tausen Skrevet 26. februar #19861 Skrevet 26. februar Vinnanna15 skrev (9 minutter siden): Stusselige greier. Har jo tid,mulighet og råd til å lage all verdens av mat! Gjøre det mer delikat,fristende og variert. Er ikke lett når alt hun tenker på er MEG MEG.......ikke så nøye med familien 4 10
lillelily Skrevet 26. februar #19862 Skrevet 26. februar MajaKristin skrev (På 25.2.2026 den 19.36): Fotografisk hukommelse 🤣🤣 😂 Ja, hun husker faktiske FOTOGRAFIER 😅 ikke husker andre ting SOM OM det var et bilde, neida. Hun husker rett og slett bilder hun har tatt av ting. Det er vel ikke akkurat begrepet fotografisk hukommelse.. 🥴 15
Katinkalille Skrevet 27. februar #19863 Skrevet 27. februar Og når de stikker på Hvaltorvet for å leke i rulletrappa og se på robotvaskeren,i stedet for å stikke på en lekeplass,da er det faktisk mørkt i toppen!! Har den ungen noen gang sitter i en sandkasse eller prøvd ei sklie? Neppe 9 16
Eggedoris Skrevet 27. februar #19864 Skrevet 27. februar Katinkalille skrev (1 time siden): Og når de stikker på Hvaltorvet for å leke i rulletrappa og se på robotvaskeren,i stedet for å stikke på en lekeplass,da er det faktisk mørkt i toppen!! Har den ungen noen gang sitter i en sandkasse eller prøvd ei sklie? Neppe Veldig spesielt 😆 4
Palmemor Skrevet 27. februar #19865 Skrevet 27. februar Katinkalille skrev (1 time siden): Og når de stikker på Hvaltorvet for å leke i rulletrappa og se på robotvaskeren,i stedet for å stikke på en lekeplass,da er det faktisk mørkt i toppen!! Har den ungen noen gang sitter i en sandkasse eller prøvd ei sklie? Neppe Jojo, har sklidd på lekeland. Og vært ute på bakken hjemme 3 1
Katinkalille Skrevet 27. februar #19866 Skrevet 27. februar Palmemor skrev (58 minutter siden): Jojo, har sklidd på lekeland. Og vært ute på bakken hjemme Wow🤩 3
Palmemor Skrevet 27. februar #19867 Skrevet 27. februar Katinkalille skrev (2 timer siden): Wow🤩 Var nok sjukt stuuuck å ta han med ut i hagen med all den bekledninga! 6
Katinkalille Skrevet 27. februar #19868 Skrevet 27. februar Og Stina som ikke leser om seg selv på div forumer?😂 Kommer vel neppe tydeligere fram enn bilde av frokosttallerken til ungen i dag😂😂 5 12
Lzzy Skrevet 27. februar #19869 Skrevet 27. februar Katinkalille skrev (17 minutter siden): Og Stina som ikke leser om seg selv på div forumer?😂 Kommer vel neppe tydeligere fram enn bilde av frokosttallerken til ungen i dag😂😂 Brus til frokost, sunnheten sjæl.. 4 1
Palmemor Skrevet 27. februar #19870 Skrevet 27. februar Lzzy skrev (44 minutter siden): Brus til frokost, sunnheten sjæl.. sukkerfri, må vite 😆 4
RileyParks Skrevet 27. februar #19871 Skrevet 27. februar Katinkalille skrev (2 timer siden): Og Stina som ikke leser om seg selv på div forumer?😂 Kommer vel neppe tydeligere fram enn bilde av frokosttallerken til ungen i dag😂😂 Hun kommer nok til å fase ut den rotete tallerkenen litt og litt, og så plutselig har hun sånn tallerken med romdeler og være helt sånn «dette er en veldig genial tallerken å bruke til små barn» og basically late som hun kom på det selv. 🤭🤭 3 15
Anonym Frøken Skrevet 27. februar #19872 Skrevet 27. februar Ikke ofte jeg innom snappen, men det er jo det samme pålegget hver dag! Jeg husker når min var på den alderen, jeg testet ut myyyye forskjellig pålegg. Tenker denne ungen blir greit kresen med alt det repetative pålegget. Aner ikke hvordan middagene til denne ungen her. 6 5
Pigaloppa Skrevet 27. februar #19873 Skrevet 27. februar Anonym Frøken skrev (5 timer siden): Ikke ofte jeg innom snappen, men det er jo det samme pålegget hver dag! Jeg husker når min var på den alderen, jeg testet ut myyyye forskjellig pålegg. Tenker denne ungen blir greit kresen med alt det repetative pålegget. Aner ikke hvordan middagene til denne ungen her. Laks, brokkoli. For faren hans er jo brokkolien.. 7
Maia3 Skrevet 27. februar #19874 Skrevet 27. februar Anonym Frøken skrev (5 timer siden): Ikke ofte jeg innom snappen, men det er jo det samme pålegget hver dag! Jeg husker når min var på den alderen, jeg testet ut myyyye forskjellig pålegg. Tenker denne ungen blir greit kresen med alt det repetative pålegget. Aner ikke hvordan middagene til denne ungen her. Ikke bare samme pålegget. Hele snappen hennes har det samme uendelig gørrkjedelige innholdet hver eneste dag. Om igjen og om igjen, repeat på repeat og tusenvis av selfier (regner jeg med) Er ikke ofte innom. Orker ikke den selvopptatte besserwisseren av ei diva 15
Pigaloppa Skrevet 27. februar #19875 Skrevet 27. februar (endret) 1000 dager sukkerfri😀"Ikke avhengig av appelsiner",men brunt sukker derimot. Selv om det er sukrin er det noe søtt!!!Og alt annet som det er sukker i,bare litt men det teller jo ikke.. sukker er sukker,spiser du litt er du ikke sukkerfri! Og man trenger ikke sukker for å få gjær til å virke,det vet jeg for jeg bruker ALDRI sukker i brød deigen når jeg baker🙂 Endret 27. februar av Pigaloppa 3 10
Maia3 Skrevet 27. februar #19876 Skrevet 27. februar Pigaloppa skrev (59 minutter siden): 1000 dager sukkerfri😀"Ikke avhengig av appelsiner",men brunt sukker derimot. Selv om det er sukrin er det noe søtt!!!Og alt annet som det er sukker i,bare litt men det teller jo ikke.. sukker er sukker,spiser du litt er du ikke sukkerfri! Og man trenger ikke sukker for å få gjær til å virke,det vet jeg for jeg bruker ALDRI sukker i brød deigen når jeg baker🙂 Hvem er det hun tror hun lurer? Er det lav intelligens,eller? 7 1
Palmemor Skrevet 28. februar #19877 Skrevet 28. februar Hahahhaha HVEM har ikke peiling på mikro og makro? Djisses hu bør slutte å prate før alle rundt hu forsvinner 6 2
panzerpølsa Skrevet 28. februar #19878 Skrevet 28. februar Palmemor skrev (3 timer siden): Hahahhaha HVEM har ikke peiling på mikro og makro? Djisses hu bør slutte å prate før alle rundt hu forsvinner Og er det en ting som er helt sikkert, er det at det er enorme mengder luft i magen og stinkende fis der i gården med den mengden sukkerfrie greier de spiser. Uansett hva hun sier, kan man ikke venne magen og tarmen til dette sukkerfrie greiene. 6 3
Palmemor Skrevet 28. februar #19879 Skrevet 28. februar panzerpølsa skrev (1 time siden): Og er det en ting som er helt sikkert, er det at det er enorme mengder luft i magen og stinkende fis der i gården med den mengden sukkerfrie greier de spiser. Uansett hva hun sier, kan man ikke venne magen og tarmen til dette sukkerfrie greiene. Hu er jo potte fjern. Hu har ikke snøring på kosthold, hu bør hvertfall se til mannen hva han spiser. Selv om det er ensformig har han langt bedre kontroll på næringsstoffer han får i seg. Ikke har jeg inntrykk av at han trøkker i seg ørten sukkerfrie produkter dagen lang heller. 13
Lzzy Skrevet 28. februar #19880 Skrevet 28. februar Maia3 skrev (18 timer siden): Hvem er det hun tror hun lurer? Er det lav intelligens,eller? Hun er selvutnevnt mensa smart altså 🙊 1 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå