Whitesnake69 Skrevet 23 timer siden #19721 Skrevet 23 timer siden Klarte ikke å slikke seg rundt munnen engang 🤣🤣 7
Maia3 Skrevet 23 timer siden #19722 Skrevet 23 timer siden Whitesnake69 skrev (9 minutter siden): Klarte ikke å slikke seg rundt munnen engang 🤣🤣 Ser jo ut som hun har fått seg en skikkelig knockout mtp leppene, i bokseringen. Ikke pent overhodet 2 6
tausen Skrevet 16 timer siden #19723 Skrevet 16 timer siden Pigaloppa skrev (7 timer siden): Nei Stina,du ser ikke ut som du er 25.. Ser akkurat så farten ut som hun oppfører seg med den veranda leppen😅 2 2
Cami9 Skrevet 2 timer siden #19724 Skrevet 2 timer siden chsa skrev (På 5.2.2026 den 14.56): Denne klinikken burde ikke fått drive 🤒 Karins Kosmetiske, samme som Sofie Karlstad (som også begynner å få gakk-gakk-lepper igjen) 1
MajaKristin Skrevet 2 timer siden #19725 Skrevet 2 timer siden Pigaloppa skrev (21 timer siden): Nei Stina,du ser ikke ut som du er 25.. Jeg har aldri skjønt det å hele tiden skal se yngre ut? Stina ser faktisk bare ut som en 33 åring i en eller annen krise med en verandaleppe som ligner den jeg fikk i 8 klasse når jeg fikk en ski i leppa. 5 1
Palmemor Skrevet 2 timer siden #19726 Skrevet 2 timer siden MajaKristin skrev (15 minutter siden): Jeg har aldri skjønt det å hele tiden skal se yngre ut? Stina ser faktisk bare ut som en 33 åring i en eller annen krise med en verandaleppe som ligner den jeg fikk i 8 klasse når jeg fikk en ski i leppa. Jeg hadde nok ikke tippa 33, men det er pga klærne, vippene og håret. Hadde hun kledd seg litt mer modent istedenfor en nyrik russer med tilgang på alt av juicy-klær og uggs, så kanskje slutten av 20-årene. 1 1
BellaSwan Skrevet 1 time siden #19727 Skrevet 1 time siden Er ducklips, hårextensions og falske vipper fremdeles en greie? Hun må vel være bort i mot det eneste mennesket som fremdeles tviholder på den looken der. Har tydeligvis sett seg helt blind på eget utseende. 2 3
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå