Gjest Hel Skrevet 14. januar 2005 #1 Skrevet 14. januar 2005 Ettårsdagen til meg og kjæresten er på 14. februar (Valentines dag), og jeg vil selvfølgelig gjøre det til noe spesielt. Men jeg har aldri vært i et forhold hvor det har blitt feiret så jeg vet ikke helt hva som er 'vanlig' å gjøre. Er det vanlig med bare en romantisk kveld? Eller burde jeg gi en gave? Tips, please?
Gjest Anonymous Skrevet 14. januar 2005 #2 Skrevet 14. januar 2005 Fikk en rose av typen jeg..bortsett fra det skjedde det ingenting.
Gjest Hel Skrevet 14. januar 2005 #3 Skrevet 14. januar 2005 Fikk en rose av typen jeg..bortsett fra det skjedde det ingenting. Det var trist. Har vært der i et tidligere forhold. Fikk ikke noe til verken ettårsdagen, bursdagen eller til jul.
Gjest Anonymous Skrevet 14. januar 2005 #4 Skrevet 14. januar 2005 Fikk bursdagsgave og julegave... hvis ikke hadde jeg sendt han på dør Dere kan jo ta standardopplegget med romantisk middag (kanskje på en ekstra dyr og fin resturant?) med levende lys og hele den pakka der? Har aldri vært på noe sånt selv ( :oops: )men det høres nice ut Det er litt sent på kvelder til at jeg klarer å pønske ut noe mer kreativt... Hehe... er vel på tide å ta kvelden snart En liten gave kan nok være koselig
Gjest baby-E Skrevet 15. januar 2005 #5 Skrevet 15. januar 2005 en romantisk middag, hjemme hos deg, eller han. Deilig mat, levende lys, roser, dere to!
Arkana Skrevet 15. januar 2005 #6 Skrevet 15. januar 2005 Vi går ut og spiser, kjøper gjerne en liten gave og han kjøper blomster.
Gjest GreenSky Skrevet 15. januar 2005 #7 Skrevet 15. januar 2005 Fikk en rose av typen jeg..bortsett fra det skjedde det ingenting. Det synes jeg var romantisk, jeg. Må ikke alltid være så storslått. De små tingene betyr mye.
Gjest Anonymous Skrevet 15. januar 2005 #8 Skrevet 15. januar 2005 Joda, det er sant.. Man trenger ikke å bruke en haug penger for å at jeg skal sette pris på det (men jeg forventa vel kanskje noen søte ord eller no itilegg)
Samantha Skrevet 15. januar 2005 #9 Skrevet 15. januar 2005 På 1-års dagen til meg og kjæresten, så tok han meg med ut på fin restaurant (Klosteret i Oslo). Det var superkoselig og romantisk!! Dessuten fikk eg liksom ei "gave", og det var et vi skulle fare på Pers Hotell i Gol ei helg (for det har eg hatt så lyst til). Men det har ikkje skjedd og no er det 5 mnd sia 1-års dagen (Men eg er fornøgd med middagen altså!!) Han fikk 2 bøker (Kama Sutra og ei wok-bok) og en søt kopp fra meg. Hihi...
knøtte Skrevet 16. januar 2005 #11 Skrevet 16. januar 2005 en romantisk middag, hjemme hos deg, eller han. Deilig mat, levende lys, roser, dere to! Enig med baby-E
nyibyen Skrevet 16. januar 2005 #12 Skrevet 16. januar 2005 Jeg og exen hadde også ettårsdag på valentinsdagen (i fjor). Han var på reise med jobben, så vi kunne ikke tilbringe dagen sammen. Jeg sendte ham en pakke til hotellet med en sjokolade der det sto påskrevet at jeg var glad i ham, og et lite kort jeg hadde skrevet. Fikk ikke noe respons tilbake. Da han kom hjem fra jobbreisen nevnte han ingenting om at han hadde fått noe fra meg. Senere kom det for en dag at han hadde ikke vært på jobb, men hos en annen jente de dagene. Det er mitt minne fra ettårsdagen 14. februar. Nå skal jeg ha en singel valentinesdag. Juhu! Men det koseligste jeg kunne tenke meg å gjøre en slik dag, var å gå ut og spise på en koselig restaurant med peis, drikke masse vin og snakke om morsomme, positive ting, og så gå hjem hånd i hånd istedet for å ta taxi.
Laban Skrevet 16. januar 2005 #13 Skrevet 16. januar 2005 Jeg er sær nok til å nekte å falle for handelsstandens plutselige påfunn om feiring av Valentine's Day med påfølgende gaver, kort og blomster til det dobbelte av hva de koster ellers om året. Hvis du vil gjøre noe fint for kjæresten din, spiller det vel ingen rolle hva som er "vanlig", det er vel viktigere hva du tror han vil bli glad for? Hvis dere har vært sammen i et år, bør du vel kjenne ham godt nok til å vite hva som gleder ham?
Gjest Gjesten Skrevet 16. januar 2005 #14 Skrevet 16. januar 2005 Jeg inviterte mannen ut på middag på ettårsdagen vår. En bedre middag hvor vi begge hadde pyntet oss litt og skulle feire kjærligheten vår. Jeg var godt fornøyd med å holde i regien. Han kuppet kvelden med å fri til meg. Det var en fin ettårsdag.
Gjest Melk Skrevet 16. januar 2005 #15 Skrevet 16. januar 2005 Vi feirer hverkan årsdager eller valentines. Kun bryllupsdagen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå