Sunny_141614 Skrevet 11. februar #19721 Skrevet 11. februar 12 minutter siden, Ylvid said: Fikk ikke hatt på lyd selv, noen som kan gjengi kort hva hun svarte på kommentaren om for store lepper på snap? Hun sa bare at man er veldig hoven de første dagene etter påfyll, hun liker å ha store lepper og at folk burde kommentere mindre på andre sitt utseende. 2
refill Skrevet 11. februar #19722 Skrevet 11. februar Ina89 skrev (3 timer siden): Stina og Per Fruktdrikk Elsker dette 😂😂😂 2 2 4
Clåvvi Skrevet 11. februar #19723 Skrevet 11. februar Whitesnake69 skrev (2 timer siden): Basically at hun driter i hva andre mener om det. Det tror jeg egentlig ikke hun gjør, for hu klarer ikke se direkte inn i kamera når hun sier det, og en ting jeg har lært er at hvis folk ikke klarer å «se» deg i øynene når de prater så prater de ikke sant 😅 så tror nok hun legger det mer på seg enn det hun sier 😅 1 3
Pinkpashion Skrevet 12. februar #19724 Skrevet 12. februar Jeg ler hver gang Stina snakker om dårlig kvalitet på benkeplata… Når jeg har sett hvordan de kaster både mat og kjøkkenutstyr på rundt seg, og rengjøring av kjøkkenbenken gjennomføres med skuresvamp 😂 Benkeplata var sikkert ikke topp klasse, men det å stå å gnukke på benkeplata med den grove sida av skuresvampen tror jeg ikke er vanlig anbefalning uansett hvilken kvalitet på benkeplate man går for 😂 9 12
Pigaloppa Skrevet 12. februar #19725 Skrevet 12. februar Pinkpashion skrev (1 time siden): Jeg ler hver gang Stina snakker om dårlig kvalitet på benkeplata… Når jeg har sett hvordan de kaster både mat og kjøkkenutstyr på rundt seg, og rengjøring av kjøkkenbenken gjennomføres med skuresvamp 😂 Benkeplata var sikkert ikke topp klasse, men det å stå å gnukke på benkeplata med den grove sida av skuresvampen tror jeg ikke er vanlig anbefalning uansett hvilken kvalitet på benkeplate man går for 😂 🎯
Faina Skrevet 13. februar #19726 Skrevet 13. februar Ja, jeg tror ikke det hjelper verken med silikon eller at det var to ukappa ender imot hverandre, når vann og appelsinsaft ligger og flyter over tid og de skrubber benken 🙈 6 1
Palmemor Skrevet 13. februar #19727 Skrevet 13. februar Pinkpashion skrev (7 timer siden): Jeg ler hver gang Stina snakker om dårlig kvalitet på benkeplata… Når jeg har sett hvordan de kaster både mat og kjøkkenutstyr på rundt seg, og rengjøring av kjøkkenbenken gjennomføres med skuresvamp 😂 Benkeplata var sikkert ikke topp klasse, men det å stå å gnukke på benkeplata med den grove sida av skuresvampen tror jeg ikke er vanlig anbefalning uansett hvilken kvalitet på benkeplate man går for 😂 Eller legge fra seg mat/søle drikke, la det ligge tid kvelden for da har PF tid til å rydde… Om hun er overbevist om at det er pga dårlig kvalitet så gjelder vel det samme for gulvet, stuebordet og spisestua da… 9 2
Faina Skrevet 13. februar #19728 Skrevet 13. februar Palmemor skrev (2 timer siden): Eller legge fra seg mat/søle drikke, la det ligge tid kvelden for da har PF tid til å rydde… Om hun er overbevist om at det er pga dårlig kvalitet så gjelder vel det samme for gulvet, stuebordet og spisestua da… Ja, de har visst bare kjøpt dårlig kvalitet på alt 🙈 2 1
lillebamsemums Skrevet 13. februar #19729 Skrevet 13. februar Faina skrev (3 timer siden): Ja, de har visst bare kjøpt dårlig kvalitet på alt 🙈 de har veldig mye ikea, ikea kan være super godt om du behandler det pent. Men hadde prioritert og kanskje gått får et dyrere merke hvor kvaliteten er en del bedre. Men med tanke på hvordan de behandler tingene sine så tror jeg ikke det hjelper. 5
Palmemor Skrevet 13. februar #19730 Skrevet 13. februar lillebamsemums skrev (24 minutter siden): de har veldig mye ikea, ikea kan være super godt om du behandler det pent. Men hadde prioritert og kanskje gått får et dyrere merke hvor kvaliteten er en del bedre. Men med tanke på hvordan de behandler tingene sine så tror jeg ikke det hjelper. Det tror ikke jeg heller. Handler nok i størst grad om hvordan de behandler ting. Jeg har spisestue og sjenk fra jysk som er 20 år gammelt, og tv-benk fra ikea som er 15 år gammel. Ingen av de er i nærheten av å være i så dårlig stand som det de har, og vi har hatt 2 schæfere og har 3 barn i alder opp til 22 år og dertil venner og selskaper og festligheter og alt. INGEN av møblene mine er så stygge som dems. Fordi jeg vet å behandle de riktig 7
RileyParks Skrevet 13. februar #19731 Skrevet 13. februar Ei som tydeligvis merker at seertallet synker, og kanskje ikke tjener like godt lengre, for nå er hun i gang med annonser 🤭🤭🤭 6 4
Faina Skrevet 13. februar #19732 Skrevet 13. februar lillebamsemums skrev (2 timer siden): de har veldig mye ikea, ikea kan være super godt om du behandler det pent. Men hadde prioritert og kanskje gått får et dyrere merke hvor kvaliteten er en del bedre. Men med tanke på hvordan de behandler tingene sine så tror jeg ikke det hjelper. Har selv kjøkken fra ikea, men benkeplaten ser ikke sånn ut 🙈 Er noen år eldre enn deres kjøkken også. Men vi verken drukner overflater i vann og søl eller skrubber med skuresvamp, så det hjelper nok på 😅 De skulle kanskje hatt stein som tåler litt mer, meeen det koster jo penger... 1 1
Faina Skrevet 13. februar #19733 Skrevet 13. februar RileyParks skrev (56 minutter siden): Ei som tydeligvis merker at seertallet synker, og kanskje ikke tjener like godt lengre, for nå er hun i gang med annonser 🤭🤭🤭 Haha, sånt skulle vel hun aldri gjøre 😅 8
Tippsi Skrevet 13. februar #19734 Skrevet 13. februar RileyParks skrev (57 minutter siden): Ei som tydeligvis merker at seertallet synker, og kanskje ikke tjener like godt lengre, for nå er hun i gang med annonser 🤭🤭🤭 😅synker ja ikke så rart med det innholdet..ryddevideoer, å raske med seg varer i butikkhyller🙈..er vell ikke lenge før vi ser henne i bh og truse🤣 8 3
Pigaloppa Skrevet 13. februar #19735 Skrevet 13. februar Tippsi skrev (1 time siden): 😅synker ja ikke så rart med det innholdet..ryddevideoer, å raske med seg varer i butikkhyller🙈..er vell ikke lenge før vi ser henne i bh og truse🤣 Oppå den nye kjøkkenbenken 😅 3 2
Poly Skrevet 13. februar #19736 Skrevet 13. februar (endret) Når ble hun opptatt av kvalitet anyway 😅 Miss Rusta 🤡 Endret 13. februar av Poly 5 1
Måne Rampelyset Skrevet 13. februar #19737 Skrevet 13. februar Tråden stenges for moderering. Måne, admin. 1
Måne Rampelyset Skrevet 15. februar #19738 Skrevet 15. februar Tråden er ryddet for persondebatt og svar til dette. Måne, admin. 1
Littelulla Skrevet 15. februar #19739 Skrevet 15. februar Jeg syns det er blitt så fint med de nye bildene deres i stua. Føles nesten som at det er blitt vinduer ut i hagen. Morsomt påfunn at de ordnet det slik. 3
Vinnanna15 Skrevet 16. februar #19740 Skrevet 16. februar (endret) Leverpostei og kremost🥳 Spiser dere det samme til frokost hver dag? Endret 16. februar av Vinnanna15 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå