lillebamsemums Skrevet mandag kl. 14:20 #19681 Skrevet mandag kl. 14:20 (endret) hso skrev (17 timer siden): Faktum er: Stina tjener penger på antall visninger på snap, å visninger der avsluttende bilde er henne i undertøy gir flere klikk. Mer penger i kassa! Det hun gjør er jo helt det samme med de som har profiler på OF. Å det hun legger ut er jo bilder man kan tjene penger på en OF konto. Hun bare velger å gjøre det på snap. Så i teorien så er det jo det samme😅 jeg personlig driter i hvor folk tjener pengene sine, jeg velger å ikke se det Stina legger ut. Så hun tjener ikke noe på meg. Å hadde dette vært ett bilde fra ferie på en strand, så hadde jeg som mor ikke reagert. Men undertøy bare fordi liksom, vel det er jo faktisk egentlig litt stusslig og trist. Å jeg kunne fint da sagt til en mor i klassen til mitt barn: syns du virkelig det er greit? Hvor kult tror du sønnen din syns det er når han blir 13 å kan få slengt kommentarer etter seg om deg i undertøy? Bare fordi du har ett behov for å få oppmerksomhet? For det er veldig enkelt: det vil skje når sønnen er eldre, å som foreldre så ja er det vår oppgave å ikke eksponere barn, skjerme de osv. men jobben for å skjerme hjelper null, når han kommer til å få dette etter seg i tenårene. Jeg tror absolutt at Stina er en god mor, men en god mor gjør også det hun kan for at sønnen IKKE skal få sånn slengt etter seg senere i livet, som betyr ikke eksponer deg selv på en måte som kan falle tilbake på han. så bare slutt med det å tenk på hvordan det vil bli for han i tenårene Stina, Jeg er helt for at det er bare undertøy osv, jeg soler meg toppløs på stranden. Men jeg legger ikke daglig ut bilder i undertøy for oppmerksomhet eller bare fordi jeg skal ha en statement på at «det er bare undertøy».. så har du ett behov for å tjene penger men også har ett bekreftelsesbehov, skaff deg OF Stina! Det kommer du nok til å tjen mye mer. For nei, det du gjør er ikke noe annerledes enn det mye av det der inne er😅 Hun fikk en UF av meg i går, syntes dog også inneholdet har begynt å bli veldig kjedelig. Syntes det var spennende med ivf, fødsel osv. men dette ble veldig usmakelig for min del. Ikke en snap story jeg kan åpne i offentligheten heller. Endret mandag kl. 14:22 av lillebamsemums Skrivefeil 4
@findus Skrevet mandag kl. 15:41 #19682 Skrevet mandag kl. 15:41 Strikkia har begynt å selge oppskriftene hennes. De var vel gratis på bloggen hennes?
Ina89 Skrevet mandag kl. 20:00 #19683 Skrevet mandag kl. 20:00 @findus skrev (4 timer siden): Strikkia har begynt å selge oppskriftene hennes. De var vel gratis på bloggen hennes? Selv om jeg personlig ikke ville betalt for oppskriften til den ene genseren hun klarer å strikke, tenker jeg at kanskje det er sunt om hun kan tjene penger på noe annet enn å ydmyke seg selv og familien sin for raske penger på snap? Det er jo en nedverdigende måte å tjene pengene sine på, så om hun heller kan tjene litt på den ene oppskriften ville det egentlig vært supert. Så kunne sønnen fått mulighet til å fortelle at «mamma selger gensere» istedenfor «mamma legger ut bilder av seg selv i undertøy for penger» når de skal fortelle om jobben til mamma/pappa i barnehagen/skolen 🫶🏼 8 2
chsa Skrevet tirsdag kl. 10:11 #19684 Skrevet tirsdag kl. 10:11 Da har hun annonsert på snap at hun skal til Oslo idag på "sin vanlige avtale". Helt sykt at hun skal fylle på trynet når det er så sprengt og det er kun 2 måneder siden forrige påfyll.. hjelp 6 5
Palmemor Skrevet tirsdag kl. 10:20 #19685 Skrevet tirsdag kl. 10:20 chsa skrev (8 minutter siden): Da har hun annonsert på snap at hun skal til Oslo idag på "sin vanlige avtale". Helt sykt at hun skal fylle på trynet når det er så sprengt og det er kun 2 måneder siden forrige påfyll.. hjelp Du mener den hun aldri vil snakke om fordi hun ikke vil påvirke andre til å gjøre det samme? "jeg vet en skikkelig hemmelighet assa, men jeg kan ikke si det. Men du skjønner hva det er, ikke sant?" Gaaawd, hold kjeft eller ei det 10
chsa Skrevet tirsdag kl. 10:26 #19686 Skrevet tirsdag kl. 10:26 (endret) Palmemor skrev (7 minutter siden): Du mener den hun aldri vil snakke om fordi hun ikke vil påvirke andre til å gjøre det samme? "jeg vet en skikkelig hemmelighet assa, men jeg kan ikke si det. Men du skjønner hva det er, ikke sant?" Gaaawd, hold kjeft eller ei det Haha, ja. Hun ville ikke sette griller i hodet på folk idag, var redd for at folk som fikk griller i hodet av henne skulle føle at de måtte gjøre som hun gjorde. Endret tirsdag kl. 10:28 av chsa 2
Palmemor Skrevet tirsdag kl. 11:06 #19687 Skrevet tirsdag kl. 11:06 chsa skrev (39 minutter siden): Haha, ja. Hun ville ikke sette griller i hodet på folk idag, var redd for at folk som fikk griller i hodet av henne skulle føle at de måtte gjøre som hun gjorde. Første jeg tenkte når jeg så henne var at jeg også har lyst på fylte lepper og pupper... 5 1
chsa Skrevet tirsdag kl. 11:30 #19688 Skrevet tirsdag kl. 11:30 Palmemor skrev (21 minutter siden): Første jeg tenkte når jeg så henne var at jeg også har lyst på fylte lepper og pupper... Pass på så du også ikke havner stolt i å ha stått imot presset om å være naturlig nå..
Palmemor Skrevet tirsdag kl. 12:03 #19689 Skrevet tirsdag kl. 12:03 chsa skrev (33 minutter siden): Pass på så du også ikke havner stolt i å ha stått imot presset om å være naturlig nå.. Huff, nei... selv om presset er hardt! Skal prøve å stå i det! 1
Anneisabell Skrevet onsdag kl. 08:31 #19690 Skrevet onsdag kl. 08:31 @findus skrev (På 2.2.2026 den 16.41): Strikkia har begynt å selge oppskriftene hennes. De var vel gratis på bloggen hennes? Den genseren hun viser er hvertfall ikke pent strikket, ujevnt og store hull . Ble ikke akkurat imponert og inspirert 6 2
@findus Skrevet onsdag kl. 08:40 #19691 Skrevet onsdag kl. 08:40 Anneisabell skrev (7 minutter siden): Den genseren hun viser er hvertfall ikke pent strikket, ujevnt og store hull . Ble ikke akkurat imponert og inspirert Nei elendig strikkearbeid. Men de har flere av hennes oppskrifter som hun har liggende gratis på bloggen sin. 1
Måne Rampelyset Skrevet onsdag kl. 20:35 #19692 Skrevet onsdag kl. 20:35 Tråden er ryddet for personangrep. Måne, admin. 1
Tippsi Skrevet i går, 08:22 #19693 Skrevet i går, 08:22 Er ingen tvil hva som er skjedd på leppefronten👄🙈, ser jo helt jævli ut🙄 4
Palmemor Skrevet i går, 08:27 #19694 Skrevet i går, 08:27 Tippsi skrev (4 minutter siden): Er ingen tvil hva som er skjedd på leppefronten👄🙈, ser jo helt jævli ut🙄 Er det vanlig å få sånne sår? Syns hu har hatt det hver gang? 3
Cami9 Skrevet i går, 08:36 #19695 Skrevet i går, 08:36 (endret) Maia3 skrev (På 1.2.2026 den 17.42): Hva ER det hun vil med å legge ut disse bildene? Vise hvor deilig hun tror hun er? For ikke å snakke om alle de andre tusenvis av selfier som postes. MÅ jo være noe helt blåst i topplokket Endret i går, 08:36 av Cami9 1
Cami9 Skrevet i går, 08:40 #19696 Skrevet i går, 08:40 Wow💋💋💋 Tenk at man kan bli så blind?! 🦆🦆🦆🦆🦆 1 1
Love2017juni Skrevet i går, 08:55 #19697 Skrevet i går, 08:55 Cami9 skrev (13 minutter siden): Wow💋💋💋 Tenk at man kan bli så blind?! 🦆🦆🦆🦆🦆 Synd!! Hun ødelegger seg selv. Ikke bevegelse i øvre delen av ansiktet heller ser det ut som.. Hun ser jo faktisk eldre ut enn hun er.. 🫣😅 6
Palmemor Skrevet i går, 08:58 #19698 Skrevet i går, 08:58 Love2017juni skrev (2 minutter siden): Synd!! Hun ødelegger seg selv. Ikke bevegelse i øvre delen av ansiktet heller ser det ut som.. Hun ser jo faktisk eldre ut enn hun er.. 🫣😅 Ja har hun tatt noe i panna og? Syns bryna var anderledes
Cami9 Skrevet i går, 09:31 #19700 Skrevet i går, 09:31 Palmemor skrev (1 time siden): Er det vanlig å få sånne sår? Syns hu har hatt det hver gang? Man stikker jo hull på leppa flere steder og fyller inn, så absolutt ikke uvanlig nei
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå