meta Skrevet 3. august 2002 #1 Del Skrevet 3. august 2002 Jeg har kjøpt fersk mais som jeg har veldig til å hive på grillen. Noen som har noen tips? Hva er godt til? Hvordan griller jeg de? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mistyen Skrevet 3. august 2002 #2 Del Skrevet 3. august 2002 Pakk dem inn i aluminiumsfolie..... Når de skal spises, tar du litt smør og salt på og spiser som Donald gjør....hehe. Sagoform har noen kjempefine mais-skåler med holdere. De bruker jeg når vi har hel mais mmmmmm Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Guro Skrevet 3. august 2002 #3 Del Skrevet 3. august 2002 Jeg pleier å pensle dem med olivenolje e.l., drysse salt og pepper på, og så pakke dem inn i aluminiumfolie. Nam-nam!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
meta Skrevet 3. august 2002 Forfatter #4 Del Skrevet 3. august 2002 Da var maisen grillet og spist. Takk for tipsene, det ble godt :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå