Gå til innhold

Stina Bakken

Fremhevede innlegg

Skrevet

Vært på vippetime, frisørtime og kjøpesenter i dag, men likevel samtidig fått lekt på gulvet sammen med barnet absolutt HELE dagen! Nevnt to ganger til og med, lekt hele dagen. 👏 

• Liker 14
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tap to clean er vel og litt utdatert… merker at det engasjerer meg veldig lite. Orker ikke alt jeg. Hva gjorde hu hos frisøren egentlig? 

Skrevet
Anonym Frøken skrev (7 timer siden):

Tap to clean er vel og litt utdatert… merker at det engasjerer meg veldig lite. Orker ikke alt jeg. Hva gjorde hu hos frisøren egentlig? 

Satte vel på hår? Hele dama er fryktelig utdatert 

• Liker 4
  • Nyttig 4
Skrevet (endret)

Sier hun selv hun ser ut som hun er 25? 😅

Det gjør hun absolutt ikke. Det tunge svarte håret, tunge vippene, sprengte lepper og pupper, klesstil, alt gir henne en veldig eldrende og ja, tung look. Veldig «damete». Lett og se at Housewifes of Beverly Hills typ er forbildene. 

Endret av Poly
  • Liker 9
  • Nyttig 7
Skrevet

Så gjennom snappen fra badet nå. Åpenbart ønsker P oppmerksomhet, men det går visst ikke an å underholde en ettåring uten leker. 
så mister hun ett eller annet på gulvet «åja datt på gulvet den» uten å ta den opp. 
Fortsetter med meg meg meg, ispedd en og annen «er du så fin? Jaa du er så fin» som at hun snakker til en hund. Så nyser han «stakkar deg nøys du da skal vi se jeg fikk 78 i sleepscore»…

Hvor gjennomsyra diva går det an å bli?

• Liker 15
  • Nyttig 2
Skrevet
Poly skrev (51 minutter siden):

Sier hun selv hun ser ut som hun er 25? 😅

Det gjør hun absolutt ikke. Det tunge svarte håret, tunge vippene, sprengte lepper og pupper, klesstil, alt gir henne en veldig eldrende og ja, tung look. Veldig «damete». Lett og se at Housewifes of Beverly Hills typ er forbildene. 

Hun var veldig stolt av at så mange syntes hun så ut som 25 på bursdagen

• Liker 1
Skrevet

Lyser "nyrik russer". At hun ikke ser det selv, hun var jo så søt og fin naturlig.

• Liker 8
Skrevet
BlåSwix skrev (3 timer siden):

Lyser "nyrik russer". At hun ikke ser det selv, hun var jo så søt og fin naturlig.

Ja akkurat. Den looken. 

• Liker 5
Skrevet
Klink skrev (På 30.1.2026 den 14.58):

Barnet hennes går innenfor den alderen som er helt normalt å begynne å gå. Til og med tidligere enn de «normale sene». 

Pratet med en fosterfar ifjord der det barnet va 4 år ca +- å det hadde nettopp lært seg å gå å prate.

Skrevet
Mamma53 skrev (8 minutter siden):

Pratet med en fosterfar ifjord der det barnet va 4 år ca +- å det hadde nettopp lært seg å gå å prate.

Det er utenfor normalen og ikke sammenlignbart 

• Liker 1
  • Nyttig 5
Skrevet

Tråden er ryddet for latterliggjøring.

Måne, admin. 

Skrevet

Det er egentlig ganske trist å være såpass usikker på seg selv og sitt eget utseende. I tillegg til injeksjoner og falske vipper, falskt hår, laminering av bryn, silikon og vulgære klær, så må hun ha tonnevis med ekstreme filter på bildene sine før hun tør å publisere. Det er ikke til å komme unna hvor tragisk det er at en godt voksen dame kun bryr seg om utseende. Hennes måleenhet for «lykke» er å være tynn, ha store pupper og tonnevis med sminke og injeksjoner. Når man er såpass usikker på seg selv har man kanskje mer enn noen gang behov for å mestre noe, gjøre noe meningsfullt og samfunnsnyttig. 

Treffer henne relativt ofte på butikken og det er en dårlig bevart hemmelighet at hun redigerer seg både tynnere og «penere» (i mangel av bedre ord).

Når man bruker all sin tid på å beundre seg selv, og samtidig tjene penger på det er det noe riv ruskende galt med samfunnet 💔

• Nyttig 7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...