Gå til innhold

Stina Bakken

Fremhevede innlegg

Skrevet
Katinkalille skrev (7 minutter siden):

Har du sett åssen far i huset der sitter med hendene å griser i grøten sin,så kan det fort være han gjør det med brødskiver også,så greit å beregne litt ekstra🙈😅

Det er nok ikke alle som har fått med seg den enkelthendelsen - og uansett spiller ikke en gangs lek inn på hvor mye mat som fast blit laget til måltidene skulle man tro. 

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Littelulla skrev (1 time siden):

Det er nok ikke alle som har fått med seg den enkelthendelsen - og uansett spiller ikke en gangs lek inn på hvor mye mat som fast blit laget til måltidene skulle man tro. 

Hadde det bare vært en enkelthendelser... 

• Liker 4
Skrevet

Tilbake i undertøysbilder. Så litt vanlig snapping og så Vipps så glei det ut ett undertøysbilde igjen. 
Det er heldigvis ikke så deep, ref SB

• Liker 1
  • Nyttig 7
Skrevet
Palmemor skrev (13 minutter siden):

Tilbake i undertøysbilder. Så litt vanlig snapping og så Vipps så glei det ut ett undertøysbilde igjen. 
Det er heldigvis ikke så deep, ref SB

Ingenting som roper klasse mer enn bilder i underbuksa på en offentlig snap konto. Familien må være stolte 🫶

• Liker 6
  • Nyttig 2
Skrevet
panzerpølsa skrev (46 minutter siden):

Ingenting som roper klasse mer enn bilder i underbuksa på en offentlig snap konto. Familien må være stolte 🫶

Clæssyy gøørl yu know🤩

• Liker 5
  • Nyttig 1
Skrevet (endret)

For de som stadig viser seg offentlig i lite klær, må det være litt ekkelt å møte foreldre i garderoben i barnehagen, skole, sfo, i felles chatten med mødrene i klassen, på foreldremøter, på fritidsaktiviteter osv når alle nylig har sett deg nesten klin naken. Jeg tror faktisk jeg hadde hatt det litt vanskelig med å la mine barn være med det barnet hjem etter skolen f.eks? Av frykt for hva de får se, hvordan det hjemmet faktisk fungerer? Og ikke minst, hva barna til disse foreldrene, får høre i skolegården? Bare trist alt sammen. 

Endret av Seroquel
  • Liker 9
  • Nyttig 7
Skrevet (endret)

Er det noen som seriøst kan fortelle meg hva hun jobber med på denne pc-en? 
Snakker nå om ett hjørne hun kan sitte og jobbe uten forstyrrelser..

Jeg har sett at influensere sitter med pc når de fører regnskap/svarer på mail og lager avtaler.

Men Stina filmer jo verken reklame eller blir sponsa? Hun filmer seg selv gjøre de normale tingene alle gjør; Stå opp, kle seg, skru på lys, spise og shoppe. 

Hun er jo egentlig tidenes kjedeligste vlogger ever netttopp pga det er ingen innhold. Eneste grunnen til man blir «hekta» er jo at det blir litt sirkus møter bilkræsj, man vil helt ikke se, men må liksom titte litt. 🫣😅  

Endret av Love2017juni
  • Liker 11
  • Nyttig 4
Skrevet
Seroquel skrev (37 minutter siden):

For de som stadig viser seg offentlig i lite klær, må det være litt ekkelt å møte foreldre i garderoben i barnehagen, skole, sfo, i felles chatten med mødrene i klassen, på foreldremøter, på fritidsaktiviteter osv når alle nylig har sett deg nesten klin naken. Jeg tror faktisk jeg hadde hatt det litt vanskelig med å la mine barn være med det barnet hjem etter skolen f.eks? Av frykt for hva de får se, hvordan det hjemmet faktisk fungerer? Og ikke minst, hva barna til disse foreldrene, får høre i skolegården? Bare trist alt sammen. 

Det triste med hele opplegget er at de som holder på på denne måten ikke ser selv hvor tragisk det er å ha så lite selvrespekt og integritet. Det er noe skikkelig patetisk over å legge ut halvnakne bilder offentlig for penger. Det er lett å dra sjalusi-kortet, men faktum er dessverre at de aller fleste ser ned på denne typen mennesker. Når jeg f.eks. observerer influensere på butikken blir jeg ikke stum av beundring, jeg synes det er ubehagelig at jeg vet så mye privat og intimt og nettopp fikk trykket silikonpuppene hennes i trynet helt uten å ha bedt om det. 

Vi har en i vår utvidede venneflokk, som desperat forsøker å slå gjennom som snapchatter. Hun eksponerer ungene og går bananas med gule overskrifter. Det eneste hun har oppnådd er at mennesker trekker seg unna, fordi man ikke orker og fordi man rett og slett mister respekten man i utgangspunktet hadde. 

Stina påpeker gang på gang at kritikerne bare er sjalu, men hva er det hun mener man er sjalu på? Jeg kan ikke finne en eneste ting i hennes liv jeg kunne ønsket meg, snarere tvert imot. Jeg er glad jeg ikke må «sjokkere» og utlevere meg selv og familien min for å tjene penger. Jeg er glad jeg slipper å bli såpass desperat at jeg må legge ut bilder av meg selv i undertøy for å lokke folk til å se på meg. Jeg er sjeleglad for jobben min, der jeg blir møtt med respekt og likeverd og for at livet hjemme er privat. 

• Liker 6
  • Nyttig 13
Skrevet
panzerpølsa skrev (5 timer siden):

Hva ER det hun vil med å legge ut disse bildene? Vise hvor deilig hun tror hun er? For ikke å snakke om alle de andre tusenvis av selfier som postes. 

MÅ jo være noe helt blåst i topplokket 

• Liker 10
Skrevet
Maia3 skrev (5 minutter siden):

Hva ER det hun vil med å legge ut disse bildene? Vise hvor deilig hun tror hun er? For ikke å snakke om alle de andre tusenvis av selfier som postes. 

Ifølge henne selv er det bare bilder som alle andre bilder, og ikke noe hun tenker på… 🫢 

• Liker 4
Skrevet
Maia3 skrev (47 minutter siden):

Det viser bare hvor skadelig det er å loffe rundt hjemme alene i årevis å beundre seg selv i speilet som største hobby. 

• Liker 2
  • Nyttig 8
Skrevet
panzerpølsa skrev (12 minutter siden):

Det viser bare hvor skadelig det er å loffe rundt hjemme alene i årevis å beundre seg selv i speilet som største hobby. 

Heldig for henne så har de jo nå helspeil i garasjen så hu kan legge ut 5-6 bilder før hun setter seg i bilen og 

• Liker 6
Skrevet
Seroquel skrev (6 timer siden):

Det har vi gjort. Ene barnet har en klassekamerat der moren går halvnaken rundt. Har offentlig snap også, men ikke influenser som sådan. Meeen det er halvnaken bilder og postiturer som ikke passer seg. Begeret var fullt når barnet vårt fortalte at hun gikk rundt i en t-shirt uten noe under, midt på ettermiddagen. Bøyde seg for å plukke opp noe, med den nakne ræva rett imot en håndfull barn, som ikke var hennes, som ventet i gangen 😳 Dette er barn i småskolen. Det er forbud mot å gå dit og leke nå.

• Nyttig 9
Skrevet

Skjønner ikke hva det er hun ikke forstår med å vaske klær hver dag. Det betyr jo ikke at man rasker sammen litt av alt hver dag 🙈 Her går vaskemaskinen stort sett daglig. Full 60 grader ene dagen, full mørke klær neste dag, så er det en full med lyse klær dagen deretter, så er det ull, så sengetøy. Hvor kort er det mulig å være 🙈

• Liker 8
Skrevet

Her sorterer vi alt med en gang. Men vi er begge vokst opp med en skittentøyskurv på badet, som ble plukket ut av noen ganger i uka. Begge deler funker jo. Åååh. Jeg blir så frustrert at jeg tror jeg går ut og lufter meg 🙈

• Liker 2
Skrevet
Faina skrev (7 minutter siden):

Skjønner ikke hva det er hun ikke forstår med å vaske klær hver dag. Det betyr jo ikke at man rasker sammen litt av alt hver dag 🙈 Her går vaskemaskinen stort sett daglig. Full 60 grader ene dagen, full mørke klær neste dag, så er det en full med lyse klær dagen deretter, så er det ull, så sengetøy. Hvor kort er det mulig å være 🙈

Det er jo fordi hun ikke har tid til å vaske hver dag🫢 også vasker hun jo ikke PF sine klær, og hun selv bruker jo bare 3 sett klær om dagen, så blir vel ikke så mye…

• Liker 4
Skrevet

Faktum er: Stina tjener penger på antall visninger på snap, å visninger der avsluttende bilde er henne i undertøy gir flere klikk. Mer penger i kassa! Det hun gjør er jo helt det samme med de som har profiler på OF. Å det hun legger ut er jo bilder man kan tjene penger på en OF konto. Hun bare velger å gjøre det på snap. Så i teorien så er det jo det samme😅 jeg personlig driter i hvor folk tjener pengene sine, jeg velger å ikke se det Stina legger ut. Så hun tjener ikke noe på meg. Å hadde dette vært ett bilde fra ferie på en strand, så hadde jeg som mor ikke reagert. Men undertøy bare fordi liksom, vel det er jo faktisk egentlig litt stusslig og trist. Å jeg kunne fint da sagt til en mor i klassen til mitt barn: syns du virkelig det er greit? Hvor kult tror du sønnen din syns det er når han blir 13 å kan få slengt kommentarer etter seg om deg i undertøy?  Bare fordi du har ett behov for å få oppmerksomhet? For det er veldig enkelt: det vil skje når sønnen er eldre, å som foreldre så ja er det vår oppgave å ikke eksponere barn, skjerme de osv. men jobben for å skjerme hjelper null, når han kommer til å få dette etter seg i tenårene. Jeg tror absolutt at Stina er en god mor, men en god mor gjør også det hun kan for at sønnen IKKE skal få sånn slengt etter seg senere i livet, som betyr ikke eksponer deg selv på en måte som kan falle tilbake på han. så bare slutt med det å tenk på hvordan det vil bli for han i tenårene Stina, Jeg er helt for at det er bare undertøy osv, jeg soler meg toppløs på stranden. Men jeg legger ikke daglig ut bilder i undertøy for oppmerksomhet eller bare fordi jeg skal ha en statement på at «det er bare undertøy».. så har du ett behov for å tjene penger men også har ett bekreftelsesbehov, skaff deg OF Stina! Det kommer du nok til å tjen mye mer. For nei, det du gjør er ikke noe annerledes enn det mye av det der inne er😅

• Liker 9
  • Nyttig 2
Skrevet

Lurer på hvor mye mer hun tjente den dagen hun la ut undertøys bilde

• Nyttig 2
Skrevet
Vålull skrev (5 timer siden):

Lurer på hvor mye mer hun tjente den dagen hun la ut undertøys bilde

I går? Eller tidligere? Hun fikk ganske mye tilbakemeldinger på at det var rart å gjøre så jeg vil tro at hu desverre tjente nok til å gi faen og legge ut på nytt 

Skrevet
Palmemor skrev (12 timer siden):

Det er jo fordi hun ikke har tid til å vaske hver dag🫢 også vasker hun jo ikke PF sine klær, og hun selv bruker jo bare 3 sett klær om dagen, så blir vel ikke så mye…

Haha, ja man må minst skifte 10 ganger daglig før man har nok til en maskin hver dag 😅 

• Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...