Gå til innhold

Kan en dame på 33 være intr. i en mann på 21 år?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Intr. i et forhold, ikke ff eller ons. Noen damer som har vært med noen som er så mye yngre?

Anonymkode: 399e0...2fa

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er 31 og har veldig vanskelig for å se at jeg kunne vært interessert i et seriøst forhold med en 21-åring. Han er er barn jo. 

Skrevet
Akkurat nå, BethD skrev:

Jeg er 31 og har veldig vanskelig for å se at jeg kunne vært interessert i et seriøst forhold med en 21-åring. Han er er barn jo. 

:( Enn om dere gikk på samme studie og gjorde det samme på fritida? Eller spiller det ingen rolle?

• Liker 1
Skrevet

Hva skal en person uavhengig av kjønn på 30 med en på 21? Det eneste de kan ha tilfelles er at de er like kåte som 2 kaniner!

Anonymkode: da2c7...e68

• Liker 2
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

:( Enn om dere gikk på samme studie og gjorde det samme på fritida? Eller spiller det ingen rolle?

Spiller ingen rolle. For meg. Er rimelig sikker på at han ikke hadde vært moden nok i hodet til å være sammen med meg. Jeg har et barn i tillegg. Orker ikke være alenemamma til to barn. 

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Hva skal en person uavhengig av kjønn på 30 med en på 21? Det eneste de kan ha tilfelles er at de er like kåte som 2 kaniner!

Eh, kvinner er rimelig utdanka i den alderen og orker ikke sex mer enn en-to ganger i uken, maks.

Anonymkode: a9459...ac0

Skrevet

Jeg kjenner nyskilte kvinner på 40 pluss som har funnet seg typer som kunne vært sønnen deres. 

Sikkert pinlig når bekjente spør om de er det....

Anonymkode: d57a0...467

Skrevet

Eh, kvinner er rimelig utdanka i den alderen og orker ikke sex mer enn en-to ganger i uken, maks.

HAha. Oisann. Du vet ikke mye hører jeg 😂

Skrevet

21 er kanskje litt vel ungt og uferdig...? Men såklart, folk er forskjellige, ingen umulighet. Kommer sikkert litt an på hva slags relasjon man er ute etter. Kjæreste - nei, ff/fwb - tja, hvorfor ikke? Iallefall om han ser voksen ut og fremstår relativt moden. 

Har selv et fwb-forhold til en flott mann som er 15 år yngre. Men han er i slutten av tjueåra, så voksen nok likevel. Vi er utrolig gode venner, med mye felles, selvom våre personlige liv er ganske ulike. Utseendemessig matcher vi, dvs han ser eldre ut og jeg ser yngre ut. Hvis ikke hadde det blitt litt rart for meg tror jeg... Et ordentlig forhold til ham er utelukket. 

Anonymkode: 45968...553

• Liker 1
Skrevet

En slik forskjell er nok mer kompatibel når mannen er den eldste parten, da kvinnen oftere er mer moden enn mannen.

Men selvsagt, det KAN jo skje. Men det er nok meget sjelden.

Skrevet
14 minutes ago, AnonymBruker said:

Morsom du. :ler:

Anonymkode: ee17d...d71

• Liker 1
Skrevet

En mann på 21 år er mentalt sett fortsatt en guttunge. 

• Liker 1
Skrevet

Har jeg og lurt på, bare at jeg er 25 og han 21. Redd folk skal synes jeg er pervers eller noe.

Anonymkode: 43eca...ddf

Skrevet

Har jeg og lurt på, bare at jeg er 25 og han 21. Redd folk skal synes jeg er pervers eller noe.

? Det....er.....4.....år......mellom.....

Skrevet
Akkurat nå, BethD skrev:

? Det....er.....4.....år......mellom.....

Ja, men er tabu siden jeg som kvinne er eldst, og 21 er ikke så mye. Hadde ikke føltes så rart om det var 35 og 31.

Skrevet

Ja, men er tabu siden jeg som kvinne er eldst, og 21 er ikke så mye. Hadde ikke føltes så rart om det var 35 og 31.

Jeg tror nok det der skal gå helt fint 

Skrevet
23 minutter siden, BethD skrev:

HAha. Oisann. Du vet ikke mye hører jeg 😂

Jeg har vært med en del damer så jeg vet nok en hel del. ;)

Skrevet

Tja. Hvorfor ikke? Kommer jo selvfølgelig veldig an på personligheten til begge to. Er gutten moden for alderen ser ikke jeg noe problem i det.:)

Skrevet

Jeg har vært med en del damer så jeg vet nok en hel del. ;)

Tviler ikke ☺️ Men det du sier stemmer ikke. Men det alle de har til felles er deg. Så kanskje det bare er deg de ikke ønsker å ha sex med så ofte ? 

Skrevet
49 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er du helt sikker på dette utsagnet ditt som generaliserer alle mennesker, uansett kjønn? Jeg er 21 og har venner som både er like gamle og som er helt opp til 30 år. Det er sånn det er når man studerer på universitet, fordi man blir ikke venner med folk etter alder, men etter om man har kjemi (som venner) og er like mentalt. Det er nok en sjeldnere bare at gutter er modne på min alder enn jenter, men generaliseringen din er helt feil. Ikke at jeg ville vært romantisk interessert i noen over 27 år, men. 

Anonymkode: cc2c4...4b9

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...