AnonymBruker Skrevet 28. august 2017 #1 Skrevet 28. august 2017 Er det bare meg,eller gjelder det andre også. Visse personlighetstyper blant venner eller i familie som gjør en mere sliten. I min familie er det mennesker der det absolutt må skje noe hele tiden. De kan ikke sitte stille og de er "på" konstant." Jeg blir så dørgende sliten av slikt og klarer ikke sosialisere gå i selskaper lenger når nettopp de menneskene er til stede. Klarer ikke følge opp samtalen med dem og besvare eller henge på og ender som regel opp med å ikke komme med noen kommentar og føler meg dårlig også lurer jeg på hva som egentlig skjedde. Føles som om jeg er med i en konkurranse når jeg er sammen med dem,siden de" tar"hele rommet. Anonymkode: ecd39...b1f 1
AnonymBruker Skrevet 28. august 2017 #2 Skrevet 28. august 2017 Vanlige mennesker blir slitne av konflikter. Den typen du nevner, derimot, får energi ut av konflikter. Anonymkode: 9ccab...139 1
AnonymBruker Skrevet 28. august 2017 #3 Skrevet 28. august 2017 Ha haha jeg er helt lik deg TS. Jeg blir så sliten av selskaper og å bli snakket til når jeg skal være vert. Da jeg er som regel opptatt av alt annet, desverre. Anonymkode: c38ae...62a
WubWub Skrevet 28. august 2017 #4 Skrevet 28. august 2017 (endret) Enkelte personlighetstyper blir revitalisert av konflikt og drama mens for de fleste andre så tapper det en for energi. Jeg holder meg unna diskusjoner med den første gruppen da jeg ikke ønsker gi de nytt påfyll med energi Endret 28. august 2017 av WubWub
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå