Gå til innhold

Stina Bakken

Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)

Leverpostei og kremost🥳 Spiser dere det samme til frokost hver dag? 

Endret av Vinnanna15
  • Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Frokost av taver det man haver. Altså handler ikke hu ofte og mye da???

• Liker 1
Skrevet
Vinnanna15 skrev (3 timer siden):

Leverpostei og kremost🥳 Spiser dere det samme til frokost hver dag? 

Ja, det gjør jeg faktisk. Ikke akkurat disse to påleggene, da, noe annet. Jeg er veldig vanedyr. Prøver å gi barna mine mer variert pålegg, men hvis eldste får velge så går det i akkurat det samme. 

• Nyttig 3
Skrevet
Janey79 skrev (1 minutt siden):

Ja, det gjør jeg faktisk. Ikke akkurat disse to påleggene, da, noe annet. Jeg er veldig vanedyr. Prøver å gi barna mine mer variert pålegg, men hvis eldste får velge så går det i akkurat det samme. 

Synes bare det ser så stusselig ut med de brødskivene hver eneste dag. Hadde ihvertfall prøvd å variere pålegg til en 1 åring. Stina spiser jo bare gulost 350 dager i året også,så kanskje det er jeg som bare synes det er litt spesielt. 

• Liker 3
Skrevet
Vinnanna15 skrev (56 minutter siden):

Synes bare det ser så stusselig ut med de brødskivene hver eneste dag. Hadde ihvertfall prøvd å variere pålegg til en 1 åring. Stina spiser jo bare gulost 350 dager i året også,så kanskje det er jeg som bare synes det er litt spesielt. 

Enig i at jeg og prøvde å variere mer til mine, selv om jeg var litt ensidig i kosten. Men jeg var ikke livredd for at ungene skulle kveles av alt mulig så de fikk alltid forskjellig pålegg 

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet
Palmemor skrev (50 minutter siden):

Enig i at jeg og prøvde å variere mer til mine, selv om jeg var litt ensidig i kosten. Men jeg var ikke livredd for at ungene skulle kveles av alt mulig så de fikk alltid forskjellig pålegg 

Ja,kanskje det er det. Det er tryggest for henne at han bare får smørbart pålegg. Men han har vel fått noen tenner nå? 

• Nyttig 1
Skrevet
Vinnanna15 skrev (1 time siden):

Men han har vel fått noen tenner nå? 

Skal man virkelig gå på dette detaljnivået?..

Vær så vennlig å kom på noe bedre enn at "vi diskuterer kun det hun viser",for dette er helt fjernt å diskutere..

• Liker 2
Skrevet
Vinnanna15 skrev (1 time siden):

Ja,kanskje det er det. Det er tryggest for henne at han bare får smørbart pålegg. Men han har vel fått noen tenner nå? 

Hun har jo sagt at hun er redd han skal kveles og derfor kun gir smørbart pålegg. Det jeg har registrert at hun har forsøkt å gi han andre ting som skinke og ost, men bare når PF er der. så det er nok tryggere for henne

• Liker 1
Skrevet
Vinnanna15 skrev (4 timer siden):

Dem viderefører et ensidig kosthold til barnet sitt, ikke mye variasjoner der i huset

• Liker 2
  • Nyttig 7
Skrevet
Palmemor skrev (1 time siden):

Hun har jo sagt at hun er redd han skal kveles og derfor kun gir smørbart pålegg. Det jeg har registrert at hun har forsøkt å gi han andre ting som skinke og ost, men bare når PF er der. så det er nok tryggere for henne

Da må hun jobbe med kunnskapen sin. Nei forresten… gourmetkokken Stina vet jo alt. 

• Liker 1
  • Nyttig 2
Skrevet
Nussepus skrev (1 time siden):

Da må hun jobbe med kunnskapen sin. Nei forresten… gourmetkokken Stina vet jo alt. 

Ser hun er tilbake på lavkarbo. Med innslag av karamell i kaffen. Håper ingen tar hennes kostholdsråd til seg som en fasit på at hun har gode gener

• Nyttig 2
Skrevet

Var det nødvendig å merke hver ting og pålegg på frokosten?? Alle ser da vel hva som er leverpostei og hva som er tomater 🤷‍♀️

• Liker 2
Skrevet
Faina skrev (5 minutter siden):

Var det nødvendig å merke hver ting og pålegg på frokosten?? Alle ser da vel hva som er leverpostei og hva som er tomater 🤷‍♀️

Man skal vel forstå at dette er hennes type fornying av innhold, kanskje? 🤣

• Liker 1
Skrevet

Trist at ungen ikke får smake nye ting og alltid får det samme da. Skaper ikke mye matglede av å alltid få brødskiver med samme pålegg hver dag. Men blir vel slik når foreldra spiser det samme hver dag. Er bare trist at han ikke får annen mat fordi foreldra er ensformig i matveien og at hun er redd han skal få noe i halsen så han får bare smøreost.

• Liker 2
  • Nyttig 5
Skrevet
chsa skrev (3 minutter siden):

Man skal vel forstå at dette er hennes type fornying av innhold, kanskje? 🤣

Fornying eller fordumming 😅

• Liker 4
Skrevet

Asså hva er dette?? 🤡

IMG_6545.png

• Liker 2
Skrevet (endret)
Katinkalille skrev (1 time siden):
Katinkalille skrev (1 time siden):

Asså hva er dette?? 🤡

IMG_6545.png

Oi, se der ja, der er det skjedd noe rart med Stinas hender...

Endret av Littelulla

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...