WubWub Skrevet 28. august 2017 #1 Del Skrevet 28. august 2017 Om du går lei av Norge å ønsker en geografisk endring på tvers av landegrenser; Hvilke 5 land kunne du tenkt deg flytte til basert på landets kultur, natur, befolkningen, levestandard, arkitektur og politikk? På topp 5 har jeg ; 1. Israel 2. Sør-Korea 3. Italia 4. Taiwan 5. New Zealand Og her er 5 land jeg aldri kunne tenkt meg flytte til; USA, Sverige, Thailand, Kina, Russland. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
stan Skrevet 28. august 2017 #2 Del Skrevet 28. august 2017 Land jeg kunne tenke meg å flytte til Kina, har gjort Tyskland, har gjort Australia Argentina Tonga øynene (eller en annet sted i Stillehavet) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
WubWub Skrevet 28. august 2017 Forfatter #3 Del Skrevet 28. august 2017 2 minutter siden, stan skrev: Land jeg kunne tenke meg å flytte til Kina, har gjort Tyskland, har gjort Australia Argentina Tonga øynene (eller en annet sted i Stillehavet) Argentina Hvordan var det å bo i Kina om jeg tør spørre? Ble du tatt godt imot eller bydde det på utfordringer i hverdagen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Catalina Culès Skrevet 28. august 2017 #4 Del Skrevet 28. august 2017 Spania. Australia. Israel. Argentina. Irland. Kunne aldri flyttet til, muslimske eller kommunist styrte land. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
WubWub Skrevet 28. august 2017 Forfatter #5 Del Skrevet 28. august 2017 Spennende å høre hvilke land folk vil reise til. For palestinere så er tydeligvis Italia en storfavoritt og jeg skjønner de godt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest C0smos Skrevet 28. august 2017 #6 Del Skrevet 28. august 2017 1. Spania (har gjort) 2. Italia 3. Argentina 4. Frankrike 5. Australia Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FrittgåendeBurugle Skrevet 28. august 2017 #7 Del Skrevet 28. august 2017 Sveits, Storbritannia, Island, Nederland, Finland Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Regn Skrevet 28. august 2017 #8 Del Skrevet 28. august 2017 Skottland Irland England Island eller Frankrike. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
stan Skrevet 28. august 2017 #9 Del Skrevet 28. august 2017 18 minutter siden, WubWub skrev: Argentina Hvordan var det å bo i Kina om jeg tør spørre? Ble du tatt godt imot eller bydde det på utfordringer i hverdagen? Tja, Kina byr absolutt på utfordringer, men det er også veldig fint å bo her. Nå har jeg lært meg nok til å være omtrent selvstendig. Språket er selvsagt en utfordring, men ikke større enn i andre land. Men Internett-mur og nødvendigheten av å ha en kinesisk bankkonto gjør det litt tungvint i starten. Men nå er det bare fryd. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
gladjenta93 Skrevet 28. august 2017 #10 Del Skrevet 28. august 2017 Storbrittania Frankrike Island Canada Sør-Korea Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hadley Skrevet 28. august 2017 #11 Del Skrevet 28. august 2017 Storbritannia Irland Sverige Italia Japan Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Måbarefåsiat... Skrevet 28. august 2017 #12 Del Skrevet 28. august 2017 Hellas England Danmark Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
inle Skrevet 28. august 2017 #13 Del Skrevet 28. august 2017 1. Nederland (har bodd der i studietiden) 2. Danmark (har bodd der i studietiden) 3. Peru 4. Skottland 5. Vietnam/Kambodsja (klarer ikke på bestemme meg hehe) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Zogi Skrevet 28. august 2017 #14 Del Skrevet 28. august 2017 Frankrike England Spania Portugal Sverige Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Coolaid Skrevet 28. august 2017 #15 Del Skrevet 28. august 2017 Danmark Nederland (Eller omvendt) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
momo Skrevet 28. august 2017 #16 Del Skrevet 28. august 2017 Frankrike New Zealand Spania Italia Tyskland Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest <(o¿o)> Skrevet 28. august 2017 #17 Del Skrevet 28. august 2017 Danmark Canada Australia Østerike Sveits Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
WubWub Skrevet 28. august 2017 Forfatter #18 Del Skrevet 28. august 2017 Mange spennende og eksotiske forslag her Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nietsoj Skrevet 28. august 2017 #19 Del Skrevet 28. august 2017 New Zeeland, Argentina, Ukraina, Vietnam, Kenya Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå