AnonymBruker Skrevet 28. august 2017 #1 Skrevet 28. august 2017 Jeg er ny på Tinder og før jeg visste ordet av det har jeg løst avtalt 5 dates, altså med 5 ulike menn. Alle har foreslått konkrete dager denne uken. Jeg vet ikke helt hvordan jeg skal løse dette? Skal jeg møte én først og se hvordan det går, eller bare slå til å møte en (ny) hver dag og heller gå videre med den jeg liker best (- om den også liker meg selvsagt)? Anonymkode: eeebf...a16
AnonymBruker Skrevet 28. august 2017 #2 Skrevet 28. august 2017 Begge deler er lov, noen liker å fokusere på en av gangen, andre vil seriedate. Så du må bare finne ut hva som er riktig for deg. Anonymkode: 3b0e2...8e7
AnonymBruker Skrevet 28. august 2017 #3 Skrevet 28. august 2017 Ville du synes det var ok om alle de 5 møtte deg som én av 5 andre i løpet av uka også? Anonymkode: d86b1...0fc 4
waco Skrevet 28. august 2017 #4 Skrevet 28. august 2017 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg er ny på Tinder og før jeg visste ordet av det har jeg løst avtalt 5 dates, altså med 5 ulike menn. Alle har foreslått konkrete dager denne uken. Jeg vet ikke helt hvordan jeg skal løse dette? Skal jeg møte én først og se hvordan det går, eller bare slå til å møte en (ny) hver dag og heller gå videre med den jeg liker best (- om den også liker meg selvsagt)? Anonymkode: eeebf...a16 Ta allesammen ut på date samtidig, - så kan vinneren få deg i premie! Dansekonkurranser, vektløfting, kjappest til å løse rubiks kube, hvem er flinkest til å fortelle historier også videre. 4
AnonymBruker Skrevet 28. august 2017 #5 Skrevet 28. august 2017 Jeg ville ha møtt de en og en og sett an hvordan kjemien var med de forskjellige. Så lenge dere ikke er et par så er det lov. Du har også lov til å gå til sengs med hvem du vil, ingen har lov å kreve å få vite hvem du har sex med. Ditt liv, din kropp, ditt valg. Ikke bekymre deg for hva andre tenker. Men bekymre deg for om noen prøver å dømme deg (ikke gode mennesker). Anonymkode: af2a6...7b2 2
waco Skrevet 28. august 2017 #6 Skrevet 28. august 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Jeg ville ha møtt de en og en og sett an hvordan kjemien var med de forskjellige. Så lenge dere ikke er et par så er det lov. Du har også lov til å gå til sengs med hvem du vil, ingen har lov å kreve å få vite hvem du har sex med. Ditt liv, din kropp, ditt valg. Ikke bekymre deg for hva andre tenker. Men bekymre deg for om noen prøver å dømme deg (ikke gode mennesker). Anonymkode: af2a6...7b2 Ville du fortalt disse fem at de bare er en av fem. Eller er det lov å ikke fortelle? 3
AnonymBruker Skrevet 28. august 2017 #7 Skrevet 28. august 2017 26 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ville du synes det var ok om alle de 5 møtte deg som én av 5 andre i løpet av uka også? Anonymkode: d86b1...0fc Husk at dette er fremmede mennesker, som jeg ikke har møtt før😅 Jeg pleier ikke å kreve at noen skal være eksklusive med meg etter én date for å være ærlig. Men er litt bekymra for om jeg kommer til å gå helt i surr og ikke huske hvem som sa hva..🙊 Anonymkode: eeebf...a16 3
AnonymBruker Skrevet 28. august 2017 #8 Skrevet 28. august 2017 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Husk at dette er fremmede mennesker, som jeg ikke har møtt før😅 Jeg pleier ikke å kreve at noen skal være eksklusive med meg etter én date for å være ærlig. Men er litt bekymra for om jeg kommer til å gå helt i surr og ikke huske hvem som sa hva..🙊 Anonymkode: eeebf...a16 Hvis du liker en av de ekstra godt vil du huske på alt han har å si. Tro meg! Anonymkode: af2a6...7b2 1
AnonymBruker Skrevet 28. august 2017 #9 Skrevet 28. august 2017 Kos deg mens du er singel. Når du er i forhold er det for sent! Anonymkode: af2a6...7b2
AnonymBruker Skrevet 28. august 2017 #10 Skrevet 28. august 2017 Men liker du alle disse 5 like godt? For tenker det er litt slitsomt, å være på date med så mange på en uke, og ikke minst huske hva alle 5 har sagt. Men klarer du det, så bare gå på date med de. Anonymkode: e6884...e65 1
AnonymBruker Skrevet 28. august 2017 #11 Skrevet 28. august 2017 Jeg bruker å forskyve de som er minst interessante, og starte nen den som fenger mest. Se ann hvordan det går, evt, booke inn date 2 raskt etter føste, eller gå videre. Fenger noen veldig, og det er gjensidig - sier jeg det som det er til resterende. Har møtt noen, og fått kjemi, så føler derfor ikke det er riktig å hold vedkommende på gress. Velkommen til dating 2017. Det er litt som på Børsen. Anonymkode: e15ea...509 4
AnonymBruker Skrevet 28. august 2017 #12 Skrevet 28. august 2017 Høres ut som du skal kjøpe deg bil eller leilighet. Oser desperasjon eller en bruk og kast mentalitet som jeg ikke har noe til overs for. Avtaler jeg en date så forholder jeg meg til den personen inntil begge er klar over at det ikke blir noe mer. Anonymkode: 4ba7f...4dd
_Mayhem_ Skrevet 28. august 2017 #13 Skrevet 28. august 2017 5 på en uke.. kudos til deg men det hadde jeg aldri orket, datet 3 jenter samtidig og det var altfor mye, endte med å ta en pause og slette tinder for en stund.. Ta casual date først, kaffe i parken/brygga, 1times tid så får du ett bra inntrykk.
meeeg9 Skrevet 28. august 2017 #14 Skrevet 28. august 2017 4 timer siden, waco skrev: Ta allesammen ut på date samtidig, - så kan vinneren få deg i premie! Dansekonkurranser, vektløfting, kjappest til å løse rubiks kube, hvem er flinkest til å fortelle historier også videre. Et ungkarskvinne liv 😅 (slik som den som går på TvNorge)
Xcase33 Skrevet 29. august 2017 #15 Skrevet 29. august 2017 10 hours ago, AnonymBruker said: Jeg er ny på Tinder og før jeg visste ordet av det har jeg løst avtalt 5 dates, altså med 5 ulike menn. Alle har foreslått konkrete dager denne uken. Jeg vet ikke helt hvordan jeg skal løse dette? Skal jeg møte én først og se hvordan det går, eller bare slå til å møte en (ny) hver dag og heller gå videre med den jeg liker best (- om den også liker meg selvsagt)? Anonymkode: eeebf...a16 Slapp av - pga av at det er mange flere single menn i Norge enn kvinner så er vi menn nokså vant med at damer ofte dater og har noe #pågang med flere enn et mannfolk. Du får ihvertfall 5 gode gratis middager denne uken forhåpentligvis så why not?
draug 75 Skrevet 29. august 2017 #16 Skrevet 29. august 2017 Fem på ei uke? Håper du liker kaffe. Uten å ta stilling til moralske spørsmål, og dermed forsvare etiske valg med at jammen alle andre: Du er ikke den eneste som gjør sånn. Det er tinderverden, før eller siden må du treffe matchene. Men det som er litt å passe på: husk at du har et liv med andre interesser enn dating...
AnonymBruker Skrevet 29. august 2017 #17 Skrevet 29. august 2017 gå til legen Anonymkode: 90075...c57
AnonymBruker Skrevet 29. august 2017 #18 Skrevet 29. august 2017 Takk for de seriøse og de litt mindre seriøse svarene TS Anonymkode: eeebf...a16
AnonymBruker Skrevet 29. august 2017 #19 Skrevet 29. august 2017 speedating er bra for noen. Ikke bry deg om moralistene. Anonymkode: 9e418...f2b
AnonymBruker Skrevet 29. august 2017 #20 Skrevet 29. august 2017 Så lenge du fokuserer på daten der og da tror jeg ikke du kommer til å gå i surr (med mindre du setter opp en ny date med flere av de). Jeg vet at det er flere menn som gjør dette. Jeg tenker i utgangspunktet at det ikke er dårlig gjort eller lignende. Jeg tror ikke jeg ville ha gjort det fordi jeg synes det høres litt slitsomt ut, men det er nok ganske effektivt å gjøre det sånn. Så legger man jo heller ikke for mye energi i én date. Anonymkode: 8eba8...2f1 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå