Palmemor Skrevet 17 timer siden #19922 Skrevet 17 timer siden Såååå fint! Kunstig plante, kunstig saueskinn og ett diggesegselv-speil! For en inspirasjon 🤩 10 1
tausen Skrevet 16 timer siden #19923 Skrevet 16 timer siden Palmemor skrev (54 minutter siden): Såååå fint! Kunstig plante, kunstig saueskinn og ett diggesegselv-speil! For en inspirasjon 🤩 For en klaging i dag på hvor mye det er å gjøre i et hus🫣 Velkommen til de voksnes verden Stine 🤭 9
Palmemor Skrevet 16 timer siden #19924 Skrevet 16 timer siden tausen skrev (18 minutter siden): For en klaging i dag på hvor mye det er å gjøre i et hus🫣 Velkommen til de voksnes verden Stine 🤭 Du mener i hagen og på terrassen? Tenk så fint det huset hadde vært om de vedlikeholdt det både ute og inne! Og det skulle faktisk ikke vært lov å klage på at oppussing er dyrt når man bruker 4000 kroner på meny hver dag 7 9
Faina Skrevet 15 timer siden #19925 Skrevet 15 timer siden To lag beis er grunnen, Stina. Jeg sa det i fjor sommer også. Ett lag terassebeis er tingen. Et tynt lag. 5
Palmemor Skrevet 14 timer siden #19926 Skrevet 14 timer siden Faina skrev (47 minutter siden): To lag beis er grunnen, Stina. Jeg sa det i fjor sommer også. Ett lag terassebeis er tingen. Et tynt lag. Og kanskje ikke la bikkja bruke det som toalett… 2 11
Blomsterjente92 Skrevet 14 timer siden #19927 Skrevet 14 timer siden Palmemor skrev (3 timer siden): Såååå fint! Kunstig plante, kunstig saueskinn og ett diggesegselv-speil! For en inspirasjon 🤩 Kunne påspandert seg en fin potte til planta på Rusta da 😂 ellers er det vel fint nok egentlig. 5
Blomsterjente92 Skrevet 14 timer siden #19928 Skrevet 14 timer siden Faina skrev (1 time siden): To lag beis er grunnen, Stina. Jeg sa det i fjor sommer også. Ett lag terassebeis er tingen. Et tynt lag. Høy slitasje på den verandaen da.. Så hun må nok belage seg på å beise årlig omtrent 🙃 den burde ha blitt vedlikeholdt bedre opp til nå, så kanskje hun ikke hadde trengt det.. men de der og vedlikehold går jo ikke akkurat hånd i hånd så ja.. blir nok årlig beising kanskje der 😂 8 3
JegErIkkeMeg Skrevet 13 timer siden #19929 Skrevet 13 timer siden Faina skrev (1 time siden): To lag beis er grunnen, Stina. Jeg sa det i fjor sommer også. Ett lag terassebeis er tingen. Et tynt lag. Palmemor skrev (49 minutter siden): Og kanskje ikke la bikkja bruke det som toalett… Trenger heller ikke å dra høyttrykksspyleren over der ukentlig 😅 8
Lzzy Skrevet 13 timer siden #19930 Skrevet 13 timer siden Palmemor skrev (52 minutter siden): Og kanskje ikke la bikkja bruke det som toalett… Seriøst? Gjør den fra seg på verandaen 😳blir sikkert digg med en unge labbende rundt oppi der til våren. Men ungen er kanskje forsatt stroppet fast, både her og der? 11
tausen Skrevet 13 timer siden #19931 Skrevet 13 timer siden Faina skrev (1 time siden): To lag beis er grunnen, Stina. Jeg sa det i fjor sommer også. Ett lag terassebeis er tingen. Et tynt lag. Husk at hun ikke tar i mot gode råd,hun vet jo best 7
Palmemor Skrevet 13 timer siden #19932 Skrevet 13 timer siden Blomsterjente92 skrev (1 time siden): Kunne påspandert seg en fin potte til planta på Rusta da 😂 ellers er det vel fint nok egentlig. Det er fint nok. Men kjedelig. Og ikke noe wow-faktor 2
Palmemor Skrevet 13 timer siden #19933 Skrevet 13 timer siden Lzzy skrev (29 minutter siden): Seriøst? Gjør den fra seg på verandaen 😳blir sikkert digg med en unge labbende rundt oppi der til våren. Men ungen er kanskje forsatt stroppet fast, både her og der? Ja hu slipper jo bare bikkja ut der for å tisse hele vinteren. Like suggete den bikkja som det de er 8
Lzzy Skrevet 12 timer siden #19934 Skrevet 12 timer siden Palmemor skrev (26 minutter siden): Ja hu slipper jo bare bikkja ut der for å tisse hele vinteren. Like suggete den bikkja som det de er Hjelpe meg, ikke rart det må beises hvert år 😅 3
Palmemor Skrevet 12 timer siden #19935 Skrevet 12 timer siden Lzzy skrev (10 minutter siden): Hjelpe meg, ikke rart det må beises hvert år 😅 Og som nevnt over, høytrykksspyles støtt og stadig. Men er som med benkeplata. Skjønte ikke hvorfor det ikke var silikon på den etter å ha skura den hver dag i 10 år 7 2
elskersommer Skrevet 12 timer siden #19936 Skrevet 12 timer siden Palmemor skrev (42 minutter siden): Ja hu slipper jo bare bikkja ut der for å tisse hele vinteren. Like suggete den bikkja som det de er Men du er sikker på at den tisser der? Den går ikke ned på plenen? 1
Maia3 Skrevet 12 timer siden #19937 Skrevet 12 timer siden (endret) Nei nå har jeg sett det også: Speil i garasjen til selfies?? Noe så vanvittig. Dama er bare såååå latterlig og selvdiggende at det er utrolig kvalmende 🤣 Endret 10 timer siden av Maia3 2 5
Palmemor Skrevet 11 timer siden #19938 Skrevet 11 timer siden elskersommer skrev (1 time siden): Men du er sikker på at den tisser der? Den går ikke ned på plenen? Ja hu tisser på terrassen 2 2
Vinnanna15 Skrevet 10 timer siden #19939 Skrevet 10 timer siden Maia3 skrev (1 time siden): Nei nå har jeg sett det også: Speil i garasjen til selfies?? Noe så vanvittig. Dama er bare såååå latterlig og selvdiggende at det er utrolig kvalmende 🤣 Er ekstra søt når hun titter sånn ned😅 2
Pigaloppa Skrevet 9 timer siden #19940 Skrevet 9 timer siden Vinnanna15 skrev (37 minutter siden): Er ekstra søt når hun titter sånn ned😅 Titter blygt ned😆 1 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå