panzerpølsa Skrevet 5. mars #19941 Skrevet 5. mars Maia3 skrev (3 timer siden): Nei nå har jeg sett det også: Speil i garasjen til selfies?? Noe så vanvittig. Dama er bare såååå latterlig og selvdiggende at det er utrolig kvalmende 🤣 "Lille speil på veggen der, hvem er den største narsisissten i landet her" 17 2
Faina Skrevet 5. mars #19942 Skrevet 5. mars Ja, det hjelper ikke på at de høytrykkspyler og at hunden pisser der, men det flasser av bare av snø og sol med mer enn ett tynt strøk. De skulle heller fjernet beisen og bare rullet på grønnsåpe hver vår og høst. Minst mulig vedlikehold som passer dem. 6
chsa Skrevet 6. mars #19944 Skrevet 6. mars Skjønner virkelig ikke hvorfor folk blir inspirert av denne damas blomster når hun lirer ut av seg så mye annet rart? Hvorfor stole på hennes blomstertips når man ikke kan stole på noe annet hun sier? 3 10
Ina89 Skrevet 6. mars #19945 Skrevet 6. mars Jeg synes det er litt pussig at Stina, som er så opptatt av at alt skal være så «perfekt» at hun må skjære vekk kantene på osten sin for at den skal ligge «perfekt» på knekkebrød og rundstykker, ikke ser selv hvor ustelt og slaskete de fremstår. Det vitner (spør du meg) om at hverken antenner eller kognitivt nivå er helt på plass. Samtidig som hun bastant omtaler sin lite velholdte enebolig som en «herskapelig villa», kringkaster hun at hunden tisser på terrassen og at de kaster søppel over rekkverket. Hun elsker å tro at hun er rik og vellykket, men hoarder utelukkende billig søpleprodukter fra Temu, rusta og europris. De har selv lagt ut i sine kanaler at det er rotter både i husvegger og i varmepumpa. I stedet for å gjøre noe med dette valgte de altså å surre varmepumpa inn med plastfolie. Hun tripper rundt med de samme klærne som var populære da hun var 15 og han har brukt den samme boksebuksa, den samme singleten og den samme utvaskede og møkkete saueskinnsjakka i årevis. Jeg forstår bare ikke hvem hun tror hun lurer. Jeg nekter å tro at det finnes noen andre enn Stina selv, som er misunnelig på livet hun lever. 9 30
Pigaloppa Skrevet 6. mars #19946 Skrevet 6. mars Ina89 skrev (1 time siden): Jeg synes det er litt pussig at Stina, som er så opptatt av at alt skal være så «perfekt» at hun må skjære vekk kantene på osten sin for at den skal ligge «perfekt» på knekkebrød og rundstykker, ikke ser selv hvor ustelt og slaskete de fremstår. Det vitner (spør du meg) om at hverken antenner eller kognitivt nivå er helt på plass. Samtidig som hun bastant omtaler sin lite velholdte enebolig som en «herskapelig villa», kringkaster hun at hunden tisser på terrassen og at de kaster søppel over rekkverket. Hun elsker å tro at hun er rik og vellykket, men hoarder utelukkende billig søpleprodukter fra Temu, rusta og europris. De har selv lagt ut i sine kanaler at det er rotter både i husvegger og i varmepumpa. I stedet for å gjøre noe med dette valgte de altså å surre varmepumpa inn med plastfolie. Hun tripper rundt med de samme klærne som var populære da hun var 15 og han har brukt den samme boksebuksa, den samme singleten og den samme utvaskede og møkkete saueskinnsjakka i årevis. Jeg forstår bare ikke hvem hun tror hun lurer. Jeg nekter å tro at det finnes noen andre enn Stina selv, som er misunnelig på livet hun lever. Den jakka hans burde sendes på rens innimellom 😆og begge to burde se seg rundt og se hvor Harry dem både kler seg og ter seg! 5 12
Palmemor Skrevet 7. mars #19947 Skrevet 7. mars Pigaloppa skrev (9 timer siden): Den jakka hans burde sendes på rens innimellom 😆og begge to burde se seg rundt og se hvor Harry dem både kler seg og ter seg! Man renser ikke jakker kjøpt på aliExpress. Såpass skjønner tilogmed jeg 🤣🤣 4
Katinkalille Skrevet 7. mars #19948 Skrevet 7. mars (endret) Hadde jeg som oppdragsgiver fått levert et produkt som ser slik ut,hadde jeg aldri blitt tatt seriøst noe mer,noen gang. Så da kan man begynne å lure på hvor seriøse Strikkia er.... Endret 7. mars av Katinkalille Fil 6 12
tausen Skrevet 7. mars #19949 Skrevet 7. mars Katinkalille skrev (45 minutter siden): Hadde jeg som oppdragsgiver fått levert et produkt som ser slik ut,hadde jeg aldri blitt tatt seriøst noe mer,noen gang. Så da kan man begynne å lure på hvor seriøse Strikkia er.... Kommer ikke til å handle på den nettsiden 3 8
Maia3 Skrevet 7. mars #19950 Skrevet 7. mars Katinkalille skrev (3 timer siden): Hadde jeg som oppdragsgiver fått levert et produkt som ser slik ut,hadde jeg aldri blitt tatt seriøst noe mer,noen gang. Så da kan man begynne å lure på hvor seriøse Strikkia er.... Veldig stygt strikket. Hadde aldri levert fra meg noe sånt 11 1
MajaKristin Skrevet 7. mars #19951 Skrevet 7. mars Jeg liker hage snappene hennes, men noe som irriterer meg er måten hun sier Dalhia på. Jeg er kanskje rar, men jeg har vokst opp med å si georginer fordi det er det jeg har hørt fra generasjonene før meg og pappa som forøvrig er gartner. Men! Jeg syns da blomstene hennes alltid er veldig små og få hvert år? Skal ikke nevne de stygge plastikk pottene hennes fra Rusta som skal ligne på noe fancy potter på stett. 3
Melus Skrevet 7. mars #19952 Skrevet 7. mars Katinkalille skrev (5 timer siden): Hadde jeg som oppdragsgiver fått levert et produkt som ser slik ut,hadde jeg aldri blitt tatt seriøst noe mer,noen gang. Så da kan man begynne å lure på hvor seriøse Strikkia er.... Er det Stina som har strikket den? Dette er jo helt krise! 3 8
AnnaLovise Skrevet 7. mars #19953 Skrevet 7. mars Katinkalille skrev (6 timer siden): Hadde jeg som oppdragsgiver fått levert et produkt som ser slik ut,hadde jeg aldri blitt tatt seriøst noe mer,noen gang. Så da kan man begynne å lure på hvor seriøse Strikkia er.... Alt som vanlig der. Slurv på slurv. På hele kolleksjonen hennes. Så ser man nivået på andre sine produkter, det kan jo ikke sammenlignes. Kan hvemsom helst selge oppskriftene sine der? 6 1
Maia3 Skrevet 7. mars #19954 Skrevet 7. mars AnnaLovise skrev (3 minutter siden): Alt som vanlig der. Slurv på slurv. På hele kolleksjonen hennes. Så ser man nivået på andre sine produkter, det kan jo ikke sammenlignes. Kan hvemsom helst selge oppskriftene sine der? Ser sånn ut ihvertfall 🤣🙈 3 1
Ina89 Skrevet 7. mars #19955 Skrevet 7. mars AnnaLovise skrev (3 timer siden): Alt som vanlig der. Slurv på slurv. På hele kolleksjonen hennes. Så ser man nivået på andre sine produkter, det kan jo ikke sammenlignes. Kan hvemsom helst selge oppskriftene sine der? Stina er mest opptatt av å se tynn ut og vise frem «girlsa» sine. Blir faktisk for meget å forvente at plaggene hun strikker på oppdrag skal se bra ut også. Spøk til side, skulle i det minste tro at hun som må redigere seg ugjenkjennelig for å fremstå «perfekt» hadde høyere standard på klærne hun «designer» og produserer. Hun er tross alt selverklært ekspert og strikkeguru på lik linje som hun er gourmetkokk og sjukt petite. 9 7
Lorieen Skrevet 7. mars #19956 Skrevet 7. mars Melus skrev (5 timer siden): Er det Stina som har strikket den? Dette er jo helt krise! Dette er ikke god reklame, veldig ujevne masker og det ser ikke ut som stripene er like brede heller. 5 1
Melus Skrevet 7. mars #19957 Skrevet 7. mars Lorieen skrev (59 minutter siden): Dette er ikke god reklame, veldig ujevne masker og det ser ikke ut som stripene er like brede heller. Veldig dårlig reklame. Jeg hadde aldri kjøpt oppskriften! 3 2
Hvemhvemhvem Skrevet 7. mars #19958 Skrevet 7. mars AnnaLovise skrev (5 timer siden): Alt som vanlig der. Slurv på slurv. På hele kolleksjonen hennes. Så ser man nivået på andre sine produkter, det kan jo ikke sammenlignes. Kan hvemsom helst selge oppskriftene sine der? I tillegg til at alle bildene er redigerte, bare se på noen av de andre genserne, kjempe tydelig at både hun og lys er rediger 2 1
Lillemy_87 Skrevet 7. mars #19959 Skrevet 7. mars Til den prisen bør det være bedre strikket tenker jeg. 4 1
MajaKristin Skrevet 7. mars #19960 Skrevet 7. mars Lillemy_87 skrev (18 minutter siden): Til den prisen bør det være bedre strikket tenker jeg. Du betaler for garnet og oppskriften, ikke selve genseren. Uansett så har hun stjålet disse oppskriftene. Dette er helt vanlige raglangensere og jakker, bare at hun strikker med større pinne. 2 5
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå