Gå til innhold

Mor og far

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har bryllupsdag, jeg tenkte å bestille blomster til de på døra, dette er i Oslo, på Stovner, jeg bor i sentrum-anbefaling på billig og bra butikker både på nett, hvor jeg kan det. Takk.

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Med blomster får du vel stort sett det du betaler for? Sjekk ut MesterGrønn, Interflora og Euroflorist. Nettsiden viser deg pris på bukett og frakt, så det kommer vel an på hvor mye du vil bruke

• Liker 1
Skrevet
1 time siden, Høna79 skrev:

Med blomster får du vel stort sett det du betaler for? Sjekk ut MesterGrønn, Interflora og Euroflorist. Nettsiden viser deg pris på bukett og frakt, så det kommer vel an på hvor mye du vil bruke

Takk, for lang tid på forveien burde man bestille?

Blir det billigere om man bestiller buketen på stovner forhold til sentrum? (reisevei til ditt buketen skal)

• Liker 2
Skrevet

De leverer jo fra den nærmeste butikken, da! Hvis du bestiller en blomsterbukett til en i Amerika så blir ikke blomstene sendt fra Norge, liksom.

Anonymkode: d6e31...4fd

• Liker 3
Skrevet

Du får en blomst av meg for dagens mest misvisende tittel :lillesky2:

Anonymkode: 2a3e6...fb0

• Liker 2
Skrevet
13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du får en blomst av meg for dagens mest misvisende tittel :lillesky2:

Anonymkode: 2a3e6...fb0

Å?

Takk uansett :D

• Liker 2
Skrevet
16 minutter siden, AnonymBruker skrev:

De leverer jo fra den nærmeste butikken, da! Hvis du bestiller en blomsterbukett til en i Amerika så blir ikke blomstene sendt fra Norge, liksom.

Hva om butikken du ikke bestiller har de blomstene du vil ha da?

De tar jo ekstra betalt når man bestiller mat om reiseveien er lengre bl annet, så jeg synes ikke det spørsmålet var helt urelevant, men uansett bestilt buketter, takk til den ene som i tråden som gadd å svare :)

• Liker 2
Skrevet
5 minutter siden, AnnaMariaHelga skrev:

Hva om butikken du ikke bestiller har de blomstene du vil ha da?

De tar jo ekstra betalt når man bestiller mat om reiseveien er lengre bl annet, så jeg synes ikke det spørsmålet var helt urelevant, men uansett bestilt buketter, takk til den ene som i tråden som gadd å svare :)

Tror du får ta deg en time i blomsterbutikken så du får svar på alle disse store spørsmålene.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...