Gå til innhold

Stina Bakken

Fremhevede innlegg

Skrevet

Vært på vippetime, frisørtime og kjøpesenter i dag, men likevel samtidig fått lekt på gulvet sammen med barnet absolutt HELE dagen! Nevnt to ganger til og med, lekt hele dagen. 👏 

• Liker 14
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tap to clean er vel og litt utdatert… merker at det engasjerer meg veldig lite. Orker ikke alt jeg. Hva gjorde hu hos frisøren egentlig? 

Skrevet
Anonym Frøken skrev (7 timer siden):

Tap to clean er vel og litt utdatert… merker at det engasjerer meg veldig lite. Orker ikke alt jeg. Hva gjorde hu hos frisøren egentlig? 

Satte vel på hår? Hele dama er fryktelig utdatert 

• Liker 4
  • Nyttig 6
Skrevet (endret)

Sier hun selv hun ser ut som hun er 25? 😅

Det gjør hun absolutt ikke. Det tunge svarte håret, tunge vippene, sprengte lepper og pupper, klesstil, alt gir henne en veldig eldrende og ja, tung look. Veldig «damete». Lett og se at Housewifes of Beverly Hills typ er forbildene. 

Endret av Poly
  • Liker 12
  • Nyttig 8
Skrevet

Så gjennom snappen fra badet nå. Åpenbart ønsker P oppmerksomhet, men det går visst ikke an å underholde en ettåring uten leker. 
så mister hun ett eller annet på gulvet «åja datt på gulvet den» uten å ta den opp. 
Fortsetter med meg meg meg, ispedd en og annen «er du så fin? Jaa du er så fin» som at hun snakker til en hund. Så nyser han «stakkar deg nøys du da skal vi se jeg fikk 78 i sleepscore»…

Hvor gjennomsyra diva går det an å bli?

• Liker 19
  • Nyttig 4
Skrevet
Poly skrev (51 minutter siden):

Sier hun selv hun ser ut som hun er 25? 😅

Det gjør hun absolutt ikke. Det tunge svarte håret, tunge vippene, sprengte lepper og pupper, klesstil, alt gir henne en veldig eldrende og ja, tung look. Veldig «damete». Lett og se at Housewifes of Beverly Hills typ er forbildene. 

Hun var veldig stolt av at så mange syntes hun så ut som 25 på bursdagen

• Liker 1
Skrevet

Lyser "nyrik russer". At hun ikke ser det selv, hun var jo så søt og fin naturlig.

• Liker 10
Skrevet
BlåSwix skrev (3 timer siden):

Lyser "nyrik russer". At hun ikke ser det selv, hun var jo så søt og fin naturlig.

Ja akkurat. Den looken. 

• Liker 5
Skrevet
Klink skrev (På 30.1.2026 den 14.58):

Barnet hennes går innenfor den alderen som er helt normalt å begynne å gå. Til og med tidligere enn de «normale sene». 

Pratet med en fosterfar ifjord der det barnet va 4 år ca +- å det hadde nettopp lært seg å gå å prate.

Skrevet
Mamma53 skrev (8 minutter siden):

Pratet med en fosterfar ifjord der det barnet va 4 år ca +- å det hadde nettopp lært seg å gå å prate.

Det er utenfor normalen og ikke sammenlignbart 

• Liker 5
  • Nyttig 8
Skrevet

Tråden er ryddet for latterliggjøring.

Måne, admin. 

• Liker 2
Skrevet

Det er egentlig ganske trist å være såpass usikker på seg selv og sitt eget utseende. I tillegg til injeksjoner og falske vipper, falskt hår, laminering av bryn, silikon og vulgære klær, så må hun ha tonnevis med ekstreme filter på bildene sine før hun tør å publisere. Det er ikke til å komme unna hvor tragisk det er at en godt voksen dame kun bryr seg om utseende. Hennes måleenhet for «lykke» er å være tynn, ha store pupper og tonnevis med sminke og injeksjoner. Når man er såpass usikker på seg selv har man kanskje mer enn noen gang behov for å mestre noe, gjøre noe meningsfullt og samfunnsnyttig. 

Treffer henne relativt ofte på butikken og det er en dårlig bevart hemmelighet at hun redigerer seg både tynnere og «penere» (i mangel av bedre ord).

Når man bruker all sin tid på å beundre seg selv, og samtidig tjene penger på det er det noe riv ruskende galt med samfunnet 💔

• Liker 5
  • Nyttig 28
Skrevet

Jeg elsker hvor naiv hun er! Nå kommer moren på besøk, som jo er kjempekoselig! Men må bli til i morgen for å kjøre til Hokksund tar så lang tid at det er jo ikke noe man rekker i hverdagen... 

Hun er klar over at ikke alle jobber 5 minutter unna hjemmet sitt, eller? At det finnes mange i Sandefjord som kjører til f.eks Oslo hver dag...?

• Liker 3
  • Nyttig 16
Skrevet
Palmemor skrev (13 minutter siden):

Jeg elsker hvor naiv hun er! Nå kommer moren på besøk, som jo er kjempekoselig! Men må bli til i morgen for å kjøre til Hokksund tar så lang tid at det er jo ikke noe man rekker i hverdagen... 

Hun er klar over at ikke alle jobber 5 minutter unna hjemmet sitt, eller? At det finnes mange i Sandefjord som kjører til f.eks Oslo hver dag...?

Vet du, det tror jeg faktisk ikke faller henne inn. Dette er et menneske som «skjermer seg» fra alt som ikke handler om seg selv. Hun synes å tro at å ikke kunne handle fire ganger om dagen er helt syyykt at folk gjør. Når hun skal rekke både rusta og europris på en og samme dag er det nesten så hun må hentes i ambulanse etterpå, fordi det har vært så syyyyyykt mye stress og stchtuk åsåntno. Hun kunne faktisk ikke gjennomføre barnehagetolvenning fordi det var så slitsomt og fordi de ikke orket å være så mye syke. De ga opp etter dag nummer to. Hvordan tror hun egentlig samfunnet fungerer og går rundt, ikke minst? Dette er et menneske som faktisk trenger hjelp, sånn på ordentlig. Hun bør få hjelp, for maken til virkelighetsfjern dame skal du lete lenge etter. Jeg tipper hun tror det er «cute» å være så virkelighetsfjern, men hun fremstår bare patetisk og svært enkel.

• Liker 18
  • Nyttig 7
Skrevet
Ina89 skrev (26 minutter siden):

Vet du, det tror jeg faktisk ikke faller henne inn. Dette er et menneske som «skjermer seg» fra alt som ikke handler om seg selv. Hun synes å tro at å ikke kunne handle fire ganger om dagen er helt syyykt at folk gjør. Når hun skal rekke både rusta og europris på en og samme dag er det nesten så hun må hentes i ambulanse etterpå, fordi det har vært så syyyyyykt mye stress og stchtuk åsåntno. Hun kunne faktisk ikke gjennomføre barnehagetolvenning fordi det var så slitsomt og fordi de ikke orket å være så mye syke. De ga opp etter dag nummer to. Hvordan tror hun egentlig samfunnet fungerer og går rundt, ikke minst? Dette er et menneske som faktisk trenger hjelp, sånn på ordentlig. Hun bør få hjelp, for maken til virkelighetsfjern dame skal du lete lenge etter. Jeg tipper hun tror det er «cute» å være så virkelighetsfjern, men hun fremstår bare patetisk og svært enkel.

Det er rart at ikke noen rundt henne fanger det opp og gir beskjed. De uttalelsene hennes er jo helt borti natta. En time en vei? Det er jo det vi må kjøre etter jobb for å sende ungene på kamp når de skal spille. Og da har de vært på skolen og vi har jobba. Det er jo helt vilt å faktisk ikke se hvor privilegert man er i hennes situasjon. Måtte ringe PF for at han skulle stå opp? Hva om de begge var i jobb og ungen var våken på natta? Skulle de meldt seg syk fordi de var trøtte? Hvordan tror de egentlig samfunnet går rundt?

• Liker 12
  • Nyttig 4
Skrevet
tausen skrev (20 timer siden):

Stakkars mennesker som er så virkelihetsfjerne. Snakk om å ringe mannen, bor han ikke i samme hus. Må si det er en tragedie at de har fått barn.  Ungdommer er jo mer virkelighetsnær en de to. Tenk når gutten skal på skolen.....er så glad jeg lever et A 4 liv

jo, men de sover jo ikke på samme rom og det ville nok vært for krevende for henne å ta med barnet og gå til far. (Som sikkert la seg klokka 3 fordi han jobber på natta)

• Liker 4
Skrevet

I dag snakker hun om blåmerke etter behandling. Igjen, dette hun ikke skulle snakke om… 

Samtidig en lang rant om hvor slitsomt det er å ha med ungen på restaurant og og at de må «spise på tur». Ja det må man når man har barn og hvertfall om må er ute blant folk. Nå spiser jo disse ute 5 ganger i uka så hvis problemet er så stort kan de jo spise hjemme

hun legger også ut om at det er dumt å tilegne barna dårlige vaner. Mens hun (og bikkja) nekter å drikke vann uten isbiter, og må ha cola zero til frokost. 

• Liker 10
  • Nyttig 6
Skrevet

Idag forteller hun gladelig om hvor digg det er å ha en så fri hverdag med hjemmekontor så man kan styre tiden helt selv og gjøre masse ting åsåntno.

Igår fortalte hun at hun ikke hadde tid til å kjøre å besøke familie i den travle hverdagen sin.

• Liker 6
  • Nyttig 7
Skrevet

Fikk ikke hatt på lyd selv, noen som kan gjengi kort hva hun svarte på kommentaren om for store lepper på snap? 

Skrevet
Ylvid skrev (7 minutter siden):

Fikk ikke hatt på lyd selv, noen som kan gjengi kort hva hun svarte på kommentaren om for store lepper på snap? 

Basically at hun driter i hva andre mener om det. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...