Lillibet Skrevet 11 timer siden #19781 Skrevet 11 timer siden tausen skrev (På 10.2.2026 den 21.28): Det er mange former for mishandling. Det betyr ikke bare slag og verbal mishandling. Et eksempel i nabolaget her er en jente( nå voksen) fikk alt hun trengte av materielle ting, men fikk ikke leke med andre, ingen besøk,ingen fritidsaktiviteter osv. Vedkommende bor fortsatt hjemme med foreldrene i godt voksen alder og vil nok dessverre ikke bo alene før de er vekk. Og hvordan blir det da? Hun fungere dårlig på jobb, lite eller ingen venner. Hadde hun fått en normal oppvekst og fått utviklet seg normalt hadde nok livet hennes vært anderledes. Det kaller jeg og mange andre en form for mishandling. Har i alle år hørt generasjonen før meg sagt at hadde hun bare fått en annen oppvekst så hadde nok hun vært anderledes. Dette er det frekkeste jeg har lest på lenge!! Hva vet du om denne nabojenta? Kanskje hun har diagnoser som gjør at hun sliter og bor hjemme?? Hvem er du som tillater deg å ha slike meninger og påstander om andre? Nei fy fader du er frekk!!! 1
tausen Skrevet 5 timer siden #19782 Skrevet 5 timer siden Lillibet skrev (5 timer siden): Dette er det frekkeste jeg har lest på lenge!! Hva vet du om denne nabojenta? Kanskje hun har diagnoser som gjør at hun sliter og bor hjemme?? Hvem er du som tillater deg å ha slike meninger og påstander om andre? Nei fy fader du er frekk!!! Jeg vet absolutt nok. Så tenker det er du som er frekk. Dette er ikke bare min mening, men noe mange andre mener. Meninger som kommer av kjennskap til familien. Og ja...mulig hun hadde fått en diagnose i dag, men hun hadde fint klart seg selv om hun hadde fått andre oppvekst vilkår. Andre mennesker har alltid synest synd på jenta....men ingen har gjort noe for ho. Kanskje familien burde fått hjelp og i dag hadde de sannsynligvis fått det.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå