Eggedoris Skrevet 24. februar #19841 Skrevet 24. februar (endret) Palmemor skrev (8 timer siden): Skoskapet står åpent, bøtta på gulvet, støvsugeren overalt… shina ikke hun huset igår?? Full glam i løypa 😅 at hun orker denne spaklinga hver eneste dag😅 Endret 24. februar av Eggedoris 8
chsa Skrevet 25. februar #19842 Skrevet 25. februar Dagens clickbait: "Derfor har vi 5 soverom" Altså?? 😂 har ikke klikka meg inn, men bare det å skal få folk til å klikke seg inn på hvorfor man har 5 soverom er så vilt lite verdt 5 mill i årsinntekt... 10 9
Katinkalille Skrevet 25. februar #19843 Skrevet 25. februar Pigaloppa skrev (14 timer siden): Utrolig hvor lang tid det tar for hun blir seg selv etter å ha føda..eller ammet. Har ikke hørt om noen som har brukt så lang tid på å lande etter å bli mor Husk at hun gikk gravid like lenge som elefanten og hadde en fødsel som varte i 1 mnd. Ikke rart hu har brukt lang tid på bli seg selv igjen etter at hu føda🤡😂 10 7
Eggedoris Skrevet 25. februar #19844 Skrevet 25. februar Katinkalille skrev (45 minutter siden): Husk at hun gikk gravid like lenge som elefanten og hadde en fødsel som varte i 1 mnd. Ikke rart hu har brukt lang tid på bli seg selv igjen etter at hu føda🤡😂 🤣🤣🤣 3
tausen Skrevet 25. februar #19845 Skrevet 25. februar Katinkalille skrev (1 time siden): Husk at hun gikk gravid like lenge som elefanten og hadde en fødsel som varte i 1 mnd. Ikke rart hu har brukt lang tid på bli seg selv igjen etter at hu føda🤡😂 Og hjemmeværende...... 5
Ina89 Skrevet 25. februar #19846 Skrevet 25. februar chsa skrev (3 timer siden): Dagens clickbait: "Derfor har vi 5 soverom" Altså?? 😂 har ikke klikka meg inn, men bare det å skal få folk til å klikke seg inn på hvorfor man har 5 soverom er så vilt lite verdt 5 mill i årsinntekt... Det virker som om hun tror vi «dødelige» bor i telt 😅 Altså, det er ingen sensasjon å ha 5 soverom 😂 Det eneste som er ekstremt i det huset (foruten all søpla de har på loft og i «bodene») er selvbildet. Hun er liksom så mye mer «petite» enn alle andre, selv om hun er helt ordinær. Hun tror hun lever et luksuriøst liv som alle misunner henne, men i realiteten tviler jeg på at det er så veldig mange som egentlig er det. Altså, de lever i rot og kaos, «shopper» på meny flere ganger daglig og har varelageret til alle billigbutikkene i Sandefjord og omegn, på loftet. Hun påstår hun trener hard styrke, ved å bære sønnen og hennes versjon av tunge intervaller er rusleturer på mølla, mens hun strikker, filmer seg selv OG ser serie. Skiturer der selv barnehagen forbigår henne, legges frem som en enorm prestasjon og «toppturene» hennes er opp en liten skråning og når hun omsider når toppen er det altså så spektakulær utsikt at hun må filme seg selv med drone for å bevise at hun har «klatra sjukt høyt». 8 1 26
Cami9 Skrevet 25. februar #19849 Skrevet 25. februar Jeg ville ikke spist maten hun lager om jeg så hadde fått betalt for det - hun tar seg i ansiktet og i håret nesten hver gang hun lager mat😩 Hvem husker fetaosten i håret? 15 2
Katinkalille Skrevet 25. februar #19850 Skrevet 25. februar Dette er hva jeg mener ang maten til ungen. Mor danderer så fint,med appelsinen på papir,mens ungen får slengt appelsin oppå stei'en... Ser jo ut som noe som ligger i restavfallsdunken min den tallerkenen der... 6 10
Margit777 Skrevet 25. februar #19851 Skrevet 25. februar Katinkalille skrev (7 minutter siden): Dette er hva jeg mener ang maten til ungen. Mor danderer så fint,med appelsinen på papir,mens ungen får slengt appelsin oppå stei'en... Ser jo ut som noe som ligger i restavfallsdunken min den tallerkenen der... Kunne sett ut som noe jeg hadde gitt bikkja mi. 10
Amelly Skrevet 25. februar #19852 Skrevet 25. februar Margit777 skrev (9 minutter siden): Kunne sett ut som noe jeg hadde gitt bikkja mi. Skulle til å si at det ser ut som hundemat.. 6 4
Ellinelli Skrevet 25. februar #19853 Skrevet 25. februar Rart å servere maten til barnet slik. Alt ligger bare blandet sammen 😅 Ville ikke likt det selv, så ville ikke servert det slik til barna mine. Kontrast til Stinas frokost var det ihvertfall 😅 15 1
Lzzy Skrevet 25. februar #19854 Skrevet 25. februar Katinkalille skrev (1 time siden): Dette er hva jeg mener ang maten til ungen. Mor danderer så fint,med appelsinen på papir,mens ungen får slengt appelsin oppå stei'en... Ser jo ut som noe som ligger i restavfallsdunken min den tallerkenen der... Skjønner ungen også bare enstavelsesord? Sånn som Clåwii og ‘lender.. ref. ‘stei 🤷♀️ 11 1
Vinnanna15 Skrevet 26. februar #19855 Skrevet 26. februar Katinkalille skrev (10 timer siden): Dette er hva jeg mener ang maten til ungen. Mor danderer så fint,med appelsinen på papir,mens ungen får slengt appelsin oppå stei'en... Ser jo ut som noe som ligger i restavfallsdunken min den tallerkenen der... At ikke den ungen kan få noe annet på brødskiva snart😆 12
Palmemor Skrevet 26. februar #19856 Skrevet 26. februar Vinnanna15 skrev (2 timer siden): At ikke den ungen kan få noe annet på brødskiva snart😆 Morra er livredd kvelning. Men nå skulle de vel på HS så da kanskje de får beskjed om at det er greit å gi mat med tyggemotstand 3 4
Irja Skrevet 26. februar #19857 Skrevet 26. februar Margit777 skrev (15 timer siden): Kunne sett ut som noe jeg hadde gitt bikkja mi. Lo høyt av denne 😄 5
nope23 Skrevet 26. februar #19858 Skrevet 26. februar Tips til Stina om du leser her. Disse fatene med rom er geniale. Da slipper man å hive alt oppå hverandre😅 5
Katinkalille Skrevet 26. februar #19859 Skrevet 26. februar Matskåla ser ikke noe mer appetittlig ut i dag... hvorfor ikke gi egg,skinke,tomat,agurk,brunost,prim,taffelost osv osv. 5
Vinnanna15 Skrevet 26. februar #19860 Skrevet 26. februar Katinkalille skrev (41 minutter siden): Matskåla ser ikke noe mer appetittlig ut i dag... hvorfor ikke gi egg,skinke,tomat,agurk,brunost,prim,taffelost osv osv. Stusselige greier. Har jo tid,mulighet og råd til å lage all verdens av mat! Gjøre det mer delikat,fristende og variert. 6 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå