Gå til innhold

Stina Bakken

Fremhevede innlegg

Skrevet
Palmemor skrev (47 minutter siden):

Nei nå spiser hun jo ikke lavkarbo, som ga henne sjuke smerter i magen. Som legen sa var nosånn magesår ellernosåntno….. Noen burde tvinges ut i arbe

😂Utrolig at hun ikke skjønner at det er pga all den sukkerfrie driten hun putter i seg. Aldri hørt om magekatarr eller nosånn magesår ellernosåntno pga lavkarbo 😂Gått på lavkarbo i mange år selv og magen har aldri vært bedre. 

• Liker 11
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)
Vinnanna15 skrev (13 minutter siden):

😂Utrolig at hun ikke skjønner at det er pga all den sukkerfrie driten hun putter i seg. Aldri hørt om magekatarr eller nosånn magesår ellernosåntno pga lavkarbo 😂Gått på lavkarbo i mange år selv og magen har aldri vært bedre. 

Selvfølgelig er det sukkererstatningene, de er jo kjent for å gi uutholdelige magesmerter, luft/gass og diaré. Men hun kan jo ikke innrømme at det er der problemet ligger. Må jo lure på om hun mangler noe, for så bastante meninger om ti g hun ikke har peiling på, vitner jo om at hun ikke er særlig smart. 

Endret av panzerpølsa
  • Liker 4
  • Nyttig 10
Skrevet
RileyParks skrev (På 27.2.2026 den 18.12):

Hun kommer nok til å fase ut den rotete tallerkenen litt og litt, og så plutselig har hun sånn tallerken med romdeler og være helt sånn «dette er en veldig genial tallerken å bruke til små barn» og basically late som hun kom på det selv. 🤭🤭

Å idag hadde hun dandert frokosten til lille på et slikt fat😂😂 

• Liker 2
  • Nyttig 6
Skrevet
Clåvvi skrev (16 minutter siden):

HAHAHAH 😂😂😂😂😂 Må kanskje spille på lotto denne uka😂

• Liker 3
  • Nyttig 3
Skrevet

Ho har så utrulig petite trekk, hendene spesielt, ikkje større en peffiikken sine og sjukt kvinnelige… 

• Liker 1
Skrevet
RileyParks skrev (54 minutter siden):

HAHAHAH 😂😂😂😂😂 Må kanskje spille på lotto denne uka😂

Hahahah, jeg blir med å spille lotto, kanskje vi blir millionærer 😂 for jeg hadde akkurat samme tanke som deg før jeg var inne her å leste hva du hadde skrevet om tallerkenen 😆

• Liker 3
  • Nyttig 1
Skrevet (endret)
Clåvvi skrev (1 time siden):

Går ikke an å være så lite selvstendig 🤣🤣

Endret av Palmemor
  • Liker 4
Skrevet

Er jo dere som følger henne som gjør at hun tjener penger og kan leve av å gjøre ingenting da 🙈

• Liker 4
  • Nyttig 5
Skrevet
sfj85 skrev (2 timer siden):

Er jo dere som følger henne som gjør at hun tjener penger og kan leve av å gjøre ingenting da 🙈

Men det går jo ikke an å la være! Det er jo som ett togkræsj hele greia 😅

• Liker 2
  • Nyttig 2
Skrevet
Palmemor skrev (1 time siden):

Joda. Jeg blokka både henne og forloveden hennes for en god tid tilbake. Merker at jeg er litt nysgjerrig av og til, men så leser jeg her og ser at intet er nytt under solen. Irritasjonsmoment borte fra livet mitt. Det anbefales. 

• Liker 9
  • Nyttig 2
Skrevet
MissCortado skrev (13 minutter siden):

Joda. Jeg blokka både henne og forloveden hennes for en god tid tilbake. Merker at jeg er litt nysgjerrig av og til, men så leser jeg her og ser at intet er nytt under solen. Irritasjonsmoment borte fra livet mitt. Det anbefales. 

Jeg irriterer meg ikke, jeg blir fascinert. Også er det litt trøst i en slitsom hverdag å tenke at jeg kunne hatt det verre 🤣 Han er bare gøy å følge. Han er fjern, men han er ikke egoist. Syns han har mye spennende å se på. Men, som med alle andre snapper jeg ser på er det ikke det jeg mister nattesøvnen over. Jeg tror at det er litt misforstått hvis man skriver her at man blir irritert. For min del stikker det ikke så dypt. 

• Liker 1
  • Nyttig 6
Skrevet

Her er det så tydelig skrik etter klikk. Hun kunne lagt teksten litt lengre opp og og få fokus på det hun faktisk skriver om. Dette er desperat! 

IMG_9470.thumb.jpeg.4b0a99805d3ab769c222bbcd7fba1027.jpeg

• Liker 12
Skrevet
Palmemor skrev (4 timer siden):

Joda, har blokket henne på snap. Ikke vært innom på sikkert 6 mnd og det er seriøst ikke noe nytt.

• Liker 4
  • Nyttig 1
Skrevet
Love2017juni skrev (2 timer siden):

Her er det så tydelig skrik etter klikk. Hun kunne lagt teksten litt lengre opp og og få fokus på det hun faktisk skriver om. Dette er desperat! 

GAKK GAKK! Plastikk over hele linja

• Liker 4
Skrevet
sfj85 skrev (9 timer siden):

Neida,man må ikke følge. Er noen få på andre plattformer som deler skjermopptak og skjermbilder fra hele dagen,så hvis én gjør det,så er det feks 100 andre som ikke trenger å følge/se,så mye er gjort bare der😅

• Liker 4
Skrevet
Love2017juni skrev (4 timer siden):

I tillegg dekker teksten pizzasnurrene hun later som hun vil vise frem 😂😂

Er dette «hjemmelaga» pizzasnurrer der hun har kjøpt alt ferdig og dandert det oppå hverandre før de skal stekes, eller er dette ordentlig hjemmelaga «hjemmelaga»? 

• Liker 4
  • Nyttig 1
Skrevet

Har ikke vært innom snappen hennes den siste uka, og ser at følgertallet har dalt med 200k. Jeg følger henne ikke. Kikket såvidt innom nå og tappet fort gjennom, men så ikke ut som det var noe nytt der 😅

Den pizzasnurrsnappen var jo perfekt. For å vise noen andre snurrer. 

• Liker 4
Skrevet
Love2017juni skrev (19 timer siden):

Girlsa må være i fokus!

• Liker 2
Skrevet
panzerpølsa skrev (På 3.3.2026 den 7.59):

Selvfølgelig er det sukkererstatningene, de er jo kjent for å gi uutholdelige magesmerter, luft/gass og diaré. Men hun kan jo ikke innrømme at det er der problemet ligger. Må jo lure på om hun mangler noe, for så bastante meninger om ti g hun ikke har peiling på, vitner jo om at hun ikke er særlig smart. 

Ingenting å lure på det, dama er skyldig i IQ.. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...