Gjest Tdog Skrevet 28. august 2017 #1 Skrevet 28. august 2017 Nå hadde jeg IKM enten igår eller dagen før og tante rød har enda ikke kommet. Nå er det altså 33 dager siden siste mens. Jeg tok 2 tester på fredag (ca 2 dager før ikm) som var negativ. Det var clearblue digital og en enklere versjon av clearblue, en strimmeltype som viser en eller to streker. Jeg er litt utålmodig og har egentlig lyst til å teste en siste gang. Men er det vits? Clearblue bør vel fange opp en graviditet 2 dager før mens? Vil bare ha et svar for jeg greier ikke å gå rundt og vente på TR hele tiden:p hva tror dere?
Blondepiken Skrevet 28. august 2017 #2 Skrevet 28. august 2017 Skjønner godt at du har lyst til å teste nå, og dersom du er gravid vil du mest sannsynlig få positiv test nå. Men siden du bare har en test igjen kan det kanskje være lurt å vente en dag eller to til? Når det gjelder clearblue så vil den nok sikkert kunne fange opp graviditet for de flestem, men så er det jo litt ulikt hvor raskt kroppene våres produserer HCG. Jeg tror jeg ville ha ventet en dag, eventuelt til onsdag, dersom du klarer det. Men har full forståelse for at det kan bli vanskelig
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå