AnonymBruker Skrevet 28. august 2017 #1 Skrevet 28. august 2017 En bruker skrev i en annen tråd at h*n "kunne nevne et tjuetalls sosiale tilbud som er åpen for alle bare i den lille byen h*n bor i. Selvsagt er mennesker sosiale men det mangler ikke akkurat på sosiale aktiviteter i Norge. Hvis du vil være sosial har du alltid mulighet til det." Jeg lurte da på eksempler på dette, da jeg absolutt kunne trengt å være mer sosial enn hva jeg er, men står litt fast i det med hvem/hva/hvordan Hvilke sosiale tilbud har du i din by? Anonymkode: 96010...15c
Gjest BethD Skrevet 28. august 2017 #2 Skrevet 28. august 2017 Har ingen sosiale tilbud i min by som jeg vet om. Med mindre du er eldre eller veldig ung.
AnonymBruker Skrevet 28. august 2017 #3 Skrevet 28. august 2017 11 minutes ago, BethD said: Har ingen sosiale tilbud i min by som jeg vet om. Med mindre du er eldre eller veldig ung. Nettopp, jeg finner også kun tilbud til de unge (og da kun for de med psykiske diagnoser) og også de nærmere pensjonsalder. Masse kjekke aktiviteter for dem, men ingen for oss - meg i 40 års alderen. TS Anonymkode: 96010...15c 1
Ak90 Skrevet 28. august 2017 #4 Skrevet 28. august 2017 29 minutter siden, AnonymBruker skrev: En bruker skrev i en annen tråd at h*n "kunne nevne et tjuetalls sosiale tilbud som er åpen for alle bare i den lille byen h*n bor i. Selvsagt er mennesker sosiale men det mangler ikke akkurat på sosiale aktiviteter i Norge. Hvis du vil være sosial har du alltid mulighet til det." Jeg lurte da på eksempler på dette, da jeg absolutt kunne trengt å være mer sosial enn hva jeg er, men står litt fast i det med hvem/hva/hvordan Hvilke sosiale tilbud har du i din by? Anonymkode: 96010...15c Ingen ting her heller. Er jo endel i privat regi da..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå