AnnaMariaHelga Skrevet 28. august 2017 #1 Skrevet 28. august 2017 Har bryllupsdag, jeg tenkte å bestille blomster til de på døra, dette er i Oslo, på Stovner, jeg bor i sentrum-anbefaling på billig og bra butikker både på nett, hvor jeg kan det. Takk. 2
Høna79 Skrevet 28. august 2017 #2 Skrevet 28. august 2017 Med blomster får du vel stort sett det du betaler for? Sjekk ut MesterGrønn, Interflora og Euroflorist. Nettsiden viser deg pris på bukett og frakt, så det kommer vel an på hvor mye du vil bruke 1
AnnaMariaHelga Skrevet 28. august 2017 Forfatter #3 Skrevet 28. august 2017 1 time siden, Høna79 skrev: Med blomster får du vel stort sett det du betaler for? Sjekk ut MesterGrønn, Interflora og Euroflorist. Nettsiden viser deg pris på bukett og frakt, så det kommer vel an på hvor mye du vil bruke Takk, for lang tid på forveien burde man bestille? Blir det billigere om man bestiller buketen på stovner forhold til sentrum? (reisevei til ditt buketen skal) 2
AnonymBruker Skrevet 28. august 2017 #4 Skrevet 28. august 2017 De leverer jo fra den nærmeste butikken, da! Hvis du bestiller en blomsterbukett til en i Amerika så blir ikke blomstene sendt fra Norge, liksom. Anonymkode: d6e31...4fd 3
AnonymBruker Skrevet 28. august 2017 #5 Skrevet 28. august 2017 Du får en blomst av meg for dagens mest misvisende tittel Anonymkode: 2a3e6...fb0 2
AnnaMariaHelga Skrevet 28. august 2017 Forfatter #6 Skrevet 28. august 2017 13 minutter siden, AnonymBruker skrev: Du får en blomst av meg for dagens mest misvisende tittel Anonymkode: 2a3e6...fb0 Å? Takk uansett :D 2
AnnaMariaHelga Skrevet 28. august 2017 Forfatter #7 Skrevet 28. august 2017 16 minutter siden, AnonymBruker skrev: De leverer jo fra den nærmeste butikken, da! Hvis du bestiller en blomsterbukett til en i Amerika så blir ikke blomstene sendt fra Norge, liksom. Anonymkode: d6e31...4fd Hva om butikken du ikke bestiller har de blomstene du vil ha da? De tar jo ekstra betalt når man bestiller mat om reiseveien er lengre bl annet, så jeg synes ikke det spørsmålet var helt urelevant, men uansett bestilt buketter, takk til den ene som i tråden som gadd å svare 2
AnonymBruker Skrevet 28. august 2017 #8 Skrevet 28. august 2017 5 minutter siden, AnnaMariaHelga skrev: Hva om butikken du ikke bestiller har de blomstene du vil ha da? De tar jo ekstra betalt når man bestiller mat om reiseveien er lengre bl annet, så jeg synes ikke det spørsmålet var helt urelevant, men uansett bestilt buketter, takk til den ene som i tråden som gadd å svare Tror du får ta deg en time i blomsterbutikken så du får svar på alle disse store spørsmålene. Anonymkode: d6e31...4fd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå