Ina89 Skrevet lørdag kl. 22:50 #19961 Skrevet lørdag kl. 22:50 MajaKristin skrev (6 minutter siden): Du betaler for garnet og oppskriften, ikke selve genseren. Uansett så har hun stjålet disse oppskriftene. Dette er helt vanlige raglangensere og jakker, bare at hun strikker med større pinne. Nei, nei, disse har hun DESIGNET helt selv. Hun har til og med designet de i sjukt mange farger åsåntno! Både gul og lilla og roooosa! Om ikke det er gründer-designeren sin så veit ikke jeg! Hun la til og med ut oppskriften gratis på bloggen sin, men man kunne bare strikke den om man var like sjukt liten som henne da. For hun visste ikke hvordan man laget så store gensere at de passet til en vanlig small eller medium. Man måtte være ekstra, ekstra small og petite for å kunne lage hennes gensere, så det var nok ikke så mange som kunne lage de. Men hun sa ikke det for å skape noe kroppspress altså 🥰 14 17
MajaKristin Skrevet i går, 13:35 #19962 Skrevet i går, 13:35 Ina89 skrev (14 timer siden): Nei, nei, disse har hun DESIGNET helt selv. Hun har til og med designet de i sjukt mange farger åsåntno! Både gul og lilla og roooosa! Om ikke det er gründer-designeren sin så veit ikke jeg! Hun la til og med ut oppskriften gratis på bloggen sin, men man kunne bare strikke den om man var like sjukt liten som henne da. For hun visste ikke hvordan man laget så store gensere at de passet til en vanlig small eller medium. Man måtte være ekstra, ekstra small og petite for å kunne lage hennes gensere, så det var nok ikke så mange som kunne lage de. Men hun sa ikke det for å skape noe kroppspress altså 🥰 HAHAHAHA! Altså jeg blir helt matt av at hun hele tiden skal si at hun er så sjukt liten. Hun er ekspert på å skape kroppspress og jeg syns det er rart at hun ikke har fått gullbarbien. Også skjønner jeg ikke helt hva hun mener med at hun får så vondt i nakken av å strikke med små pinner? Jeg har nakkeproblemer og jeg strikker med 2,5 str og sliter ikke med nakken 🤷♀️ Er den nakkeskaden hennes selektiv? 8 4
Palmemor Skrevet 23 timer siden #19963 Skrevet 23 timer siden MajaKristin skrev (4 minutter siden): HAHAHAHA! Altså jeg blir helt matt av at hun hele tiden skal si at hun er så sjukt liten. Hun er ekspert på å skape kroppspress og jeg syns det er rart at hun ikke har fått gullbarbien. Også skjønner jeg ikke helt hva hun mener med at hun får så vondt i nakken av å strikke med små pinner? Jeg har nakkeproblemer og jeg strikker med 2,5 str og sliter ikke med nakken 🤷♀️ Er den nakkeskaden hennes selektiv? Nå gjør det ikke vondt mer å strikke smått. Nå har hun jo strikket til sønnen. Veldig selektiv! Eller, hun tåler ikke smerte eller ubehag og alt er jo helt sjukt vondt 9 2
J.. Skrevet 23 timer siden #19964 Skrevet 23 timer siden MajaKristin skrev (4 minutter siden): Er den nakkeskaden hennes selektiv? Den er dokumentert på bloggen,i avisen og her inne minst 100 ganger. Så nei,den er ikke selektiv.
Lzzy Skrevet 23 timer siden #19965 Skrevet 23 timer siden Morsomt at man må ha lister på husarbeid, blir noe glemt hvis ikke? Selv med 100% jobb og alene i eget hus, med barn.. så blir ting gjort uten lister her.. litt på autopilot. Autopiloten der er muligens skrudd inn på selfies og tid foran speilet, åsåntno. Men man er forskjellig såklart.. 3 5
panzerpølsa Skrevet 23 timer siden #19966 Skrevet 23 timer siden J.. skrev (47 minutter siden): Den er dokumentert på bloggen,i avisen og her inne minst 100 ganger. Så nei,den er ikke selektiv. Hvis denne nakkeskaden var så hemmende, ville ikke ett normalt oppegående menneske operert inn digre jur som alle vet er tungt for skuldre og nakke. Bare sier det. 7 19
MajaKristin Skrevet 22 timer siden #19967 Skrevet 22 timer siden J.. skrev (1 time siden): Den er dokumentert på bloggen,i avisen og her inne minst 100 ganger. Så nei,den er ikke selektiv. Alle har fått med seg at denne er skrevet om, men hun gjør veldig mye annet med den "skaden" og skylder på den her og der. Men! Når det passer seg så er den ikke vond eller noe hun prater om, med andre ord den er selektiv og hopper inn når hun vil ha sympati for den. 3 11
tausen Skrevet 18 timer siden #19968 Skrevet 18 timer siden MajaKristin skrev (3 timer siden): Alle har fått med seg at denne er skrevet om, men hun gjør veldig mye annet med den "skaden" og skylder på den her og der. Men! Når det passer seg så er den ikke vond eller noe hun prater om, med andre ord den er selektiv og hopper inn når hun vil ha sympati for den. Har ho så store nakkeproblemer burde 1. Pri være å fjerne brystimplantatene.... 5 4
Ina89 Skrevet 18 timer siden #19969 Skrevet 18 timer siden (endret) J.. skrev (5 timer siden): Den er dokumentert på bloggen,i avisen og her inne minst 100 ganger. Så nei,den er ikke selektiv. De selverklærte nakkeskadene er definitivt selektive. De slår inn idet hun vrenger inn på gårdsplassen hjemme. Da klarer hun ikke engang å lukke dørene selv, praktisk, for da skjønner PerFruktdrikk at han må på jobb og være mann. Hun har ingen problemer med å bære alt rælet hun kjøper, stort og smått, lett og tungt, fra butikkene og ut i bilen, jeg har sett henne selv, ved flere anledninger. Hun bærer svære sekker med jord, og alt stort og smått de har på rusta, Biltema og jula ut i bilen, helt uten hjelp. Den «blinde volden» hun hevder seg utsatt for er også meget dramatisert. Ifølge vitner ble hun heller ikke slått - hun ble irettesatt og bedt om å plukke opp etter hunden sin som gjorde fra seg på stranden der barn leker. Dette falt ikke i god jord hos godjenta sjæl, så da var det i trofast influenserstil førstemann til mølla for å innta offerrollen. Siste poenget er de enorme plastpuppene hun har kjøpt seg. Kan jo risikere nakkesleng bare av vekten av de alene. Om smertene hennes er så problematiske hadde hun fjernet de fortere enn fortest. Men som alt annet som angår den selverklærte prinsessa slår hemningene hennes inn kun når det handler om noen andre enn seg sjæl og egne behov. Endret 18 timer siden av Ina89 7 8
Palmemor Skrevet 18 timer siden #19970 Skrevet 18 timer siden Ina89 skrev (8 minutter siden): De selverklærte nakkeskadene er definitivt selektive. De slår inn idet hun vrenger inn på gårdsplassen hjemme. Da klarer hun ikke engang å lukke dørene selv, praktisk, for da skjønner PerFruktdrikk at han må på jobb og være mann. Hun har ingen problemer med å bære alt rælet hun kjøper, stort og smått, lett og tungt, fra butikkene og ut i bilen, jeg har sett henne selv, ved flere anledninger. Hun bærer svære sekker med jord, og alt stort og smått de har på rusta, Biltema og jula ut i bilen, helt uten hjelp. Den «blinde volden» hun hevder seg utsatt for er også meget dramatisert. Ifølge vitner ble hun heller ikke slått - hun ble irettesatt og bedt om å plukke opp etter hunden sin som gjorde fra seg på stranden der barn leker. Dette falt ikke i god jord hos godjenta sjæl, så da var det i trofast influenserstil førstemann til mølla for å innta offerrollen. Siste poenget er de enorme plastpuppene hun har kjøpt seg. Kan jo risikere nakkesleng bare av vekten av de alene. Om smertene hennes er så problematiske hadde hun fjernet de fortere enn fortest. Men som alt annet som angår den selverklærte prinsessa slår hemningene hennes inn kun når det handler om noen andre enn seg sjæl og egne behov. Nå sa hun vel for noen dager siden at hun ikke kunne løpe pga «de her», så jeg ville nok absolutt fjerna de om de var såååå til hinder for hverdagslige aktiviteter ja Og ja, hun bærer og styrer på. Henter ved, lemper svære sekker jord inn i bilen, bærer masse poser. Helt til hun, som du sier, kommer hjem. Da har hun nakkeskade og PF må bære inn for henne 3 9
Zenhouse Skrevet 18 timer siden #19971 Skrevet 18 timer siden Ina89 skrev (25 minutter siden): De selverklærte nakkeskadene er definitivt selektive. De slår inn idet hun vrenger inn på gårdsplassen hjemme. Da klarer hun ikke engang å lukke dørene selv, praktisk, for da skjønner PerFruktdrikk at han må på jobb og være mann. Hun har ingen problemer med å bære alt rælet hun kjøper, stort og smått, lett og tungt, fra butikkene og ut i bilen, jeg har sett henne selv, ved flere anledninger. Hun bærer svære sekker med jord, og alt stort og smått de har på rusta, Biltema og jula ut i bilen, helt uten hjelp. Den «blinde volden» hun hevder seg utsatt for er også meget dramatisert. Ifølge vitner ble hun heller ikke slått - hun ble irettesatt og bedt om å plukke opp etter hunden sin som gjorde fra seg på stranden der barn leker. Dette falt ikke i god jord hos godjenta sjæl, så da var det i trofast influenserstil førstemann til mølla for å innta offerrollen. Siste poenget er de enorme plastpuppene hun har kjøpt seg. Kan jo risikere nakkesleng bare av vekten av de alene. Om smertene hennes er så problematiske hadde hun fjernet de fortere enn fortest. Men som alt annet som angår den selverklærte prinsessa slår hemningene hennes inn kun når det handler om noen andre enn seg sjæl og egne behov. Stinas definisjon av blind vold: å begynne krangle med en fyr og kalle ham en gretten, gammel gubbe som bør pelle seg seg vekk. Så blir hun slått. ( hennes egne ord) Den vanlige definisjonen av Blind vold er : en form for uprovosert fysisk vold som rammer tilfeldige ofre uten noe forutgående motiv eller relasjon mellom gjerningsperson og offer 3 3
chsa Skrevet 18 timer siden #19972 Skrevet 18 timer siden Sykelig opptatt av måling i hjemmet der. Alt som kan måles må måles. Nå deles det måling av tid på hver del av 1 etasje som ryddes, typ vaske spisebord og puffe puter i sofa. Hater at hun tjener millioner i året på det men jeg klarer ikke la være å se innimellom. 3 2
Ina89 Skrevet 17 timer siden #19973 Skrevet 17 timer siden Zenhouse skrev (13 minutter siden): Stinas definisjon av blind vold: å begynne krangle med en fyr og kalle ham en gretten, gammel gubbe som bør pelle seg seg vekk. Så blir hun slått. ( hennes egne ord) Den vanlige definisjonen av Blind vold er : en form for uprovosert fysisk vold som rammer tilfeldige ofre uten noe forutgående motiv eller relasjon mellom gjerningsperson og offer Passer godt inn i den lange rekken definisjoner hun modererer slik at de passer inn i hva som passer best for henne. Ref: sukkerfrihet, petite, sjukt sterk, herskapelig villa, strikkedesigner og strikkeguru, olympisk medalje i lengste fødsel i verdenshistorien (hun definerte vel seg selv til å være i aktiv fødsel i alle fall i et par måneder, med pauser når hun hadde noe hun ville gjøre såklart), rekord i verdens lengste graviditet (hun var gravid i mange år sånn egentlig om man teller med prøvetiden, spontanabort og tiden hun brukte hormoner). Hun definerer også 1-2km i rusletempo på ski som ekstremt harde intervaller, bæring av sønnen defineres som tung styrketrening og rusleturer på mølla mens hun ser på film, strikker, filmer seg selv OG trekker inn magen er nesten doble maraton. Så må vi for all del ikke glemme at den sexy versjonen av Roald Amundsen faktisk klatra opp en bakketopp i Sandefjords ville naturlandskap! Heldigvis hadde hun en drone med seg så hun fikk filmet bragden og poseringene på toppen. Det var nok hvert fall 50 høydemeter assa! Skulle likt å se alle de «sjalu haterne» hennes klare det liksom 😂✌🏼 3 1 15
Palmemor Skrevet 17 timer siden #19974 Skrevet 17 timer siden Ina89 skrev (9 minutter siden): Passer godt inn i den lange rekken definisjoner hun modererer slik at de passer inn i hva som passer best for henne. Ref: sukkerfrihet, petite, sjukt sterk, herskapelig villa, strikkedesigner og strikkeguru, olympisk medalje i lengste fødsel i verdenshistorien (hun definerte vel seg selv til å være i aktiv fødsel i alle fall i et par måneder, med pauser når hun hadde noe hun ville gjøre såklart), rekord i verdens lengste graviditet (hun var gravid i mange år sånn egentlig om man teller med prøvetiden, spontanabort og tiden hun brukte hormoner). Hun definerer også 1-2km i rusletempo på ski som ekstremt harde intervaller, bæring av sønnen defineres som tung styrketrening og rusleturer på mølla mens hun ser på film, strikker, filmer seg selv OG trekker inn magen er nesten doble maraton. Så må vi for all del ikke glemme at den sexy versjonen av Roald Amundsen faktisk klatra opp en bakketopp i Sandefjords ville naturlandskap! Heldigvis hadde hun en drone med seg så hun fikk filmet bragden og poseringene på toppen. Det var nok hvert fall 50 høydemeter assa! Skulle likt å se alle de «sjalu haterne» hennes klare det liksom 😂✌🏼 Du glemte den gangen hun kutta av seg tommelen og dro på legevakta, men ikke orka å vente så sjuuuukt lenge så hun dro hjem etter 30 min å plastra den sjøl 🤣 3 10
Katinkalille Skrevet 17 timer siden #19975 Skrevet 17 timer siden MajaKristin skrev (6 timer siden): HAHAHAHA! Altså jeg blir helt matt av at hun hele tiden skal si at hun er så sjukt liten. Hun er ekspert på å skape kroppspress og jeg syns det er rart at hun ikke har fått gullbarbien. Også skjønner jeg ikke helt hva hun mener med at hun får så vondt i nakken av å strikke med små pinner? Jeg har nakkeproblemer og jeg strikker med 2,5 str og sliter ikke med nakken 🤷♀️ Er den nakkeskaden hennes selektiv? Den nakkeskaden ER selektiv😅 Når du tar bilder av at du står å snakker med politiet etter en blind vold hendelse,for å dokumentere det på bloggen,da er man ganske blåst!! 4 9
Ina89 Skrevet 17 timer siden #19976 Skrevet 17 timer siden Palmemor skrev (12 minutter siden): Du glemte den gangen hun kutta av seg tommelen og dro på legevakta, men ikke orka å vente så sjuuuukt lenge så hun dro hjem etter 30 min å plastra den sjøl 🤣 Eller den gangen hun nesten døde av blodtrykksfall, men ble gjenopplivet på legevakten. Heldigvis i tid til SHOPPING på rusta på vei hjem 🥰 3 7
Katinkalille Skrevet 17 timer siden #19977 Skrevet 17 timer siden Ina89 skrev (26 minutter siden): Passer godt inn i den lange rekken definisjoner hun modererer slik at de passer inn i hva som passer best for henne. Ref: sukkerfrihet, petite, sjukt sterk, herskapelig villa, strikkedesigner og strikkeguru, olympisk medalje i lengste fødsel i verdenshistorien (hun definerte vel seg selv til å være i aktiv fødsel i alle fall i et par måneder, med pauser når hun hadde noe hun ville gjøre såklart), rekord i verdens lengste graviditet (hun var gravid i mange år sånn egentlig om man teller med prøvetiden, spontanabort og tiden hun brukte hormoner). Hun definerer også 1-2km i rusletempo på ski som ekstremt harde intervaller, bæring av sønnen defineres som tung styrketrening og rusleturer på mølla mens hun ser på film, strikker, filmer seg selv OG trekker inn magen er nesten doble maraton. Så må vi for all del ikke glemme at den sexy versjonen av Roald Amundsen faktisk klatra opp en bakketopp i Sandefjords ville naturlandskap! Heldigvis hadde hun en drone med seg så hun fikk filmet bragden og poseringene på toppen. Det var nok hvert fall 50 høydemeter assa! Skulle likt å se alle de «sjalu haterne» hennes klare det liksom 😂✌🏼 😂😂😂😂😂 2 1
Katinkalille Skrevet 17 timer siden #19978 Skrevet 17 timer siden Ja nei... ungen kunne jo ikke få begge deler må vite🤡 2 4
Palmemor Skrevet 17 timer siden #19979 Skrevet 17 timer siden Katinkalille skrev (8 minutter siden): Ja nei... ungen kunne jo ikke få begge deler må vite🤡 Hahaha hva?? Er dette alvorlig? 🤣🤣 3 1
Klump Skrevet 17 timer siden #19980 Skrevet 17 timer siden chsa skrev (På 5.3.2026 den 9.07): Det blir jo så dumt? Se på nesa feks Vi vet jo Hvordan hun egentlig ser ut. Husker farmen, var ikke noe filter der i gården🙈😅 2 4
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå