AnonymBruker Skrevet 28. august 2017 #1 Skrevet 28. august 2017 Hei! I går når jeg skulle på toalettet, så oppdaget jeg blod på papiret. Det så ut til å bare være 2-3dråper blod og ikke mer, og siden da har det stoppet opp. I følge kalenderen skal jeg ha mensen om 13 dager.. Jeg har også fått et skikkelig kviseutbrudd langs kjeven,halsen og bak ørene. Hva tror dere? Anonymkode: 33bb8...639
AnonymBruker Skrevet 28. august 2017 #2 Skrevet 28. august 2017 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Hei! I går når jeg skulle på toalettet, så oppdaget jeg blod på papiret. Det så ut til å bare være 2-3dråper blod og ikke mer, og siden da har det stoppet opp. I følge kalenderen skal jeg ha mensen om 13 dager.. Jeg har også fått et skikkelig kviseutbrudd langs kjeven,halsen og bak ørene. Hva tror dere? Anonymkode: 33bb8...639 Ups! Glemte å nevne at testene selvsagt er blendahvite Så blir ikke helt klok på dette. Anonymkode: 33bb8...639
AnonymBruker Skrevet 28. august 2017 #3 Skrevet 28. august 2017 Umulig å si. Hvis du nettopp har hatt eggløsning: kanskje og kanskje ikke. Ta en test om 13 dager om du ikke har fått mensen. Anonymkode: 977cf...1f6
AnonymBruker Skrevet 29. august 2017 #4 Skrevet 29. august 2017 Mest sannsynlig eggløsning hvis du ikke skal ha mensen før om 13 dager.... Anonymkode: ae50e...4a4 1
AnonymBruker Skrevet 30. august 2017 #5 Skrevet 30. august 2017 På 28.08.2017 den 16.03, AnonymBruker skrev: Hei! I går når jeg skulle på toalettet, så oppdaget jeg blod på papiret. Det så ut til å bare være 2-3dråper blod og ikke mer, og siden da har det stoppet opp. I følge kalenderen skal jeg ha mensen om 13 dager.. Jeg har også fått et skikkelig kviseutbrudd langs kjeven,halsen og bak ørene. Hva tror dere? Anonymkode: 33bb8...639 Når du mener dråper, snakker vi bittelitt liksom? kan være festeblødning da.. fant en flekk blod i trusen selv, på strl med en ert... håper inderlig det er festeblødning.. Anonymkode: f3003...16f
AnonymBruker Skrevet 4. september 2017 #6 Skrevet 4. september 2017 Hei igjen! I dag er det nøyaktig 1 uke til jeg skal ha mensen, og kvisene drive fremdeles og popper fram. De er store og stygge.. Jeg føler meg lite opplagt om morgenen, og har fått økt matlyst. Testene fremdeles er negative, så da kan det være en mulighet for at mensen er på vei:/ Så nå går jeg bare å venter på at leggene skal bli ømme, og at mensen kommer med full styrke. Dette er min 3 prøveperiode, og jeg er 30 år. For 5 år siden klaffet det på begge forsøkene, hvor jeg derimot mistet den ene første i en SA. ts Anonymkode: 33bb8...639
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå