Vicky__ Skrevet 28. august 2017 #1 Skrevet 28. august 2017 Typen min og jeg skal gifte oss og har ikke lyst til å feire,vi ønsker heller å reise til Paris å gifte oss der. Min søster kom uforvarende til å overhøre planene våre,og jeg la alle kortene på bordet og sa det som det var,ba henne ikke si noe til noen. Da smalt det fra henne"hvis ikke jeg blir bedt i deres bryllup så blir jeg sur altså!!!!!" Hvilken lidelse er det hun lider av?
AnonymBruker Skrevet 28. august 2017 #2 Skrevet 28. august 2017 At noen sier helt idiotiske ting betyr ikke at de har en lidelse. Skjerpings. Anonymkode: e0a13...4ed 4
Måbarefåsiat... Skrevet 28. august 2017 #3 Skrevet 28. august 2017 Glad i søsteren sin, kanskje? Broren min stakk avgårde og giftet seg i utlandet og jeg ble såret. Ikke for at jeg ikke unnet dem deres dag som de ville... men jeg ville jo gjerne vært tilstede. 11
AnonymBruker Skrevet 28. august 2017 #4 Skrevet 28. august 2017 At hun blir såret fordi dere ikke vil tilbringe en slik dag med deres nærmeste kanskje?? Anonymkode: 2cc1a...8a3 2
AnonymBruker Skrevet 28. august 2017 #5 Skrevet 28. august 2017 Hun hadde vel sine forventninger som nå gikk rett i grus. Det går over med tiden Anonymkode: 35334...938
Hadley Skrevet 28. august 2017 #6 Skrevet 28. august 2017 Hun får bare bli sur. Det er ditt bryllup, og du kan gjøre akkurat hva du vil. 2
Gjest Coolaid Skrevet 28. august 2017 #7 Skrevet 28. august 2017 6 minutter siden, Vicky__ skrev: Typen min og jeg skal gifte oss og har ikke lyst til å feire,vi ønsker heller å reise til Paris å gifte oss der. Min søster kom uforvarende til å overhøre planene våre,og jeg la alle kortene på bordet og sa det som det var,ba henne ikke si noe til noen. Da smalt det fra henne"hvis ikke jeg blir bedt i deres bryllup så blir jeg sur altså!!!!!" Hvilken lidelse er det hun lider av? Kan hun ikke bare bli litt sur da? .....
tussi84 Skrevet 28. august 2017 #8 Skrevet 28. august 2017 Skjønner søstera din. Som de aller nærmeste vil man gjerne få med seg sånne ting. Jeg hadde blitt veldig skuffet og såret om jeg i ettertid fikk vite at feks foreldrene mine, mine framtidige barna og søsken hadde giftet seg uten at jeg hadde blitt invitert. 3
AnonymBruker Skrevet 28. august 2017 #9 Skrevet 28. august 2017 Det er vel ikke så vanskelig å forstå? Hun blir skuffet hvis hun ikke blir bedt i sin søsters bryllup. Det hadde nok de fleste blitt. Når det er sagt, det er deres bryllup og deres avgjørelse hvordan dere vil feire. Anonymkode: 3178e...22c 4
AnonymBruker Skrevet 28. august 2017 #10 Skrevet 28. august 2017 Herlig med søsken - sier akkurat det de føler og mener, er ikke alle som ville vært like lesbare! Hun ble vel skuffet, og det hadde jeg også blitt, har jo liksom ikke så mange søstre, selv om jeg vet at man ikke har noen rettigheter. Hva med å ta en real fest når dere kommer hjem (uten alt styret med fem retters middag, 20000 kroners kjole og kirke), evt invitere de nærmeste m i London? Anonymkode: 9dc6b...8e2 2
Lou Salome Skrevet 28. august 2017 #11 Skrevet 28. august 2017 Hvilken lidelse lider du av, som trenger hjelp til å tolke den reaksjonen der? Hun lider av "Kunne ønske søstra ville ha et stort bryllup, og blir sur/skuffa fordi det virker som hun ikke skal ha det"-lidelsen, det går over. 7
Vicky__ Skrevet 28. august 2017 Forfatter #12 Skrevet 28. august 2017 8 minutter siden, Lou Salome skrev: Hvilken lidelse lider du av, som trenger hjelp til å tolke den reaksjonen der? Hun lider av "Kunne ønske søstra ville ha et stort bryllup, og blir sur/skuffa fordi det virker som hun ikke skal ha det"-lidelsen, det går over. Saken her er vel det at hun er l i t t for lesbar og bortskjemt. Setter seg på bakbeina i ett og alt og ønsker alltid å være i fokus. Hun ønsker å styre og endre personligheten min, les;gjøre slik som hun vil.Hun kunne jo valgt å være forståelsesfull og tatt til takke med et lite selskap vi har tenkt å ha etterpå men nei,hun ønsker å endre planene våre Men hun får bare bli sur.siden jeg gidder ikke argumentere for et valg som vi allerede har tatt. Ts
AnonymBruker Skrevet 28. august 2017 #13 Skrevet 28. august 2017 Som de fleste, vil man være til stede når de nærmeste gjør slike ting. Har selv ikke lyst på et stort bryllupp pga utgiftene, syntes det rett og slett er utrolig unødvendig å bruke så mye på en dag. Vil helst ha et bryllupp alene et sted med mannen, men har tankt å muliggens gjøre det slik: Ha kirkebryllupp/et annet sted og invitere de nærmeste, ingen gaver, kun selve brylluppet, så dra et sted med mannen (altså uten fest etterpå). Dette er bare litt problematisk pga at familien min bor langt unna, så blir litt teit å få de til å dra på flytur for et par timer sammen... Uff vanskelig det der altså... Alternativet er å dra på en felles ish ferie der alle ferierer hver for seg, så gifter vi oss et sted, så er på ferien og gjør det vi vil resten av ferien :D Anonymkode: 31288...7ab
Gjest BethD Skrevet 28. august 2017 #14 Skrevet 28. august 2017 Hadde blitt dritskuffa om søsteren min gjorde sånt.
AnonymBruker Skrevet 28. august 2017 #15 Skrevet 28. august 2017 56 minutter siden, BethD skrev: Hadde blitt dritskuffa om søsteren min gjorde sånt. Hvilke av delene? 1. Feiret sin egen dag slik hun ville og tatt hensyn til økonomi og trivsel 2. Vært så selvopptatt og narsesistisk og tro at verden sirkulerer rundt henne og hennes egoistiske behov, og ble sur pga dine valg ang pengebruk og bryllup? Anonymkode: 31288...7ab 1
Gjest BethD Skrevet 28. august 2017 #16 Skrevet 28. august 2017 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Hvilke av delene? 1. Feiret sin egen dag slik hun ville og tatt hensyn til økonomi og trivsel 2. Vært så selvopptatt og narsesistisk og tro at verden sirkulerer rundt henne og hennes egoistiske behov, og ble sur pga dine valg ang pengebruk og bryllup? Anonymkode: 31288...7ab Ikke fått være med å feire bryllupet hennes
AnonymBruker Skrevet 28. august 2017 #17 Skrevet 28. august 2017 3 timer siden, tussi84 skrev: Skjønner søstera din. Som de aller nærmeste vil man gjerne få med seg sånne ting. Jeg hadde blitt veldig skuffet og såret om jeg i ettertid fikk vite at feks foreldrene mine, mine framtidige barna og søsken hadde giftet seg uten at jeg hadde blitt invitert. Sier jo litt om hvor egoistisk du er da. Det er ikke din dag. Anonymkode: 85b2b...d5e 3
AnonymBruker Skrevet 28. august 2017 #18 Skrevet 28. august 2017 Voskne mennsker velger da selv hvrodan de vil feire kjærligheten. At andre voksne blir sure pga det er utrolig. I stedet for å sutre så burde dere være glad på deres vegne. er glad jeg kommer fra en familie der vi kan velge selv uten sure miner. Anonymkode: 85b2b...d5e 1
AnonymBruker Skrevet 28. august 2017 #19 Skrevet 28. august 2017 1 time siden, BethD skrev: Hadde blitt dritskuffa om søsteren min gjorde sånt. Skuffa fordi du ikke hadde fått det som du ville på SØSTEREN din sin store dag? Anonymkode: 85b2b...d5e 1
AnonymBruker Skrevet 28. august 2017 #20 Skrevet 28. august 2017 21 minutter siden, BethD skrev: Ikke fått være med å feire bryllupet hennes Blir litt satt ut av sånne som deg... :o Du hadde altså blitt sur/skuffet, fordi DU ikke fikk det som DU ville, på HENNES dag, som ikke har noe med DEG å gjøre? Merkelig holdning, gir meg ende over.. Anonymkode: 31288...7ab 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå