Gå til innhold

Stina Bakken

Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)
Palmemor skrev (49 minutter siden):

Ja for det er vel fortsatt ikke noe nytt i at hun ikke er klar for ett barn til, fordi graviditeten sist var sjuuuuukt tung og insane?

Kan ikke skjønne det, hun som trente så sjuuukt mye i graviditeten… det er jo derfor hun ble så sjuuukt fort tynn igjen etterpå også vettu 

Endret av Lzzy
  • Liker 5
  • Nyttig 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Lzzy skrev (1 minutt siden):

Kan ikke skjønne det, hun som trente så sjuuukt mye i graviditeten… 

Ja det hadde jeg glemt. Hu har vel sagt at første del var sjukt krevende. Men det var vel den delen hvor hun reiste på to sydenturer, spa og farta rundt? Hadde vært krevende for meg selv uten graviditet 

• Liker 11
  • Nyttig 1
Skrevet
Palmemor skrev (2 minutter siden):

Ja det hadde jeg glemt. Hu har vel sagt at første del var sjukt krevende. Men det var vel den delen hvor hun reiste på to sydenturer, spa og farta rundt? Hadde vært krevende for meg selv uten graviditet 

Ingenting ved hun har noengang vært sjukt sprekt, såvidt utafor døra i bilen som er chashet ut for en halv mill.. meny og rusta og vippetimer. Ellers sitte hjemme å stikke på dobbelt garn, rydde, sortere vask en gang i uka og lage de samme rettene som hun alltid gjør vel? Regner ikke med jeg har gått glipp av noe det siste året, var innom å så på bryna her om dagen.. ikke noe nytt det heller 🥱 

• Liker 3
  • Nyttig 8
Skrevet

Tråden er ryddet for latterliggjøring.

Måne, admin. 

• Nyttig 1
Skrevet (endret)

Hun snakker MYE om lepper og sier med håndbevegelse og ord når hun kommenterer kroppen sin at: This is not real.  Har hun hørt om at det å være influenser er å være et forbilde, altså hvor datt jeg av? Hvor er forbilde??? ( Og jeg har såååå lyst til å kommentere dette på snap, men av en eller annen grunn er jeg  blokkert 😅 )

Endret av Tsk
  • Liker 8
Skrevet
Tsk skrev (8 timer siden):

Hun snakker MYE om lepper og sier med håndbevegelse og ord når hun kommenterer kroppen sin at: This is not real.  Har hun hørt om at det å være influenser er å være et forbilde, altså hvor datt jeg av? Hvor er forbilde??? ( Og jeg har såååå lyst til å kommentere dette på snap, men av en eller annen grunn er jeg  blokkert 😅 )

Hun snakker ekstremt mye om ting hun ikke vil snakke om. Siden hun ikke vil påvirke noen. Hun vil bare være influenser… 

• Liker 3
  • Nyttig 7
Skrevet

Tråden er ryddet for krenkelser.

Måne, admin. 

• Nyttig 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...