Gå til innhold

erfaring med ikke å bli likt av svigers?

Anbefalte innlegg

Skrevet

vi er 20 og 21, han er veldig utadvent og jeg er mer sjenert og stille, særlig i nærver med svigers.. er aldri sur eller frekk.. er vennlig, ler og prater.. har alltid hatt en god tone med dem, men noe kjæresten sa fikk meg til å stusse på om de ikke liker meg.. blir kvalm av tanken på at de ikke gjør det.. det er jo uutholdelig :|

Videoannonse
Annonse
Gjest Madam Felle
Skrevet

Hva sa han, som fikk deg til å begynne å lure på det?

Skrevet

var sammen i nesten 2 år.. så gjorde vi det slutt i en mnd.. lang historie.. ble nettopp sammen igjen.. mamman hans spurte om vi var det, han sa ja.. så sa jeg på kødd at da sa ho vel åneeiiii.. da sa han at det spilte ingen rolle så lenge hun ikke sa det til meg, noe sånt.. :roll:

Skrevet

Kan jo være at hun ikke likte at det ble slutt mellom dere i utgangspunktet og at hun nå når dere er blitt sammen igjen er redd for at du skal komme til å såre go'gutten hennes igjen. (For i hennes øyne er det sikkert du som har mesteparten av skylda for at det ble slutt uansett hva som egentlig forårsaket det. Mødre er temmelig ofte sånn... :wink: )

Så det trenger ikke være at hun misliker deg, -men hun kan være usikker på deg etter bruddet. Ta tida til hjelp. Etterhvert som hun ser at dere fremdeles er sammen, vil du nok få (tilbake) et godt forhold til henne også. :trøste:

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg ble ikke likt av mine svigerforeldre, fordi våre bakgrunner var totalt forskjellige.

Jeg gadd ikke å prøve å bli likt av dem heller. Jeg var der minst mulig (2 ganger i året) og sa rett ut til kjæresten at vi ikke haddde kjemien i orden.

Han sa jeg måtte besøke dem for det....ellers var han redd for hva andre måtte tro og mene.

Småborgelige idioti :roll:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...