Gå til innhold

Stina Bakken

Fremhevede innlegg

Skrevet
12 minutter siden, Ylvid said:

Fikk ikke hatt på lyd selv, noen som kan gjengi kort hva hun svarte på kommentaren om for store lepper på snap? 

Hun sa bare at man er veldig hoven de første dagene etter påfyll, hun liker å ha store lepper og at folk burde kommentere mindre på andre sitt utseende.

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Ina89 skrev (3 timer siden):

Stina og Per Fruktdrikk 

Elsker dette 😂😂😂

• Liker 2
  • Hjerte 2
  • Nyttig 4
Skrevet
Whitesnake69 skrev (2 timer siden):

Basically at hun driter i hva andre mener om det. 

Det tror jeg egentlig ikke hun gjør, for hu klarer ikke se direkte inn i kamera når hun sier det, og en ting jeg har lært er at hvis folk ikke klarer å «se» deg i øynene når de prater så prater de ikke sant 😅 så tror nok hun legger det mer på seg enn det hun sier 😅

• Liker 1
  • Nyttig 3
Skrevet

Jeg ler hver gang Stina snakker om dårlig kvalitet på benkeplata… Når jeg har sett hvordan de kaster både mat og kjøkkenutstyr på rundt seg, og rengjøring av kjøkkenbenken gjennomføres med skuresvamp 😂 Benkeplata var sikkert ikke topp klasse, men det å stå å gnukke på benkeplata med den grove sida av skuresvampen tror jeg ikke er vanlig anbefalning uansett hvilken kvalitet på benkeplate man går for 😂

• Liker 9
  • Nyttig 12
Skrevet
Pinkpashion skrev (1 time siden):

Jeg ler hver gang Stina snakker om dårlig kvalitet på benkeplata… Når jeg har sett hvordan de kaster både mat og kjøkkenutstyr på rundt seg, og rengjøring av kjøkkenbenken gjennomføres med skuresvamp 😂 Benkeplata var sikkert ikke topp klasse, men det å stå å gnukke på benkeplata med den grove sida av skuresvampen tror jeg ikke er vanlig anbefalning uansett hvilken kvalitet på benkeplate man går for 😂

🎯

Skrevet

Ja, jeg tror ikke det hjelper verken med silikon eller at det var to ukappa ender imot hverandre, når vann og appelsinsaft ligger og flyter over tid og de skrubber benken 🙈 

• Liker 6
  • Nyttig 1
Skrevet
Pinkpashion skrev (7 timer siden):

Eller legge fra seg mat/søle drikke, la det ligge tid kvelden for da har PF tid til å rydde… 
Om hun er overbevist om at det er pga dårlig kvalitet så gjelder vel det samme for gulvet, stuebordet og spisestua da…

• Liker 9
  • Nyttig 2
Skrevet
Palmemor skrev (2 timer siden):

Eller legge fra seg mat/søle drikke, la det ligge tid kvelden for da har PF tid til å rydde… 
Om hun er overbevist om at det er pga dårlig kvalitet så gjelder vel det samme for gulvet, stuebordet og spisestua da…

Ja, de har visst bare kjøpt dårlig kvalitet på alt 🙈

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet
Faina skrev (3 timer siden):

Ja, de har visst bare kjøpt dårlig kvalitet på alt 🙈

de har veldig mye ikea, ikea kan være super godt om du behandler det pent. Men hadde prioritert og kanskje gått får et dyrere merke hvor kvaliteten er en del bedre. Men med tanke på hvordan de behandler tingene sine så tror jeg ikke det hjelper. 

• Liker 5
Skrevet
lillebamsemums skrev (24 minutter siden):

de har veldig mye ikea, ikea kan være super godt om du behandler det pent. Men hadde prioritert og kanskje gått får et dyrere merke hvor kvaliteten er en del bedre. Men med tanke på hvordan de behandler tingene sine så tror jeg ikke det hjelper. 

Det tror ikke jeg heller. Handler nok i størst grad om hvordan de behandler ting. Jeg har spisestue og sjenk fra jysk som er 20 år gammelt, og tv-benk fra ikea som er 15 år gammel. Ingen av de er i nærheten av å være i så dårlig stand som det de har, og vi har hatt 2 schæfere og har 3 barn i alder opp til 22 år og dertil venner og selskaper og festligheter og alt. INGEN av møblene mine er så stygge som dems. Fordi jeg vet å behandle de riktig

• Liker 7
Skrevet

Ei som tydeligvis merker at seertallet synker, og kanskje ikke tjener like godt lengre, for nå er hun i gang med annonser 🤭🤭🤭

• Liker 6
  • Nyttig 4
Skrevet
lillebamsemums skrev (2 timer siden):

Har selv kjøkken fra ikea, men benkeplaten ser ikke sånn ut 🙈 Er noen år eldre enn deres kjøkken også. Men vi verken drukner overflater i vann og søl eller skrubber med skuresvamp, så det hjelper nok på 😅 De skulle kanskje hatt stein som tåler litt mer, meeen det koster jo penger...

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet
RileyParks skrev (56 minutter siden):

Ei som tydeligvis merker at seertallet synker, og kanskje ikke tjener like godt lengre, for nå er hun i gang med annonser 🤭🤭🤭

Haha, sånt skulle vel hun aldri gjøre 😅

• Liker 8
Skrevet
RileyParks skrev (57 minutter siden):

😅synker ja  ikke så rart med det innholdet..ryddevideoer, å raske med seg varer i butikkhyller🙈..er vell ikke lenge før vi ser henne i bh og truse🤣

• Liker 8
  • Nyttig 3
Skrevet
Tippsi skrev (1 time siden):

😅synker ja  ikke så rart med det innholdet..ryddevideoer, å raske med seg varer i butikkhyller🙈..er vell ikke lenge før vi ser henne i bh og truse🤣

Oppå den nye kjøkkenbenken 😅

• Liker 3
  • Nyttig 2
Skrevet (endret)

Når ble hun opptatt av kvalitet anyway 😅 Miss Rusta 🤡

Endret av Poly
  • Liker 5
  • Nyttig 1
Skrevet

Tråden stenges for moderering.

Måne, admin.

• Nyttig 1
Skrevet

Tråden er ryddet for persondebatt og svar til dette.

Måne, admin. 

• Liker 1
Skrevet

Jeg syns det er blitt så fint med de nye bildene deres i stua. Føles nesten som at det er blitt vinduer ut i hagen. Morsomt påfunn at de ordnet det slik. 

• Liker 3
Skrevet (endret)

Leverpostei og kremost🥳 Spiser dere det samme til frokost hver dag? 

Endret av Vinnanna15
  • Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...