Gå til innhold

Stina Bakken

Fremhevede innlegg

Skrevet
Klink skrev (16 timer siden):

Barnet hennes går innenfor den alderen som er helt normalt å begynne å gå. Til og med tidligere enn de «normale sene». 

Merkelig det der,at det gnagdes over en lav sko når ungen ble diskutert,men det det blir jaggu tatt opp igjen når ingen diskuterer ungen. 

• Liker 2
  • Nyttig 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Blomsterjente92 skrev (10 timer siden):

Jeg er enig med deg altså. Jeg tenker at man skal være forsiktig med å bruke ordet allergi så lett, det er jo en grunn til at jeg selv bruker ordet "reagere" mest, men Hasselnøtt er jeg faktisk legit allergisk mot 😅 men likevel kan jeg spise litt så lenge det er varmebehandlet, reagerer veldig om jeg spiser en hasselnøtt rå liksom. Nå er alt med Stina så ekstremt da, så er vi egentlig overrasket.. for å bruke hennes eget språk, hun er ekstremt vanskelig å ta seriøs. Enig i alt du skrev sånn ellers, ville bare nevne dette med reaksjoner og allergi ikke alltid er så svart hvit. Det er gråsoner i allergi og ikke alle dævver av alt de er allergiske mot. Greit å skille intoleranser og allergi også. 

Tror de fleste her ikke har interesse av om du tåler hasselnøtter eller ikke. 

• Nyttig 2
Skrevet
Katinkalille skrev (1 time siden):

Tror de fleste her ikke har interesse av om du tåler hasselnøtter eller ikke. 

Nå var det ment for å understreke et poeng, så tenker det går helt fint. 

• Liker 2
  • Nyttig 7
Skrevet
Ina89 skrev (13 timer siden):

Det var ikke ment for å korrigere deg, det var kun for å få frem hvor overdrevent alt er med henne. Man kan være allergisk uten å gå i sjokk, all allergi er ikke hyperallergi. Men dette er altså mennesket som dro på legevakten etter et lite blodtrykksfall, men var nærmest døden nær, før de «gjenopplivet» henne akkurat i tid til å få stor-shoppa på rusta på vei hjem. Og som nærmest kuttet av seg hånden i blenderen, dro på legevakten, for å få et lite plaster, og bli sendt hjem uten legekonsultasjon. Fødselen varte i flere måneder og hun var gravid ekstremt mye lenger enn alle andre. Hun var døden nær av ekstrem svangerskapskvalme, men ble magisk frisk når det skjedde ting hun likte, som ferie o.l. Hun var på jentekveld, kjørte forbi ørtogførti butikker på vei hjem, parkerte bilen og la seg på sofaen mens hun sende P.F ut for å handle for henne. Hun var «sjukt bekymret for ekstremt lite liv i magen», men nektet å drikke saft fordi hun var «sukkerfri». Samtidig som hun lå på sofaen og dyttet nedpå med både sukker og andre søtstoffer. Mannen er forsåvidt ikke noe bedre han heller, som gikk bananas over 37.5 temp.

P.F tror at folk vil gå mann av huse om de får et lite glimt av han eller bilen hans (dette har han selv pratet om flere ganger i egne kanaler), fordi han er så supermega kjendis. Newsflash: jeg bor i Sandefjord, har sett de oftere enn jeg skulle ønske, og gjett hva: ingen løftet så mye som et øyebryn. Eller, folk fniser jo, men det er ikke fordi de er kjendiser, det er fordi de er litt av et syn der de tramper rundt, hun med puppene en halvmeter foran, gigantiske vipper på øynene og den slitte guccien trygt plassert på magen, mens han halser etter samtidig som han strammer det som strammes kan og prøver å se barsk ut med boksebukser, saueskinnsjakke og solbriller. De viser gang på gang hvor virkelighetsfjerne de er, de tror helt oppriktig at verden dreier seg rundt dem. Newsflash (igjen): det gjør den ikke.

Så kommer vi jo tilbake til det samme hver eneste gang, hvor man kan stille seg spørsmålet om det egentlig er sunt å isolere seg på den måten og unngå all form for ytre stimuli. Det virker som de bare stoppet utviklingen sin tidlig på ungdomsskolen og etter det har de ikke kommet seg videre i utviklingen. De lever såpass isolert fra resten av samfunnet at det blir komisk. Jeg nekter å tro at det er sunt. Man ser jo hvor langt bak de henger både i sosial kompetanse og så banale ting som enkel allmennkunnskap. 

Helt enig med deg. Har selv sett Stina i sfj, og sønnen noen ganger. Er fra sfj selv 😅 finner de begge ganske fjerne 🙈

• Liker 7
  • Hjerte 1
Skrevet
MissCortado skrev (16 timer siden):

Hvor ble det av yogurtkunsten? 

Byttet ut med bilder hun selv har tatt selvsagt 😅

• Liker 3
Skrevet
Ina89 skrev (5 timer siden):

Nå var det ment for å understreke et poeng, så tenker det går helt fint. 

Da skal jeg bruke egne eksempler for å understreke et poeng eller 3,hvor jeg da forventer at det blir både stående og ikke kommentert på😁

Skrevet
Blomsterjente92 skrev (4 timer siden):

Helt enig med deg. Har selv sett Stina i sfj, og sønnen noen ganger. Er fra sfj selv 😅 finner de begge ganske fjerne 🙈

Så godt beskrevet 😊 i dag var det et langt innlegg om det folk skrev om ho på nettet. Hun leste aldri det🫣 vel...det tror jeg ikke.

• Liker 7
Skrevet
tausen skrev (19 minutter siden):

Så godt beskrevet 😊 i dag var det et langt innlegg om det folk skrev om ho på nettet. Hun leste aldri det🫣 vel...det tror jeg ikke.

Du mener en lang avhandling om at hun 1) ikke bryr seg og 2) mener at det folk sier om andre reflekterer hva de syns om seg selv? 

Til å aldri lese noe, fordi hun ikke vil være en mamma som blir lei seg foran sønnen sin (gudforby å vise følelser), så endrer hun på ganske mye basert på hva folk sier og skriver om henne. 

• Liker 8
  • Nyttig 1
Skrevet

Lurer på hvordan det skal gå når sønnen blir eldre og også vil ha brus til frokost (og alle andre måltider). De er voksne folk som må gjøre som de vil, men det blir en veldig dum uvane og bringe videre til sønnen.

• Liker 7
  • Nyttig 4
Skrevet
Mippiie123 skrev (4 minutter siden):

Lurer på hvordan det skal gå når sønnen blir eldre og også vil ha brus til frokost (og alle andre måltider). De er voksne folk som må gjøre som de vil, men det blir en veldig dum uvane og bringe videre til sønnen.

Han er jo sjefen, og skal aldri føle på sorg eller misnøye så tenker han får brus, jeg. 

• Liker 3
  • Nyttig 1
Skrevet
Mippiie123 skrev (8 minutter siden):

Det er da man putter det i en kaffekopp og kaller det kaffe. 

• Liker 3
  • Nyttig 1
Skrevet
Katinkalille skrev (10 timer siden):

Merkelig det der,at det gnagdes over en lav sko når ungen ble diskutert,men det det blir jaggu tatt opp igjen når ingen diskuterer ungen. 

Merkelig det der at ingen tar til seg at mye av kritikken her er fryktelig hard og urimelig. 

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet
Palmemor skrev (37 minutter siden):

Du mener en lang avhandling om at hun 1) ikke bryr seg og 2) mener at det folk sier om andre reflekterer hva de syns om seg selv? 

Til å aldri lese noe, fordi hun ikke vil være en mamma som blir lei seg foran sønnen sin (gudforby å vise følelser), så endrer hun på ganske mye basert på hva folk sier og skriver om henne. 

Nettopp, det var det jeg ville fram til 🫣

Skrevet
tausen skrev (25 minutter siden):

Nettopp, det var det jeg ville fram til 🫣

I know 😆😆

Skrevet
Mippiie123 skrev (55 minutter siden):

Da må nok prinsessa har mer alenetid til og nyte måltidene sine i fred. Hun må jo faktisk ha brus til.. 🤷‍♀️

Ser noen nevner brus i kaffekopp, men tvilsom at hun kan det. Dette er dama som ikke kan drikk vann uten is, eller spise middag uten brus 😂 Brusen må nok nytes kald i boks.. 

• Liker 1
  • Nyttig 4
Skrevet
Love2017juni skrev (3 minutter siden):

Da må nok prinsessa har mer alenetid til og nyte måltidene sine i fred. Hun må jo faktisk ha brus til.. 🤷‍♀️

Ser noen nevner brus i kaffekopp, men tvilsom at hun kan det. Dette er dama som ikke kan drikk vann uten is, eller spise middag uten brus 😂 Brusen må nok nytes kald i boks.. 

Og brus i kaffekopp smaker faktisk ikke godt 😆 og hun ska jo ikke lide pga sønnen så blir nok når han er i barnehagen og når han har lagt seg, ja. Slutt på felles frokost da 

• Liker 1
  • Nyttig 5
Skrevet
Love2017juni skrev (18 minutter siden):

Vi drikker også alt for mye brus og det går faktisk overraskende bra å servere brus til oss og vann til de enda. Så ikke sikkert det blir så problematisk på mange år enda. 

• Nyttig 2
Skrevet

Lenge siden jeg hadde små barn, men er ikke 4 brødskiver mye på en på 1 år?

• Liker 5
Skrevet
Lillibet skrev (16 minutter siden):

Nei , det kommer jo helt an på barnet,  men det er ikke uvanlig mengde 

• Liker 3
Skrevet
Lillibet skrev (9 timer siden):

Har du sett åssen far i huset der sitter med hendene å griser i grøten sin,så kan det fort være han gjør det med brødskiver også,så greit å beregne litt ekstra🙈😅

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...