Gå til innhold

Trykket liker på et Instagram bilde ved et uhell😩 Unliket bildet like raskt igjen, kan vedkommende se dette?

Anbefalte innlegg

Kikket bare innom profilen til ei dame jeg vet hvem er, klarte å like bildet med et uhell ( jeg følger ikke vedkommende på Insta), trykket rask på unlike. Vil vedkommende få varsel om at jeg likte bildet hennes? Eller fjernes varselet i det jeg trykket unlike?? Det er så flaut:( 

Anonymkode: 8a584...f46

Fortsetter under...

Gjest Elseby13

Personen får opp en "notification" hvis han huket av for det i innstillingene. Det står f.eks "Martine likte innlegget ditt".

Men når han går inn på denne notificationen, står det ingenting.

Vær mer forsiktig når du stalker exen neste gang.

I en del land kan du i verste fall bli båret ut i skogen i en kanindrakt, slik at ulver, leoparder og andre sultne dyr kan ta deg. Dette er selvfølgelig ikke vanlig praksis.

• Liker 4

Annonse

Hun får varsel om det. Men det gjør virkelig ikke noe, slapp av og pust. Vi har alle sammen sett på exen/andre, forskjellen er bare at du var borti en knapp og ble avslørt for det. Sånn ville jeg ha tenkt på det, uansett hvilken side av bordet jeg satt på ;) 

Anonymkode: bc3a9...8a9

• Liker 1
10 timer siden, Lanista1984 skrev:

I en del land kan du i verste fall bli båret ut i skogen i en kanindrakt, slik at ulver, leoparder og andre sultne dyr kan ta deg. Dette er selvfølgelig ikke vanlig praksis.

:skratte:

Anonymkode: 0c446...4d8

• Liker 1

Jeg vet om noen som testet det ut, og hvis du sletter innen 5 sekunder får ikke den andre varsel. Spiller ingen rolle om vedkommende har på notifications eller ikke. Og det er ikke noe big deal uansett. Vi er alle stalkere

Anonymkode: d6537...348

• Liker 2
  • 2 år senere...
AnonymBruker

Men kommer ikke nicket opp? 

Fader jeg dreit meg ut selv nettopp over nydamen sin profil. 🤣 Jeg trykket blokker ogdå for å være sikker.

Anonymkode: 71a5f...7e8

AnonymBruker
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Men kommer ikke nicket opp? 

Fader jeg dreit meg ut selv nettopp over nydamen sin profil. 🤣 Jeg trykket blokker ogdå for å være sikker.

Ja, nick/navn kommer opp.
Har fått varsel om det selv før når andre har vært uheldig på min profil og likt eller sendt følge- eller venneforespørsler. Både på Facebook og Insta. 

Anonymkode: 586b3...424

Annonse

AnonymBruker
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja, nick/navn kommer opp.
Har fått varsel om det selv før når andre har vært uheldig på min profil og likt eller sendt følge- eller venneforespørsler. Både på Facebook og Insta. 

Anonymkode: 586b3...424

Å nei da vet hun jeg er crazy eks som stalker profilen. Jeg ble forlatt for denne damen så jeg bare selvskader meg selv med søke hun opp. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...