ErJoSåUsikker Skrevet 28. august 2017 #1 Skrevet 28. august 2017 Hei, den 17. August hadde jeg eggløsning i følge en kalkulator fra babyverden, og noen dager etter fikk jeg ømme bryst. Har hatt det helt til nå og det virker ikke som det er på tur bort. Har både ømme bryst og nipler, og de er i tillegg mye mer øm enn det de bruker å være. Vanligvis får jeg ømme bryst (vanligvis ikke nipler også) 3 eller 4 dager før TR. Er så usikker på om dette er et tegn på at jeg kanskje er gravid eller bare at brystene bestemte seg for å bli øm tidligere enn vanlig.. I tillegg har jeg også kjent noe stikking nederst i magen der eggstokkene er, mest på venstre side. I dag kjente jeg også litt mensen lignende smerter, men de var ikke like sterke som vanlig. Jeg bruker som regel ikke å merke nå til smertene før dagen eller to dager før mensen skal komme. Kan dette være et symptom? Nå er det 3 dager til jeg skal få mensen og kjenner jeg begynner å bli veldig utålmodig.. Vil bare vite om jeg faktisk er gravid eller ikke. Er det noen som har tips og/eller erfaring? Kunne virkelig ha trengt det. Og ja, hvis jeg er gravid blir jeg veeeldig glad! Tusen takk for alle svar!
AnonymBruker Skrevet 28. august 2017 #2 Skrevet 28. august 2017 Hvis du hadde eggløsning den 17. august kan du jo bare ta en test med en gang. Man kan teste to uke etter eggløsning. Det heter forresten BRYSTVORTER. Anonymkode: 03b0a...ef7
ErJoSåUsikker Skrevet 28. august 2017 Forfatter #3 Skrevet 28. august 2017 Jaja, du skjønner hva jeg mener Men takk for svar! Har en test igjen og bestilt flere, så tror jeg må tviholde litt til på den ene jeg har. De er jo så dyre! :o
AnonymBruker Skrevet 28. august 2017 #4 Skrevet 28. august 2017 Just now, ErJoSåUsikker said: Jaja, du skjønner hva jeg mener Egentlig ikke, jeg snakker norsk. nippel m. (fra eng. egentlig 'brystvorte') 1 kort rørstykke med utvendige gjenger; liten rørtut for smøring og lignende smørenippel 2 forbindelsesstykke mellom (sykkel)eike og felg Anonymkode: 03b0a...ef7 1
lillesky Skrevet 28. august 2017 #5 Skrevet 28. august 2017 Tråden er ryddet for avsporinger. /lillesky (mod)
AnonymBruker Skrevet 28. august 2017 #6 Skrevet 28. august 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: Egentlig ikke, jeg snakker norsk. nippel m. (fra eng. egentlig 'brystvorte') 1 kort rørstykke med utvendige gjenger; liten rørtut for smøring og lignende smørenippel 2 forbindelsesstykke mellom (sykkel)eike og felg Anonymkode: 03b0a...ef7 Feiler deg? Anonymkode: 3c6e3...76e 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå