K_mb Skrevet 25. februar 2024 #1961 Del Skrevet 25. februar 2024 Svetta96 skrev (1 time siden): Aah. Det stiller seg litt annerledes. Leste i vg (?) at hun hadde mistet en baby. Jeg trodde hun hadde mistet et levendefødt barn.. Det er typisk media å overdrive for klikk. Såkalte clickbaits. Ulike overskrifter med ordet sjokk involvert, så trykker man seg inn så er det kun bagateller det såkalte "sjokket" var. Og typisk: "××××× mistet barnet" Så viser det seg at det var et embryo og en spontanabort, noe som er helt vanlig før uke 12. Selvfølgelig er det trist for de det gjelder at det ikke gikk som det skulle, men det er ikke å miste et barn. Det er en hån mot de/oss som faktisk har mistet et barn sent i svangerskapet eller ved fødsel med den type overskrifter. "×××× mistet i spontanabort" hadde holdt i masser. Men du leste vel kun overskriften eller? For det sto vel ikke noe om et levendfødt barn i artikkelen? 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sannhetsøkende Skrevet 26. februar 2024 #1962 Del Skrevet 26. februar 2024 MariaIsabel skrev (1 time siden): Uenigheter er jo greit. Vi er på et diskusjonsforum. Likevel må man sette en grense en plass, og jeg mener det er over den grensa når man slenger dritt om folk fordi de er lei seg etter å ha spontanabortert, og når man kommer med kunnskapsløse, dømmende kommentarer om et menneskes reaksjon på IVF, som er en fysisk og psykisk krevende prosess som de fleste heldigvis slipper. Det kan da ikke sammenlignes med å diskutere om det er farlig å reise når man er gravid, og å reagere på at noen sier det, når legen sier noe annet. Ingen slang dritt. Det er sånn du ser det. Men ikke deres intensjon. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sprettballen Skrevet 26. februar 2024 #1963 Del Skrevet 26. februar 2024 Klink skrev (14 timer siden): Nei absolutt ikke. Slik jeg forstår brukeren så er det mest at det er kjipt om det skjer komplikasjoner i et annet land. Feks som Stina som måtte fjerne en eggleder og det kan ikke bare vente til man kommer hjem til Norge. Det er slik jeg også oppfatter den kommentaren. Med Stina historie så er det jo en risiko å utsette seg for. Men krysser fingrene for at alt går bra og at de får en fin ferie. Og hun skriver jo ikke at de er venner, men bare at hun kjenner til henne og bor i nærheten. Hvorfor er det så feil for dere å skrive noe her da? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MariaIsabel Skrevet 26. februar 2024 #1964 Del Skrevet 26. februar 2024 Anni78 skrev (På 29.1.2024 den 22.50): Den videoen da hun tok gravidtest idag , den var så fake 🤣 hun var i Porsgrunn tirsdagen … og hsr allerede da fått beskjed at hun var gravid for der tar man innvendig UL og legen undersøker mannens testikler når man er inne til samtale. Så de har visst at de er gravide siden tirsdag . Man ser det så godt at de spiller skuespill etter testen viser positiv/ gravid ….. Curlyme skrev (På 30.1.2024 den 11.46): Veldig fint og rørende. Ble veldig glad på hennes vegne,men når de snakke om babyen som hun var gravid med blir for dumt. Hun var gravid utenfor livmor det var ingen foster der. Sofagris skrev (På 2.2.2024 den 14.16): Hvis hun begynte å blø idag, betyr det at hun fikk mensen, og hun har hatt en kjemisk graviditet. Altså mister hun ikke. Men hun kommer sikkert til å behandle det som at hun mister. Hadde man ikke testet så tidlig, hadde man altså ikke visst at man var gravid i det hele tatt. Viki6 skrev (På 2.2.2024 den 15.40): Tenker egentlig at om hun ikke hadde offentliggjort graviditet etter få dager, så hadde hun sluppet at dette blir diskutert over alt. Trist med influencere som selger sjela si. Syns selvfølgelig synd på dem ❤️ Bibbi_ skrev (På 2.2.2024 den 15.41): Men hun var sånn 3 - 4 uker på vei eller? Skjønner jo man er glad for å endelig være gravid. Men hun / de pratet jo som om de er flere mnd på vei. Og få lapp med " gratulerer med babyen"... gjør man slikt når vedkommende er så kort på vei? hudorm1 skrev (På 2.2.2024 den 17.17): Å dele så privat og intimt som de gjør, tror jeg egentlig ikke er bra for noen(bortsett fra lommebok). Synd det ikke gikk denne gangen heller, men ja, tror ikke det er bra. Lillemor1982 skrev (På 2.2.2024 den 18.26): Enig, det er synd på dem men må alt brukes som content?? Under forklaringen sa hun til og med at de som bare fikk henne opp på 'utforsk' måtte gå inn å abonnere så de fikk med seg alt hun nå skulle si... om denne aborten eller hva det nå har vært da 🤷♀️ Tough cookie skrev (På 3.2.2024 den 8.45): Jeg skal ikke strø salt i såret her, men hvor sunt for huden/kroppen er det å få påsmurt tykke lag med foundation og div sminke daglig+silikon implantater/botox/fillers? Curlyme skrev (På 3.2.2024 den 9.12): Hun lirer mye rart av seg nå ja. Hun er ikke den sunneste selv med fillers,sukkererstatning og den cola zeroen. Ganske slemt å snakke sånt om andre fordi hun selv ikke blir gravid. goldlion skrev (På 3.2.2024 den 15.23): Men hvorfor bare sverte sprøytenarkomane? Hvorfor sier hun ikke folk som har brukt narkotika generelt? Håper at PelleK aldri har rørt narkotika i sitt liv. Det er ikke alltid problemet ligger kun hos kvinnen når par sliter med å gravide... selv om mange kvinner klandrer sin egen kropp. Narkotika og alkohol kan gjøre skade på sædkvaliteten, også etter at man har sluttet. goldlion skrev (På 3.2.2024 den 15.34): Jeg tror og håper at han aldri har rørt det. Stusset på at hun ikke fordømmer alle typer narkotikum, men var opptatt av spesifikt sprøyter. Snodig når man først skal komme med en sånn uttalelse. Nussepus skrev (På 4.2.2024 den 15.53): Nei. Men man har fortsatt ikke selvkontroll og greier å holde seg unna. Litt sånn som narkomane. Men lettere å sparke andre som ligger nede. Nussepus skrev (På 4.2.2024 den 16.24): Nå er det dessverre sånn ag det ikke er en menneskerett å få barn. Gjest Sprite skrev (På 5.2.2024 den 13.18): Handler vel ikke om å holde det skjult men vg oppslag før IKM er vel å dra det alvorlig langt Marihone skrev (På 5.2.2024 den 14.49): Det jeg synes er det største problemet med Stina og denne graviditeten, er at hun stresser så mye og virker helt besatt. Noen blir veldig lett gravid, meg selv inkludert, mens andre bruker flere år. Noen par passer heller ikke til å få barn sammen, så får de ny partner og en graviditet skjer umiddelbart. Dette er naturens gang. En baby/kropp merker om mor er stresset. Jeg vet forskningen har delte meninger her, men om Stina tok seg et par måneder uten å tenke og snakke om dette, fikk seg en ny hobby, spiste sunt, trente, var ute i naturen, mediterte, hadde sex uten å følge eggløsning og en plan, men hadde det spontant med sin mann, så kanskje hun vil se resultater. Men hun vil snakke om dette, fordi hun tjener penger på det. Gjest Sprite skrev (På 5.2.2024 den 15.30): Ja det hadde de sikkert. Så da kan man jo spørre seg om det å dele denne typen nyheter gjerne kan vente til man har feks hørt hjertelyd elns Bibbi_ skrev (På 5.2.2024 den 15.30): Venninner? Det var fra en forretning vel?! Neida, man styrer ikke andres gaver. Men det hele blir jo bare rart. Være 3 - 4 uker gravid, å så bli gratulert med babyen. Hadde ikke vist fram kortet engang. Hadde heller stussa på de som skrev slikt. Men det virket jo på Stina og mannen at de var flere måneder på vei. Helt greit å følge reisen deres, men å gå ut offentlig på sine egne kanaler og i andre medier å fortelle at man er gravid i uke 3 er jo kun for klikk og likes. Sannhetsøkende skrev (På 7.2.2024 den 15.45): De vet de kommer i mediene. De vet hva de gjør. Ikke vær sååå naiv da. Nussepus skrev (På 8.2.2024 den 11.06): Det sto stort på snap i timesvis:mistet babyen. Så ikke skyld på avisene. Hun melker det for alt det er verdt. hudorm1 skrev (På 8.2.2024 den 13.47): Tjene penger på å ha mistet "babyen". Kul dame. Sannhetsøkende skrev (På 8.2.2024 den 19.38): De går ut med det og vet godt det ender i media. De har sine taktikker De også, selv om de oppriktig prøver og jeg ønsker at de skal klare det selv. Klink skrev (På 8.2.2024 den 22.42): Hun har ikke helt perspektiv på ting da, såå lenge har de da ikke prøvd å bli gravide, om en sammenligner med egentlig de fleste andre par som må over på IVF! Sannhetsøkende skrev (På 9.2.2024 den 3.01): Så det slår deg enda ikke at dette handler om oppmerksomhetsbehov? Kjenner flere som har måtte gå samme vei som Stina. De har aldri drevet og snakket så mye om det som henne. Og nei, det handler ikke om tabu for deres del. Stina har klart å lure dere godt der med det tabukortet. Gjest Sprite skrev (På 9.2.2024 den 7.17): Må si meg enig i din observasjon. Utrolig dramaqueen …. Gjest Sprite skrev (På 9.2.2024 den 7.18): Kjente det igår da hun sitter der å tar sprøyte nr 7 (?) og legger ut om hvor heldige vi som blir gravide fort er…. For dette er jaggu ikke lett asså!!! Altså hva gir du meg. Snakk heller når du har satt sprøyte nr 9725 og forsøk nr 20 ikke gikk…. Nada perspektiv. Bibbi_ skrev (På 9.2.2024 den 7.21): Mye av det handler nok om penger... Mer sympati, mer oppmerksomhet, flere følgere, flere klikk gir jo selvfølgelig penger i kassa. Og det er det hun lever av. Så vanskelig er det ikke å forstå det. At hun annonserte en graviditet i uke 3 gir selvfølgelig flere klikk og dermed mer penger. Gjest Sprite skrev (På 9.2.2024 den 7.28): Også må jeg bare legge til. Jeg har ingen erfaring med IVF men jeg tenker at ville man ikke vært overlykkelig for å endelig få hjelp til å kanskje allerede neste mnd være gravid? Jeg ville trodd dette hadde vært superpositiv og spennende for en som har «slitt såpass lenge» som de? Aragon skrev (På 9.2.2024 den 9.14): Akkurat dette 👍🏻 Er en offerrolle som er inntatt så veldig fort der, at jeg blir sliten av å høre på ho. Jeg skjønner at det var kjipt at de likevel måtte ha ivf, men altså… det har ikke kommet til ul av egg en gang . Og hvis hormonene nå er så ekstremt slitsomme , så kommer ho seriøst til å slite senere hvis dette drar ut før graviditet. Gjest Sprite skrev (På 9.2.2024 den 10.49): Jeg visste ikke at det gikk an å reagere såpass mye såpass fort heller. På hormoner altså. Men men Gjest Sprite skrev (På 9.2.2024 den 10.52): Ja okei. Vanskelig å vite når det meste er dramatisk Amatariel skrev (På 9.2.2024 den 10.57): Hva med de som ikke ønsker å bli gravide, der uhell skjer? De føler seg neppe heldige. Perspektiv er viktig her. Folk er forskjellige, og situasjoner er forskjellige. Sannhetsøkende skrev (På 9.2.2024 den 13.43): Det er altfor tidlig å annonsere en graviditet i uke 3. Det handler ikke om tabu som flere påstår, men fallhøyden blir desto høyere når det ikke varer. Så ja, jeg tror penger er motivet her. Og virkemiddelet funker jo, på noen. Marsipan123 skrev (På 10.2.2024 den 2.25): Jeg synes det er litt rart å spare på sprøytespissene for å vise barnet når det blir eldre hvor hardt de prøvde og hvor ønsket det var. Hva skulle hun sagt om de ble gravide naturlig..? Regner med barnet var like ønsket.. «Vi gjorde det 182 ganger for å lage deg. Du var veldig ønsket og vi prøvde veldig hardt bare så du vet det». Kanskje det bare er meg, men å spare på sprøytespisser blir litt spesielt.. Lzzy skrev (På 12.2.2024 den 14.06): Makan til egokjør, men det gjelder de fleste influensere da. De kan jo ikke gå forbi et vindu eller speil uten å ta en selfie. Og jeg har lurt i mitt stille sinn, har de virkelig kjent på problemer i livet?! Mener skikkelig langt nedi møkka.. for det er jevnt over sutring om småpiss, etter mitt syn. Forstår det er frustrerende å ikke få det man ønsker seg, men det har vel alle kjent på mange ganger. Og noenganger så kan man faktisk ikke få alt man ønsker seg i livet. DET er sånn det er, livet er ikke rettferdig det. De som har levd en stund vet det. Og litt off-topic.. men hørte ikke pilotfrue klagde så forbanna mye over samme prosessen, når hun stod i det her for noen år siden. Men ja, forskjell på folk.. indeed! Lurer på hvordan de orke å føde det barnet, for da kan man snakke om smerter! Fra en annen verden 🙄 men er vel bare å anskaffe seg doula og grine seg til et planlagt keisersnitt. Orker ikke, for en syk verden det er blitt. Klementine skrev (På 13.2.2024 den 17.49): Av det hun formidler på snap fremstår hun lat. Men for all del, hun og de får gjøre som de vil. verken graviditet eller IVF er sykdom i seg selv, og bør ikke sykeliggjøres mer enn nødvendig på FORHÅND slik jeg opplever at hun gjør. Hun har valgt å kun fokusere på worst case og fremstår å kjenne ekstra godt etter er min observasjon av hva hun formidler FØR hun i det hele tatt er særlig igang. Lzzy skrev (På 13.2.2024 den 22.11): Det er generelt mye sutring på Stina ja! Det er MIN mening! Og den kan ytres like mye som DIN kan det. Poenget er vel som flere påpeker her, at alt skal melkes og tjenes penger på. Noe som er vilt, etter MITT syn! Altså, jeg har alvorlig PMDD så faen ikke snakk til meg om hormoner og IVF! Har det sånn to uker hver måned jeg, og har hatt det i mange ÅR!! At noen ønsker å gjøre mye for å få oppfylt ønsket om barn er fint, men slutt å syt! Man velger det selv og man er ganske heldig som får hjelp i Norge. Og det er vi enig om er bra 😇 Klementine skrev (På 14.2.2024 den 22.00): Hvordan mener du at hun har håndtert dette godt? Er kun hjemme. "jobber ikke", samboer lager all mat og forholder seg til alle de rammer og forventninger hun setter for å tilfredstille sine behov. Hvordan er dette er bra måte å håndtere IVF prosessen på? Det er et par som går igjennom denne prossesen sammen. Ikke kun kvinnen. Det fremstår veldig lite nyansert og egoistisk i mine øyne slik hun/de har valgt å håndtere denne prossesen. La oss kalle en spade for en spade her. Nussepus skrev (På 16.2.2024 den 16.47): Enig. Alle influencere er unyttige, overfladiske og tiltalt overflødige i samfunnet. Mange av de er totalt hjernedøde og. Henriette95 skrev (På 16.2.2024 den 18.28): Lurer på hvordan reaksjonen blir hvis de ikke blir gravide på første forsøk... Sannhetsøkende skrev (På 22.2.2024 den 15.47): Fallhøyden blir veldig stor hvis hun mister. Det er jo det flere her har prøvd å si også. Det handler ikke om tabu å holde litt hemmelig som enkelte påstår. Tror faktisk ikke det var derfor heller, men for å få flere til å følge med. For hun har delt veeeldig tidlig. tøflusen skrev (På 22.2.2024 den 17.28): Så om det ikke fester seg denne gangen, kan hun da si at hun har mistet igjen? 🙃 Anneisabell skrev (På 22.2.2024 den 20.31): Ok...skal jaggu bli passe slitsomt om alt som skjer i kroppen skal analyseres hele tiden...lykke til sier jeg bare meretekristin skrev (På 24.2.2024 den 21.24): Mulig det er bare jeg som reagerer på dette og som aldri hadde gjort det. Men jeg hadde aldri satt meg på et fly til Gran Canaria før jeg var helt trygg på at det satt og hadde gått 12 uker? Hun er jo så bekymret for så mye annet, men å utsette seg for en flytur i tidlig fase og samtidig fått beskjed om å ta det med ro allikevel velger å gjøre det? meretekristin skrev (På 25.2.2024 den 12.05): Som jeg skrev så er sikkert bare jeg som reagerer på det. Har selv reist i uke 7 og "rakk" akkurat å komme hjem før jeg begynte å blø og spontan aborterte. Er veldig glad for at jeg var i Norge når det skjedde. Derfor min reaksjon og jeg hadde aldri reist så tidlig i svangerskapet. Man kan fint fly tom. Uke 35 hvis svangerskapet går fint uten komplikasjoner. Og hun er jo så opptatt og bekymret for alt mulig annet, men å være "egoistisk " å tenke at nå må jeg ha sol og varme og finne på noe og utsette sin kropp for de påkjenninger en flytur har så tidlig i svangerskapet. Var det ikke en flyvertinne som sa at de ikke anbefalte å reise så tidlig? Og jada man lytter så klart mer til en lege enn en flyvertinne, men igjen, hva gjør hun om hun mister på turen? meretekristin skrev (18 timer siden): Jeg lufter kun mine tanker fordi jeg gjorde ett dumt valg for 20 år siden og det endte i spontanabort. Og jeg var glad for at jeg var i norge når det skjedde. Jeg måtte da gjennom utskraping i narkose. Jeg har også reist på ferier i alle mine 3 svangerskap (naturlige) men alltid etter uke 12 og også helt til uke 35 uten problemer. Det jeg tenker på er at hun har fått beskjed om å ta det med ro og derfor er min egen mening at jeg synes det er egoistisk å reise allerede nå. Og ja jeg kjenner Stina, bor i samme by og ennå nærmere enn det også og aldri i verden at jeg vil Stina noe vondt eller stygt. Jeg lufter kun min egen mening. @Sannhetsøkende, mener du oppriktig at det ikke er noe som helst drittslenging her? At det kun er siviliserte meninger? At det er 100 % innafor å snakke slik om noen som gjennomgår en såpass tøff og sår prosess? 4 2 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sannhetsøkende Skrevet 26. februar 2024 #1965 Del Skrevet 26. februar 2024 MariaIsabel skrev (48 minutter siden): @Sannhetsøkende, mener du oppriktig at det ikke er noe som helst drittslenging her? At det kun er siviliserte meninger? At det er 100 % innafor å snakke slik om noen som gjennomgår en såpass tøff og sår prosess? Ja, jeg mener du overdriver så til de grader. 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Busstopp Skrevet 26. februar 2024 #1966 Del Skrevet 26. februar 2024 Må være digg å ha den «orker ikke avtale så mye i forveien for aner ikke hvor mye energi jeg har» mentaliteten i livet. Her må jeg opp med unger å gå på jobb uansett hvordan jeg har det. Sånn er det for alle i livet. Ja utenom influensere da……. 🤡 19 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wenda Skrevet 26. februar 2024 #1967 Del Skrevet 26. februar 2024 Busstopp skrev (51 minutter siden): Må være digg å ha den «orker ikke avtale så mye i forveien for aner ikke hvor mye energi jeg har» mentaliteten i livet. Her må jeg opp med unger å gå på jobb uansett hvordan jeg har det. Sånn er det for alle i livet. Ja utenom influensere da……. 🤡 Og så? Blir for dumt med sånne misunnelseinnlegg da 7 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sharp75! Skrevet 26. februar 2024 #1968 Del Skrevet 26. februar 2024 Busstopp skrev (1 time siden): Må være digg å ha den «orker ikke avtale så mye i forveien for aner ikke hvor mye energi jeg har» mentaliteten i livet. Her må jeg opp med unger å gå på jobb uansett hvordan jeg har det. Sånn er det for alle i livet. Ja utenom influensere da……. 🤡 Sånn har livet alltid vært, også før influencer tiden. Er du misunnelig på hjemmeværende mødre også? Vi får utdelt ulike kort her i livet, og vi velger selv hva vi gjør med de kortene. 4 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Katinkalille Skrevet 26. februar 2024 #1969 Del Skrevet 26. februar 2024 Birdo skrev (19 timer siden): Hvor inne er det vanvittig rotete?😅 Ikke er det spesielt rotete ute heller, tar ikke lange stunden å shine opp etter den enorme mengden snø de har hatt😅 Har du aldri sett på ryddevideoene? For meg er det vanvittig rotete når det kun oppholder seg 2 voksne mennesker der! 3 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Katinkalille Skrevet 26. februar 2024 #1970 Del Skrevet 26. februar 2024 Busstopp skrev (2 timer siden): Må være digg å ha den «orker ikke avtale så mye i forveien for aner ikke hvor mye energi jeg har» mentaliteten i livet. Her må jeg opp med unger å gå på jobb uansett hvordan jeg har det. Sånn er det for alle i livet. Ja utenom influensere da……. 🤡 Samma her😂 Kan ikke bare legge meg tilbake i senga å ikke orke når 5 barn krever sitt😂 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Katinkalille Skrevet 26. februar 2024 #1971 Del Skrevet 26. februar 2024 MariaIsabel skrev (17 timer siden): Du mistet nok ikke fordi du dro på ferie, med mindre det dumme valget du snakker om, handler om et eller annet dumt du gjorde på ferien. Man får beskjed om å ta det med ro med en gang ja, men ikke sååå med ro. Mange har bare sykemelding et par dager etter uttak, før de er tilbake i full jobb, selv om det er fysiske jobber. En avslappende ferie er nok ikke noe verre enn det. Det at du kjenner henne, og likevel skriver på en dømmende måte her inne, er ganske kvalmt. Det er i uke 4 til uke 5, så en spontanabort i det tidsrommet ville vært en kjemisk graviditet, som ikke innebærer risiko for komplikasjoner. Utskraping er aldri nødvendig såpass tidlig. Det blir ikke engang tatt UL ved SA såpass tidlig, for man kan ikke se noe ennå. Hæ? Joda, det var litt greier som var glemt å ordne med før snøen kom - det skjer jo hos mange det. Har aldri sett noe voldsomt rot inne der? Synes de har det ganske ryddig hele tida jeg. Har du såpass mangel på ting å kritisere, og samtidig såpass stort behov for å kritisere at du begynner å finne opp ting, eller hva er greia? Har du aldri sett ryddevideoene av kjøkken,stue og gang?😂 altså det er veldit rotete mtp at det oppholder seg 2 voksne mennesker der🤷🏻♀️ 1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nussepus Skrevet 26. februar 2024 #1972 Del Skrevet 26. februar 2024 Wenda skrev (2 timer siden): Og så? Blir for dumt med sånne misunnelseinnlegg da Alt hun bedriver om dagene er jo totalt unyttig og overflødig. Så utrolig tomt liv hun har. Syns opprinnelig synd på henne. 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wenda Skrevet 26. februar 2024 #1973 Del Skrevet 26. februar 2024 Nussepus skrev (10 minutter siden): Alt hun bedriver om dagene er jo totalt unyttig og overflødig. Så utrolig tomt liv hun har. Syns opprinnelig synd på henne. Jammen det er jo ikke din hverdag så hvorfor bry seg om hva andre fyller sin egen hverdag med? 2 1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Svartfugl Skrevet 26. februar 2024 #1974 Del Skrevet 26. februar 2024 Klink skrev (19 timer siden): Det er det sikkert, men det ville vel føltes mer trygt om det skulle skjedd i Norge likevel. Men det er vel opp til henne? En spontanabort kan ingen gjøre noe med likevel. Dette er en tullete diskusjon. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Busstopp Skrevet 26. februar 2024 #1975 Del Skrevet 26. februar 2024 Wenda skrev (54 minutter siden): Jammen det er jo ikke din hverdag så hvorfor bry seg om hva andre fyller sin egen hverdag med? Du vet du er inne på et diskusjonsforum,som omhandler mennesker som deler livet sitt? Der ting blir diskutert. Om det de deler? 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wenda Skrevet 26. februar 2024 #1976 Del Skrevet 26. februar 2024 Busstopp skrev (1 minutt siden): Du vet du er inne på et diskusjonsforum,som omhandler mennesker som deler livet sitt? Der ting blir diskutert. Om det de deler? Bare fordi det er et diskusjonsforum så betyr det ikke at man trenger å lire av seg tull. Som at hun har et tomt liv. Hadde hun hatt et tomt liv så hadde hun kanskje gjort noe med det. Å diskutere er helt greit det, men å bare komme med kommentarer som rakker ned er ikke å diskutere 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klink Skrevet 26. februar 2024 #1977 Del Skrevet 26. februar 2024 Svartfugl skrev (35 minutter siden): Men det er vel opp til henne? En spontanabort kan ingen gjøre noe med likevel. Dette er en tullete diskusjon. Jeg skrev bare hva brukeren kanskje mente å skrive. Jeg syns det hørtes lurt ut å reise på ferie jeg! Kunne tenkt meg det selv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lzzy Skrevet 26. februar 2024 #1978 Del Skrevet 26. februar 2024 Uansett hva man skriver eller mener innpå her, så vil vel noen være uenige? Det er jo på en måte det som kalles en diskusjon.. men det er ikke sånn at noen har mer rett på å ytre seg og andre ikke, synes jeg. Og hvis det var så ille og stygt, så hadde det vel tråden blitt ryddet og moderert? Åpenbart så liker jo enkelte å lage nummer utav ting, som i utgangspunktet ikke var ment stygt. Kanskje greit å skille litt på det. Jeg står for det jeg har skrevet, og ingen skal fortelle meg hva jeg skal mene.. det er ikke dermed sagt at jeg ønsker noen vondt, fordi jeg syns influensere generelt er selvopptatte og sytete 🤷♀️ min mening! Verre er det ikke. 2 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MariaIsabel Skrevet 26. februar 2024 #1979 Del Skrevet 26. februar 2024 (endret) Katinkalille skrev (3 timer siden): Har du aldri sett på ryddevideoene? For meg er det vanvittig rotete når det kun oppholder seg 2 voksne mennesker der! Katinkalille skrev (3 timer siden): Har du aldri sett ryddevideoene av kjøkken,stue og gang?😂 altså det er veldit rotete mtp at det oppholder seg 2 voksne mennesker der🤷🏻♀️ Du følte det nødvendig å skrive 2 kommentarer om dette? 😅 Joda, har sett noen av dem, og så himla rotete er det ikke. Det blir fort litt rot bare ila noen timer, selv med bare to voksne. Hun rydder jo når det blir rot ... derfor ryddevideoer ... Har hørt andre si hun har ryddemani og at det er for strøkent, så det er ihvertfall ikke noen bred enighet om at det er voldsomt rotete der. 🤣 Endret 26. februar 2024 av MariaIsabel 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lzzy Skrevet 26. februar 2024 #1980 Del Skrevet 26. februar 2024 Katinkalille skrev (2 timer siden): Har du aldri sett ryddevideoene av kjøkken,stue og gang?😂 altså det er veldit rotete mtp at det oppholder seg 2 voksne mennesker der🤷🏻♀️ Viktig å rote litt, så man kan ha noe å lage «content» av vettu 🤣😅 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå