Gå til innhold

Mann i butikken hveste ved pærene

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var i matbutikken på lørdag og en mann i rullestol hadde beslaglagt pærer og epler i fruktavdelingen ved at han hveste høylytt om noen prøvde å plukke dem opp. Uforståelig nok lot folk være å plukke disse fruktene fordi det sikkert ble pinlig og ubehagelig med all støyen og den aggressive fremtoningen hans..

Jeg plukket pærer og overså mannen, men da rullet han mot meg i villt tempo og hveste ukontrollert. Jeg tok med meg pærene mine og gikk. Da fikk jeg kjeft av en annen kunde fordi jeg måtte jo forstå at han var syk og at jeg hadde ikke utvist respekt?? 

Skulle jeg latt være å kjøpe pærer av respekt for Hvesefrans??  Hva hadde dere gjort?

Anonymkode: 67d24...dc1

• Liker 11
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)
1 hour ago, AnonymBruker said:

Skulle jeg latt være å kjøpe pærer av respekt for Hvesefrans??  Hva hadde dere gjort?

Du hart vært uheldig og du har rett og slett gått inn i en butikk hvor det ikke var forbud mot hvesing. Forbudskiltene står utenfor. Ikke ta med hund, apekatt elller revolver. (Siste mest vanlig i noen andre land)  Her mener jeg kjeden må på banen og fortelle at hvesing tilhører leoparder og lignende flotte dyr og ikke i butikken. I verste tilfellet, må stortinget på banen for å forklare at hvesing ikke er lov, selv i rullestol.

Endret av Lanista1984
feil
  • Liker 3
Skrevet (endret)

.

Endret av Simbyxor
Skrevet
7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Var i matbutikken på lørdag og en mann i rullestol hadde beslaglagt pærer og epler i fruktavdelingen ved at han hveste høylytt om noen prøvde å plukke dem opp. Uforståelig nok lot folk være å plukke disse fruktene fordi det sikkert ble pinlig og ubehagelig med all støyen og den aggressive fremtoningen hans..

Jeg plukket pærer og overså mannen, men da rullet han mot meg i villt tempo og hveste ukontrollert. Jeg tok med meg pærene mine og gikk. Da fikk jeg kjeft av en annen kunde fordi jeg måtte jo forstå at han var syk og at jeg hadde ikke utvist respekt?? 

Tror bare du er opptatt av å bruke ordet "hveste" siden du åpenbart syns det er kult.

Anonymkode: aed94...e42

• Liker 3
Gjest Catalina Culès
Skrevet

Han ville vel ha pærene for seg selv da, så kommer du å skal ta dem fra ham, den stakkars mannen i rullestolen, ha litt medfølelse da vel, å ta en banan istedet.

Ja så var det, alle fruktene som hadde selskap på fatet.
– Du verden, så plutselig ble det mørkt her da, sa bananen til eple.
– Det er ikke det minste rart, svarte eple, det var pæra som gikk

Skrevet

Takk for at du løste dette mysteriet for oss, @Blair Waldorf! Jeg har lenge lurt på hvorfor det plutselig ble så mørkt

• Liker 2
Gjest Catalina Culès
Skrevet
2 minutter siden, Testosteron skrev:

Takk for at du løste dette mysteriet for oss, @Blair Waldorf! Jeg har lenge lurt på hvorfor det plutselig ble så mørkt

Bare hyggelig å kunne være til hjelp :fnise:

Skrevet (endret)

Ser for meg at dette er et sted på flatbygdene på Østlandet, Norges Sørstater: Mye navere og labile folk med kols og Gollum-aktig husmannsånd: Mine presiøse pærer.....hveeeez. Hva dette Ap-kveget ser i Jonas Gahr Støre er utenfor min fatteevne, men de er vel vant til å duknakka lyde ordre fra storbonden.

Endret av Mamzellus
  • Liker 3
Skrevet
8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Anonymkode: 544a0...fb5

Skrevet

Det ble mange intetsigende svar her. Jeg kunne formulert meg i mer generelle ordelag, ala hvor mye hensyn skal man vise ovenfor mennesker med spesielle utfordringer, når de oppfører seg dårlig?

• Liker 1
Skrevet

Hveste han 😂😂 Gud... jeg hadde nok hvest tilbake. Haha neida. Hadde nok skjønt at han var syk, men tror jeg hadde tatt den frukten jeg ville ha fordet as. 

Anonymkode: 3fd98...237

• Liker 1
Skrevet (endret)
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det ble mange intetsigende svar her. Jeg kunne formulert meg i mer generelle ordelag, ala hvor mye hensyn skal man vise ovenfor mennesker med spesielle utfordringer, når de oppfører seg dårlig?

Etter at du har spurt mannen om han trenger hjelp og ikke fått noe fornuftig respons kontakter du betjeningen og opplyser dem om den hvesende slangen i Edens have / fruktdisken. De vil forvise ham til isødet og la ham hvese ved frysedisken.

Endret av Mamzellus
  • Liker 1
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

I nevnte tilfelle (i hovedinnlegget) hadde det vært interessant å vite hva butikksjefen mener om saken. De må jo tape penger på at kunder blir skremt fra å kjøpe pærer.

Anonymkode: 544a0...fb5

• Liker 4
Skrevet (endret)
8 timer siden, AnonymBruker skrev:

:hoho: 

Først tenker jeg at jeg ville latt de være fordi jeg mister så fort apetitten at denne hvesingen ville fått meg til å tvile på pærene og de ville endt opp liggenede å råtne i kjøleskapet. Men det er nok bare en av mine særheter.  Om jeg ser bort fra dette, og bort fra om jeg eventuelt ble skremt av mannen ville jeg gjort akkurat som deg.

Endret av Frøkensina
Gjest NotNaomi
Skrevet
56 minutter siden, Mamzellus skrev:

Ser for meg at dette er et sted på flatbygdene på Østlandet, Norges Sørstater: Mye navere og labile folk med kols og Gollum-aktig husmannsånd: Mine presiøse pærer.....hveeeez. Hva dette Ap-kveget ser i Jonas Gahr Støre er utenfor min fatteevne, men de er vel vant til å duknakka lyde ordre fra storbonden.

Snakk om assosiasjoner. Hæ?

Skrevet (endret)
2 minutter siden, NotNaomi skrev:

Snakk om assosiasjoner. Hæ?

Ja, mangler ikke mye på at det blir en roman à la Nina Lykkes.

Endret av Mamzellus
Skrevet
59 minutter siden, Mamzellus skrev:

Dette må være det beste svaret på et HI noensinne:hoho:

Anonymkode: aed94...e42

• Liker 4
Skrevet

Hadde glatt stukket kjepper i hjulene hans🤣

• Liker 2
Skrevet (endret)

Bedt 'an om å ta seg ei pera, for faen!

Endret av Mamzellus
  • Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...