AnonymBruker Skrevet 28. august 2017 #1 Skrevet 28. august 2017 Jeg må innføre mellommåltid da jeg trenger å gå opp et kilo og to da jeg er på grensen til undervektig på BMI skalaen Det må finnes noe mer variert enn en neve mandler eller en banan! Jeg spiser ellers veldig sunt, så mellommåltidene ønsker jeg også skal være sunne. Noen som har noen gode forslag? Hva spiser du som mellommåltid? Anonymkode: 3782d...67b
AnonymBruker Skrevet 28. august 2017 #2 Skrevet 28. august 2017 Prøvd herbalife sine shaker? God smak og alt man trenger av næringsstoffer. Anonymkode: c76f3...d4f
AnonymBruker Skrevet 28. august 2017 #3 Skrevet 28. august 2017 4 minutes ago, AnonymBruker said: Prøvd herbalife sine shaker? God smak og alt man trenger av næringsstoffer. Anonymkode: c76f3...d4f Herbalife, nei, jeg støtter ikke pyramide-selskaper TS Anonymkode: 3782d...67b 1
AnonymBruker Skrevet 28. august 2017 #4 Skrevet 28. august 2017 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Herbalife, nei, jeg støtter ikke pyramide-selskaper TS Anonymkode: 3782d...67b Det er bra! De smaker forferdelig, og det er bortkasta penger. Anonymkode: b0685...ac7
AnonymBruker Skrevet 28. august 2017 #5 Skrevet 28. august 2017 Gresk yoghurt, egg, frukt, nøtter, lefse med kremost og spekeskinke. Anonymkode: 536f8...e0e 1
paulette Skrevet 28. august 2017 #6 Skrevet 28. august 2017 Det finnes jo en del "barer" vet ikke hvor sunne alle er men det kan du sikkert sjekke, feks Nutrilett, Mellombar etc. Gulrøtter, tynne knekkebrød, riskjeks med litt pålegg? Yoghurt som nevnes over her. Trenger jo heller ikke nødvendigvis være banan, hva med en avokado? Med litt krydder på kanskje.
Epiphany Skrevet 28. august 2017 #7 Skrevet 28. august 2017 En liten smoothie, gresk yoghurt eller knekkebrød med pålegg? Selv liker jeg makrell i tomat.
AnonymBruker Skrevet 28. august 2017 #8 Skrevet 28. august 2017 Det er en bar som heter ID natural eplebar. Den er sunn. Kjøper den i alle fall på Spar og Kiwi på Fri-For hylla (altså glutenfrihylla). Anonymkode: c5b98...029
Pringle Skrevet 29. august 2017 #9 Skrevet 29. august 2017 Jeg var veldig ivrig på småmåltider/mellommåltider mens jeg gikk ned i vekt. Nå har jeg skiftet oppfatning til at mellommåltider passer bedre om man skal opp i vekt - men dette var i hvertfall ting jeg likte å spise (og som jeg liker å spise fremdeles, men heller som deler av større måltider): Dessertost, nøtter og frukt (feks brie, valnøtter og pære) Smoothie laget på melk, banan, peanøtter og kakaopulver Smoothie laget på melk, banan og mandler Smoothie laget på melk, banan og frosne bær (jordbær eller blåbær) Grønt eple og peanøttsmør Appelsin og peanøttsmør Pære og mandelsmør Yoghurt (gresk eller tyrkisk, pga konsistensen) med nøtter (peanøtter, hakkede mandler) og honning, lønnesirup eller hapå Jasminris, en banan i skiver, peanøtter Havrefras eller Weetabix med melk (helmelk) Sukkerkavringer med kefir Omelett med løk, baconost og couscous Eller bare rett og slett røre sammen peanøttsmør, sesamfrø og honning (veldig lett å få i seg mange kalorier på en gang)
O2-bruker Skrevet 30. august 2017 #10 Skrevet 30. august 2017 (endret) - Endret 30. august 2017 av O2-bruker
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå