Gå til innhold

Jeg klarer ikke å holde meg unna han

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har falt pladask for en mann som har samboer og et lite barn. I følge han er forholdet dødt, men de bor sammen på grunn av barna. De er aldri sammen på fritiden, verken etter jobb eller i helger og ferier. Jeg har ikke sex med denne mannen bare så det er sagt.

Jeg vet at det er feil å ha kontakt med han, så jeg kuttet kontakten før sommeren og prøvde å komme over han. Problemet er at jeg tenker på han hele tiden, og pausen fra han i sommer hjalp ikke i det hele tatt. Så for en ukes tid tiden tok jeg kontakt igjen og han svarte på sekundet. Jeg er så forelsket og vil være sammen med han hele tiden. Det er virkelig vondt, og jeg driver jo med selvpining ved å ha kontakt med han.

Har noen vært i samme situasjon? Hvordan gå videre? Håper dere kan gi meg et spark bak!

Anonymkode: 52810...dd5

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kult at barna får bevitne såpass lykkelige foreldre. Å bevitne kjærlighet er tross alt ikke så viktig....Man må holde sammen på grunn av barna vettu (noe barna sikkert kommer til å sette ordentlig stor pris på senere i livet)

Anonymkode: e9e5f...04f

Skrevet
50 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har falt pladask for en mann som har samboer og et lite barn. I følge han er forholdet dødt, men de bor sammen på grunn av barna.

Det vil nok enhver mann si om han ønsker litt gøy. Kanskje annerledes for dere, men ha det i bakhodet. Hvis dette er tilfelle, så er det vel greit for kona? Spør ham om du kan ringe henne. ;)

• Liker 1
Skrevet

Er det ikke "bensin" nok å komme seg vekk når du vet at han ikke føler det samme ? Han hadde gått ifra kjæresten om han følte sterkere for deg. SPESIELT om han kun var i det forholdet for barna. 

Skrevet

Jeg vet dette så utrolig godt, og er helt enig med dere :( 

Han sier selv at det er en fortvilt situasjon og at det er så vanskelig når de har barn sammen. I følge han ønsker han å gå, men ikke samboeren. Hun ønsker å prøve. Men jeg synes ikke det virker som de prøver, han synes ikke det er noe håp. Dette er selvsagt kun hans ord, jeg vet ikke sannheten.

Jeg ønsker jo heller ikke at han skal gå fra samboer og barn for min del. Hva om han angrer seg, hva om han tror jeg er anderledes enn jeg egentlig er. Det blir litt av et press på meg. I tillegg til at det beste er selvsagt dersom de kan leve lykkelig sammen som en familie, det fortjener virkelig barnet som er helt uskyldig oppi det hele.

Jeg får rett og slett bare prøve å kutte kontakten enda en gang :sukk:

Skrevet

Jeg tror du bør kutte kontakten ja. For din egen del. Du vet det egentlig godt selv at om han ønsket deg hadde han tatt deg 🙁 Beklager at jeg er så direkte men jeg ønsker ikke å si noe som ikke er sant. Du fortjener en som setter deg først. 

Skrevet

Ville nok kuttet kontakten - mest for din egen del. Det å involvere seg i en familie som går i oppløsning, er ikke særlig moro. Hvis han faktisk hadde forlatt familien sin så hadde det blitt lite romantiske hvetebrødsdager med sex, middager og kino. Det hadde vært bitre ekser, triste barn, samværsfordeling, hussalg, skuffet slekt, økonomisk fordeling, stort press og stress.. En prosess som ethvert nytt forhold hadde slitt med å takle. 

Hvis du kan, dropp det. Finn deg en singel mann i en avklart livssituasjon og som er klar for å gå inn i et forhold. Der dere kan nyte forelskelsen uten dårlig samvittighet, tvil og kaos, der dere kan slappe av og vite at folk rundt dere unner dere kjærligheten. Har erfaring med dette og kommer aldri igjen til å date en mann som ikke har vært singel i minst ett år siden forrige brudd. Jeg vil ikke inn i noen relasjon med noen som fremdeles er i oppbrudd og bearbeiding, jeg vil ha noen som befinner seg på et sted i livet hvor det passer å treffe en ny.

Anonymkode: 3591a...df6

• Liker 5
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Ville nok kuttet kontakten - mest for din egen del. Det å involvere seg i en familie som går i oppløsning, er ikke særlig moro. Hvis han faktisk hadde forlatt familien sin så hadde det blitt lite romantiske hvetebrødsdager med sex, middager og kino. Det hadde vært bitre ekser, triste barn, samværsfordeling, hussalg, skuffet slekt, økonomisk fordeling, stort press og stress.. En prosess som ethvert nytt forhold hadde slitt med å takle. 

Hvis du kan, dropp det. Finn deg en singel mann i en avklart livssituasjon og som er klar for å gå inn i et forhold. Der dere kan nyte forelskelsen uten dårlig samvittighet, tvil og kaos, der dere kan slappe av og vite at folk rundt dere unner dere kjærligheten. Har erfaring med dette og kommer aldri igjen til å date en mann som ikke har vært singel i minst ett år siden forrige brudd. Jeg vil ikke inn i noen relasjon med noen som fremdeles er i oppbrudd og bearbeiding, jeg vil ha noen som befinner seg på et sted i livet hvor det passer å treffe en ny.

Anonymkode: 3591a...df6

Du har så rett så rett. Tar til meg det du skriver og skal lese det flere ganger. Jeg må bare ta til fornuft. Ødelegger meg selv ved å holde på sånn også. 

Skrevet

Menn har verdens beste unnskyldninger for alt.

Anonymkode: 28d35...958

• Liker 1
Skrevet
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg får rett og slett bare prøve å kutte kontakten enda en gang :sukk:

Ja, det gjør du rett i. 

Og for at du lettere skal klare det: Tenk på hans familie/barn fremfor deg selv.

Gjest Froning
Skrevet (endret)
5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvordan gå videre? Håper dere kan gi meg et spark bak!

Du tvinger deg selv til å ikke tenke på han og så holder du deg unna.

Få deg en hobby.

Endret av Froning
Skrevet
6 minutter siden, Froning skrev:

Du tvinger deg selv til å ikke tenke på han og så holder du deg unna.

Få deg en hobby.

Begynn å jogg. Med engang du tenker på han springer du ut med musikken på full guff. Så får du en fit as fuck revenge body på kjøpet 😉

Gjest Froning
Skrevet
12 minutter siden, BethD skrev:

Så får du en fit as fuck revenge body på kjøpet 😉

Da skal ha få angret da! :lur:

:5:

Skrevet
1 minutt siden, Froning skrev:

Da skal ha få angret da! :lur:

:5:

Ikke sant 😉😉

Skrevet

Hehe takk for motivasjon dere :) Da skal jeg trappe opp løpingen fremover :biggrin:

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Hehe takk for motivasjon dere :) Da skal jeg trappe opp løpingen fremover :biggrin:

Så bra ! Håper du klarer det. For du fortjener bedre !!!

Skrevet
9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Kult at barna får bevitne såpass lykkelige foreldre. Å bevitne kjærlighet er tross alt ikke så viktig....Man må holde sammen på grunn av barna vettu (noe barna sikkert kommer til å sette ordentlig stor pris på senere i livet)

Anonymkode: e9e5f...04f

Jeg har ikke barn selv eller en mann, men om jeg hadde hatt begge deler og vært med en mann jeg var "ulykkelig" med bare for barnas skyld, så nei... Det hadde jeg ikke gjort.

Jeg mener det er et misforstått teori det der med å holde sammen for barnas skyld.

For om de ikke kan gå eller prate så er de jo for liten til å forstå noen ting, altså, de er babyer.

Men når de kan gå og prate begynner de å bli et barn og de kjenner veldig på stemningen. Jeg tror de merker mer enn vi voksne tror.

Min mening så klart.

Forsto at du var ironisk her ;)

• Liker 1
Skrevet

Hvordan gå videre? Hvertfall ikke ta kontakt med han! Fjott!

Du vet vel at standardhistorien til alle utro menn er at de ikke har det bra i forholdet og skal gjøre det slutt men bare holder sammen pga barna, og dama er så slem osv? Mens de egentlig har det som plommen i egget, elsker henne og barna, overhodet ikke vurderer å gå fra henne fordi forholdet er BRA , men de lyver fordi de søker spenning i form av flørt og mentalt eller fysisk utroskap med andre !

Anonymkode: e12b6...71c

Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Hvordan gå videre? Hvertfall ikke ta kontakt med han! Fjott!

Du vet vel at standardhistorien til alle utro menn er at de ikke har det bra i forholdet og skal gjøre det slutt men bare holder sammen pga barna, og dama er så slem osv? Mens de egentlig har det som plommen i egget, elsker henne og barna, overhodet ikke vurderer å gå fra henne fordi forholdet er BRA , men de lyver fordi de søker spenning i form av flørt og mentalt eller fysisk utroskap med andre !

Anonymkode: e12b6...71c

Utrolig unødvendig å kalle henne en fjott. Er det nødvendig å være så nedlatende ? Har du aldri slitt i en situasjon før ? Er sikker på at hun har det trått nok som det er uten at du trenger å kalle henne en fjott. 

Skrevet

Oj, TS, jeg er akkurat i samme situasjon som deg, bare at han ikke sa at de bodde sammen før det var gått en stund. Håper ikke det er samme mann. Han sier hele tiden han skal flytte men gjør ingenting med det. Han sier også at alt er helt over, men jeg vet at da hadde han bare flyttet. Det er utrolig vanskelig å innse at det jeg trodde har vært et forhold bare har vært noe på si'

Det er vanskelig å gå videre men vi har ikke noe valg. Jeg har i tillegg dårlig samvittighet for at vi har (uten at jeg visste det) gått bak ryggen på samboeren hans.

Anonymkode: 4c5e8...7ba

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...