AnonymBruker Skrevet 28. august 2017 #1 Del Skrevet 28. august 2017 Kikket bare innom profilen til ei dame jeg vet hvem er, klarte å like bildet med et uhell ( jeg følger ikke vedkommende på Insta), trykket rask på unlike. Vil vedkommende få varsel om at jeg likte bildet hennes? Eller fjernes varselet i det jeg trykket unlike?? Det er så flaut:( Anonymkode: 8a584...f46 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elseby13 Skrevet 28. august 2017 #2 Del Skrevet 28. august 2017 Personen får opp en "notification" hvis han huket av for det i innstillingene. Det står f.eks "Martine likte innlegget ditt". Men når han går inn på denne notificationen, står det ingenting. Vær mer forsiktig når du stalker exen neste gang. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lanista1984 Skrevet 28. august 2017 #3 Del Skrevet 28. august 2017 I en del land kan du i verste fall bli båret ut i skogen i en kanindrakt, slik at ulver, leoparder og andre sultne dyr kan ta deg. Dette er selvfølgelig ikke vanlig praksis. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GT-R Skrevet 28. august 2017 #4 Del Skrevet 28. august 2017 Ja, hun får en varsel om det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. august 2017 #5 Del Skrevet 28. august 2017 Anonymkode: 574a8...6dc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Catalina Culès Skrevet 28. august 2017 #6 Del Skrevet 28. august 2017 Er det så farlig da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. august 2017 #7 Del Skrevet 29. august 2017 Hun får varsel om det. Men det gjør virkelig ikke noe, slapp av og pust. Vi har alle sammen sett på exen/andre, forskjellen er bare at du var borti en knapp og ble avslørt for det. Sånn ville jeg ha tenkt på det, uansett hvilken side av bordet jeg satt på Anonymkode: bc3a9...8a9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. august 2017 #8 Del Skrevet 29. august 2017 10 timer siden, Lanista1984 skrev: I en del land kan du i verste fall bli båret ut i skogen i en kanindrakt, slik at ulver, leoparder og andre sultne dyr kan ta deg. Dette er selvfølgelig ikke vanlig praksis. Anonymkode: 0c446...4d8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. august 2017 #9 Del Skrevet 30. august 2017 Jeg vet om noen som testet det ut, og hvis du sletter innen 5 sekunder får ikke den andre varsel. Spiller ingen rolle om vedkommende har på notifications eller ikke. Og det er ikke noe big deal uansett. Vi er alle stalkere Anonymkode: d6537...348 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Solivagant Skrevet 30. august 2017 #10 Del Skrevet 30. august 2017 Varselen kommer opp, men trykker man på den kommer ingenting opp. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. august 2017 #11 Del Skrevet 30. august 2017 Jeppppppo Anonymkode: ff6f3...7e7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2020 #12 Del Skrevet 27. mai 2020 Men kommer ikke nicket opp? Fader jeg dreit meg ut selv nettopp over nydamen sin profil. 🤣 Jeg trykket blokker ogdå for å være sikker. Anonymkode: 71a5f...7e8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2020 #13 Del Skrevet 27. mai 2020 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Men kommer ikke nicket opp? Fader jeg dreit meg ut selv nettopp over nydamen sin profil. 🤣 Jeg trykket blokker ogdå for å være sikker. Anonymkode: 71a5f...7e8 Ja, nick/navn kommer opp. Har fått varsel om det selv før når andre har vært uheldig på min profil og likt eller sendt følge- eller venneforespørsler. Både på Facebook og Insta. Anonymkode: 586b3...424 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2020 #14 Del Skrevet 27. mai 2020 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ja, nick/navn kommer opp. Har fått varsel om det selv før når andre har vært uheldig på min profil og likt eller sendt følge- eller venneforespørsler. Både på Facebook og Insta. Anonymkode: 586b3...424 Å nei da vet hun jeg er crazy eks som stalker profilen. Jeg ble forlatt for denne damen så jeg bare selvskader meg selv med søke hun opp. Anonymkode: 71a5f...7e8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå