Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei

Hvordan søker man i collections til andre på ebay?
Trenger inspirasjon og ønsker å se andre sine collections med feks koreans kosmetikk, klær, babyting og interiør.

• 1 måned senere...
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Litt gammel tråd, men noen som i det hele tatt kommer inn på collections? Kan noen poste en link? jeg kommer ikke inn på collections lenger, får bare feilmelding. Tenker da ikke på mine egne, men andres.

Anonymkode: fcd64...9c9

Skrevet

Tråden er ikke for gammel, problemet er vedvarende å jeg har fortsatt ikke klart å søke i andres collections slik som tidligere. Utrolig irriterende!

Skrevet
På 20.10.2017 den 23.17, AnonymBruker skrev:

Litt gammel tråd, men noen som i det hele tatt kommer inn på collections? Kan noen poste en link? jeg kommer ikke inn på collections lenger, får bare feilmelding. Tenker da ikke på mine egne, men andres.

Anonymkode: fcd64...9c9

Du kan gå inn gjennom fanen Lister. De har fjernet fanet for Collections, av en merkelig grunn. 

1 time siden, Teardrop skrev:

Tråden er ikke for gammel, problemet er vedvarende å jeg har fortsatt ikke klart å søke i andres collections slik som tidligere. Utrolig irriterende!

Jeg er usikker på hvor du finner andres collections, men prøv og se under fanen lister du også. Har ikke pcen her, så får ikke sjekket. 

Anonymkode: cfb80...08d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...