AnonymBruker Skrevet 28. august 2017 #1 Skrevet 28. august 2017 Har en uheldig erfaring med Iconti AS og lurer på om det er flere som reagerer på servicen demmes. Når jeg bestilte gav jeg tydelig beskjed om at containeren skulle på annet sted enn min bostedsadresse. Personen fikk oppgitt begge adresser pluss mailen min. Jeg var såpass dristig og spurte om det ikke var no rsbatt å få siden vi kom til å bestille mer enn en container. Han jeg prata med sa at han kunne slå av fire hundre pr container.. Bra det. Ble forresten også fortalt at jeg skulle ringes opp igjen etter en time men måtte selv ta kontakt med dem igjen dagen etterpå. Rotete service. Han som leverte containerene kunne fint lite norsk noe som er en ulempe når en har spørsmål.. Selv så betalte jeg regningen på dagen, den mottok jeg en til to uker etterpå. Den fikk jeg tilsendt på mailen min. Ca en mnd senere fikk jeg en tileggsfaktura som ble sendt til stedet containeren ble levert. Fra selskapet Aravato, en inkassovarsel. Synes det var rart, men jeg bare betalte den. I helgen ble jeg oppmerksom på at de, Aravato har sendt inkassovarselen og tilleggsgebyr til adressen containeren var på. Prata med Aravato i dag, spurte hvorfor i alle dager de har sendt fakturaen til den adressen. Er ingen som bor der. De hadde fått adressa av Iconti som tyyyydelig fikk beskjed om at det ikke var no bostedsadresse og at fakturaen skulle til meg. Kjenner jeg ble rimelig forbannet. Ringte i dag og sa fra at dette rotet demmes er helt idiotisk. Har aldri før fått en inkassovarsel før nå! Sjekka mailen min, søppelpost, slettede meldinger osv. Ser at jeg fikk en faktura som jeg betalte på dagen jeg mottok den, på ca ti tusen. Så er neste faktura inkassovarselen på ca 800 fra Aravato som jeg også betalte. Sitter igjen med spørsmål om hva inkassovarselen egentlig var på.. Hvorfor en regning på rett under 800 sånn plutselig. Lurer litt på om det var ''rabatten'' vi skulle få som ble samlet inn. Tenker at jeg vil ikke bruke det selskapet igjen da de tydeligvis leker butikk. Nå skal vi rive et helt hus innvendig samt rive all kledning utvendig pluss litt til. Er nå usikkert på hvilket selskap vi skal bruke.. Er det noen som er å anbefale? Anonymkode: 3db0c...7ad
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå