Gjest Anonymous Skrevet 14. januar 2005 #1 Skrevet 14. januar 2005 Etter å ha gått i sports bh i 6 mnd pga brystimplantater er det nå på tide å gå over til vanlige bøyle bh'er igjen. Problemet er bare at de KLØR noe inni hampen! :o Det hjelper ikke å vaske dem på vanlig på i vaskemaskinen, så jeg skjønner ikke hva det kan være... Er det stoffet mon tro ? Sitter og klør meg hvert 5 minutt, holder på å bli GAL! Klør også veldig på arra, men det er pga bøylen tror jeg. Synes de stygge sports-bh'ene har blitt veeeeldig gode å gå i (selvom jeg hata de i førsten og bare ville gå tilbake til vanlige bh'er ) Men keg kan liksom ikke gå rundt i de svære bestemor bh'ene hele tiden eller da... Noen som vet hva det kan være? Eller har vært borti noe lignende?
Gjest miau Skrevet 15. januar 2005 #2 Skrevet 15. januar 2005 Jeg er allergisk mot polastan. Det er ofte brukt i sømmen på BHen, og da er det så lite polastan at det ikke er oppgitt... Er det hele BHen som klør? Eller sømmene? Prøv å bruk en BH i 100% bomull først. Hvis det klør da kan det være tegn på at det er puppene dine som er irritert. Kan tenkes at det er en tilvenningsprosess. Har ingen erfaring med implantat..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå