AnonymBruker Skrevet 28. august 2017 #1 Skrevet 28. august 2017 Jeg skjønner ingenting. For 3 uker siden ble en mann i nabogaten min tatt i en rassia hjemme hos seg selv. Jeg kjenner ikke til mannen, men naboene prater jo om det. Nå fikk jeg plutselig et brev fra politiet. Det står flere saksnummer ol, men selve brevet går ut på at jeg må sende inn brevet til mitt forsikringsselskap mtp tap mht når de var hjemme hos meg. Jeg skjønner ikke HVA de mener? De har jo ikke vært hjemme hos meg Det kan jo virke som brevet er til denne naboen, men brevet er i mitt navn!. Det er også med en "bekreftelse" for narkotika dom og ulovlig kjøring. Adressen til naboen står også oppført som "gjerningsted"! Jeg har aldri vært hos denne naboen! Ikke driver jeg med dop, og ikke har jeg bil eller kjører bil heller. Har heller aldri hatt nie med politiet å gjøre. Hva gjør jeg nå? Blir jo livredd, jeg har ikke gjort noe galt. Anonymkode: cf0bd...9d1
AnonymBruker Skrevet 28. august 2017 #3 Skrevet 28. august 2017 Du må da snakke med politiet.... Anonymkode: fe3fe...438 7
AnonymBruker Skrevet 28. august 2017 #4 Skrevet 28. august 2017 6 minutter siden, gobbledigook skrev: Øh, ring politiet? 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Du må da snakke med politiet.... Anonymkode: fe3fe...438 Jo, det skjønner jo jeg også, men de har stengt til onsdag. (Pga nærpoliti reformen) Ringte juristen som sto oppført i brevet og hun kunne ikke hjelpe meg. Anonymkode: cf0bd...9d1
AnonymBruker Skrevet 28. august 2017 #5 Skrevet 28. august 2017 Kanskje denne personen har utgitt seg for å være deg. Politiet er ikke en gjeng med skumle mennesker, så bare ta en telefon eller stikk innom. Anonymkode: 1dbc0...70d 12
AnonymBruker Skrevet 28. august 2017 #6 Skrevet 28. august 2017 Ring politiet i morgen på 02800 og spør hva dette er for noe. Det er nok en misforståelse. Og under ingen omstendigheter vil du få en forklaring fra polizen på kg. Anonymkode: 3984b...030 4
AnonymBruker Skrevet 28. august 2017 #8 Skrevet 28. august 2017 De har sendt brevet til feil adresse, og det er svært alvorlig at så sensitiv informasjon som saksnummer, hva lovbruddet er , og hvem det gjelder kommer i hendene på en annen person! Faktisk helt forferdelig! Ring politiet med en gang. Sentralen om ditt lokale politi er stengt! De har gjort et alvorlig lovbrudd her ved å være så uforsiktige med sensitiv og privat taushetsbelagt informasjon! Du har ingenting å være redd for, slapp av, de har bare sendt feil, men jeg syntes du skal påpeke hvor ille denne feilen er for vedkommende det faktisk gjelder! Dette er faktisk god grunn til unjuriesaksøkning for han mot politiet. Anonymkode: 47be1...cc1 7
AnonymBruker Skrevet 28. august 2017 #9 Skrevet 28. august 2017 Haha..han har sikkert oppgitt ditt navn. Synd for han, da får han mer straff. Anonymkode: 1bf90...568 6
AnonymBruker Skrevet 28. august 2017 #10 Skrevet 28. august 2017 Just now, amativeReflection said: Ring advokat og landspressen! Enig dette her er faktisk så slurvete gjort av politiet at pressen burde få vite om det! Dette er en sak som kan sidestilles med når sykehuset hadde kastet sensitive pasientjournaler i en container hvem som helst hadde tilgang til, og jeg kjenner personlig til saker hvor politiet har delt sensitive opplysninger pga feilsendt brev og endt opp i retten fordi vedkommende ble presset ut av bygda si fordi nå visste jo alle hva han hadde gjort. Han fikk erstatning på tapt arbeidsplass, ungene måtte bytte skole osv. Alle saker som har med politi og lege å gjøre er PRIVAT! Anonymkode: 47be1...cc1 7
AnonymBruker Skrevet 28. august 2017 #11 Skrevet 28. august 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: De har sendt brevet til feil adresse, og det er svært alvorlig at så sensitiv informasjon som saksnummer, hva lovbruddet er , og hvem det gjelder kommer i hendene på en annen person! Faktisk helt forferdelig! Ring politiet med en gang. Sentralen om ditt lokale politi er stengt! De har gjort et alvorlig lovbrudd her ved å være så uforsiktige med sensitiv og privat taushetsbelagt informasjon! Du har ingenting å være redd for, slapp av, de har bare sendt feil, men jeg syntes du skal påpeke hvor ille denne feilen er for vedkommende det faktisk gjelder! Dette er faktisk god grunn til unjuriesaksøkning for han mot politiet. Anonymkode: 47be1...cc1 Men mitt navn er jo trykket på, med min adresse! De må ha "laget" brevet til feil mottaker allerede i trykke prosessen? Og det skal vel godt gjøres? -ts Anonymkode: cf0bd...9d1
AnonymBruker Skrevet 28. august 2017 #12 Skrevet 28. august 2017 Just now, AnonymBruker said: Haha..han har sikkert oppgitt ditt navn. Synd for han, da får han mer straff. Anonymkode: 1bf90...568 Det er ikke så lett gitt. Ved en pågripelse må personen vise ID, og får også kontrollspørsmål om for eksempel hvilket sykehus de er født på, hva moren heter, hvilket år de gikk ut av videregående skole osv. Det er ikke bare å oppgi noen andres navn under en pågripelse ved razzia. Anonymkode: 47be1...cc1 1
AnonymBruker Skrevet 28. august 2017 #13 Skrevet 28. august 2017 1 minute ago, AnonymBruker said: Men mitt navn er jo trykket på, med min adresse! De må ha "laget" brevet til feil mottaker allerede i trykke prosessen? Og det skal vel godt gjøres? -ts Anonymkode: cf0bd...9d1 Nei det skal ikke godt gjøres. Det er menneskelig å feile, men så alvorlige feil skal ikke skje! Det er ikke du som skal være opprørt her, det er han som blir hengt ut og får sensitiv informasjon delt med naboene sine! Anonymkode: 47be1...cc1 1
ajarRun Skrevet 28. august 2017 #14 Skrevet 28. august 2017 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Men mitt navn er jo trykket på, med min adresse! De må ha "laget" brevet til feil mottaker allerede i trykke prosessen? Og det skal vel godt gjøres? -ts Anonymkode: cf0bd...9d1 Jeg har klart å kjøre feil bil til feil arbeidssted om morgenen. Det er ikke så søkt at noen blander to personer de aldri har møtt.
Gjest Catalina Culès Skrevet 28. august 2017 #15 Skrevet 28. august 2017 Er jo bare å ringe politiet, å høre. De er ikke farlige.
AnonymBruker Skrevet 28. august 2017 #16 Skrevet 28. august 2017 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Haha..han har sikkert oppgitt ditt navn. Synd for han, da får han mer straff. Anonymkode: 1bf90...568 Han har vært til avhør, så de vet jo at han ikke er meg, da jeg er kvinne og han er mann og vi ikke heter det samme osv osv osv. Anonymkode: cf0bd...9d1 1
AnonymBruker Skrevet 28. august 2017 #17 Skrevet 28. august 2017 3 minutter siden, Blair Waldorf skrev: Er jo bare å ringe politiet, å høre. De er ikke farlige. De kunne ikke hjelpe meg. Må nok vente til onsdag 😐 Anonymkode: cf0bd...9d1
AnonymBruker Skrevet 28. august 2017 #18 Skrevet 28. august 2017 5 minutter siden, amativeReflection skrev: Jeg har klart å kjøre feil bil til feil arbeidssted om morgenen. Det er ikke så søkt at noen blander to personer de aldri har møtt. Men du blander jo ikke Linda, med Arntfinn! Det blir for drøyt! Anonymkode: cf0bd...9d1 2
AnonymBruker Skrevet 28. august 2017 #19 Skrevet 28. august 2017 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Nei det skal ikke godt gjøres. Det er menneskelig å feile, men så alvorlige feil skal ikke skje! Det er ikke du som skal være opprørt her, det er han som blir hengt ut og får sensitiv informasjon delt med naboene sine! Anonymkode: 47be1...cc1 Jeg drøyer i hva naboen styrer med, han er en ok kar. Men at jeg skal få brev fra politiet i mitt navn som om jeg var kriminell og drev med ulovlig narko og bilkjøring! DA blir jeg sint og stressa. Både på mine og min nabos veiene. Har nok med min sosiale angst og panikkanfall som gjør at jeg må ha oksygen tilførsel. Trenger ikke slike brev i tillegg! -ts Anonymkode: cf0bd...9d1 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå