Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er mange grunner til å forby amming, under er noen av dem:

• Sexdelene til kvinner bør ikke påtvinges små uskyldige snørrvalper (alle jenter blir kåte av at noen suger på puppene deres)
  • Amming strider mot likestilling
  • Ærlig talt er det litt ekkelt
  • Uhygenisk, normal melk pasteuriseres for å være trygt
  • Vi er da tross alt ikke kyr og det finnes gode alternativer, vi lever tross alt i 2016.
  • Man bevarer puppene til unge mødre mye bedre, så kan vi bruke gamle heggemøer til å produsere melken (som selvsagt må pausterastiseres før den distrubueres).

KG, hva synes dere? Prøv å være saklig og argumentere mot argumentene mine.

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet
4 minutes ago, amativeReflection said:

• Sexdelene til kvinner bør ikke påtvinges små uskyldige snørrvalper (alle jenter blir kåte av at noen suger på puppene deres)
  • Vi er da tross alt ikke kyr og det finnes gode alternativer, vi lever tross alt i 2016.
  • Man bevarer puppene til unge mødre mye bedre, så kan vi bruke gamle heggemøer til å produsere melken (som selvsagt må pausterastiseres før den distrubueres).

Joda. Disse argumentene hadde holdt mål for et år siden. Men nå er vi tross alt i 2017 og tidene har forandret seg. 

Anonymkode: d1498...cf4

• Liker 10
Gjest ISeeYouCreep
Skrevet (endret)
  • .
Endret av Nasse Nøff ❤
Skrevet

Enig. Viktig å forby amming slik at vi kan støtte Nestlé og andre empatiske konserner. Snart vil sikkert Nestlé ta patent på all morsmelk slik at all morsmelk automatisk tilhører Nestlé. Dermed er det Nestlé sin fulle rett til å tvangsmelke alle mødre og selge morsmelken til 5000 kr liter slik at det er kun de rikeste som har råd.

Anonymkode: 5fcf3...a7a

• Liker 4
Skrevet

I 2017 er folk opptatt av miljøet etc. Sparer mye embalasje, produksjonskostnader, frakt, miljøutslipp etc at mor er melkeku for barnet sitt. Og ungen liker det jo, de er ikke så smart i den alderen ser du, eller de er det. Hvem vet. Egentlig burde mor bare pumpet seg etc og sørget for melk til hele familien halve uka i likestillingens navn så familien sparer litt penger siden det er så få som har plass til en ku.

Anonymkode: 3813e...f53

• Liker 2
Gjest Catalina Culès
Skrevet

Syns babyene skal få spise maten sin, jeg.

Skrevet

Jeg stemmer heller for å forby små guttunger med en mental alder på 11 og ekstremt puppefokus på internett. Du fikk visst ikke folkeskikk inn med morsmelka du. 

P.S. Jeg ammer mens jeg skriver dette.

Anonymkode: 36a54...2eb

• Liker 7
Skrevet

Tråden er ryddet for spekulasjoner, og flyttes til et mer egnet underforum.

Yvonne (mod)

• Liker 1
Skrevet

Forstår ikke folk at denne tråden bare er tull? :laugh:

Anonymkode: cfc2a...bb0

• Liker 2
Skrevet

Jeg forstår ikke hvordan noen orker å legge så mye energi i tull som ikke er morsomt for hverken sender eller mottaker. 

Det må da være bedre, og morsommere, å pusse et vindu eller rime av fryseren din? 

Anonymkode: fd068...ac8

• Liker 7
Gjest C.Tramell
Skrevet
48 minutes ago, AnonymBruker said:

Jeg stemmer heller for å forby små guttunger med en mental alder på 11 og ekstremt puppefokus på internett. Du fikk visst ikke folkeskikk inn med morsmelka du. 

P.S. Jeg ammer mens jeg skriver dette.

Anonymkode: 36a54...2eb

Han fikk nok ikke morsmelk. Barn som får det blir intelligente sies det.

Skrevet
2 timer siden, amativeReflection skrev:

Nei da. Menn kan faktisk trene seg opp til å amme.

• Liker 4
Gjest Sugemerke
Skrevet

Tenk på miljøet! Gjenbruksembalasje er i vinden som aldri før!

Skrevet
56 minutter siden, AnonymBruker skrev:

rime av fryseren din? 

Uff, der minte du meg noe jeg må gjøre :( noen tips for å enkelt fjerne isen på 20 cm i fryseren? 

Anonymkode: f7b5c...472

Skrevet

Lite å gjøre i kveld eller? 

Skrevet
18 hours ago, amativeReflection said:

Hvorfor skal jeg være saklig mot noe som bare er tull? Ikke er det morsomt heller.

Anonymkode: 0686c...039

• Liker 1
Skrevet

Pupper er ikke "sexdeler". Pupper er skapt for å produsere melk og amme barn med.

At du seksualiserer helt naturlige kroppsdeler som det sier veldig mye om deg.

Anonymkode: df309...f42

• Liker 1
Skrevet
8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Pupper er ikke "sexdeler". Pupper er skapt for å produsere melk og amme barn med.

At du seksualiserer helt naturlige kroppsdeler som det sier veldig mye om deg.

Anonymkode: df309...f42

C'mon. Alle vet at evolusjonen ikke har noen sinn eller noen intensjon. 

Skrevet

Du kjeder deg så mye at jeg er oppriktig bekymret..

Anonymkode: 88e3b...d39

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...