Gå til innhold

Stina Bakken

Fremhevede innlegg

Skrevet
Klink skrev (13 timer siden):

Sønnen hennes går da han som aldri kom til å gå fordi han bare hang på henne og satt i stol 😴

🎯 Det var vel fler her inne som ytret bekymring om dette ang SB. 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Joda.. så nå skal hun ha bilde på veggen. Av seg selv. Tidligere har hun ikke ønsket ting på veggene da hun vil ha det

minimalistisk

IMG_4158.jpeg

• Liker 2
  • Nyttig 5
Skrevet
Alvea skrev (1 minutt siden):

Joda.. så nå skal hun ha bilde på veggen. Av seg selv. Tidligere har hun ikke ønsket ting på veggene da hun vil ha det

minimalistisk

IMG_4158.jpeg

Akkurat det bilde der skal vel på garderoben hennes, men ja. Litt spesielt å gå fra "jeg vil ikke ha NOE på veggene, det stresser meg" til å smelle opp svære plakater av seg selv og hagen rundtom

• Liker 1
  • Nyttig 8
Skrevet
Interiørgla skrev (1 time siden):

🎯 Det var vel fler her inne som ytret bekymring om dette ang SB. 

Og nå er det stilt 😂

• Nyttig 2
Skrevet
Palmemor skrev (6 minutter siden):

Akkurat det bilde der skal vel på garderoben hennes, men ja. Litt spesielt å gå fra "jeg vil ikke ha NOE på veggene, det stresser meg" til å smelle opp svære plakater av seg selv og hagen rundtom

Er det spesielt å bytte stil og ha andre ønsker gjennom livet? 

• Nyttig 2
Skrevet
Klink skrev (31 minutter siden):

Er det spesielt å bytte stil og ha andre ønsker gjennom livet? 

Ja. Kjemperart. Ingen gjør det 

• Liker 1
Skrevet
Palmemor skrev (19 minutter siden):

Ja. Kjemperart. Ingen gjør det 

Hva er så spesielt da syns du? 

Palmemor skrev (58 minutter siden):

Skrevet
Klink skrev (11 minutter siden):

Hva er så spesielt da syns du? 

Jeg var iroinsk...

Hun har flere ganger påpekt at hun ikke kan ha noe på veggene fordi det stresser henne, gjør henne overstimulert, hun vil ha det "kliiiiin" osv. Det er rart at det plutselig ikke er overstimulerende å ha DIGRE bilder av seg selv på veggene. 

• Liker 1
  • Nyttig 14
Skrevet
Palmemor skrev (4 minutter siden):

Jeg var iroinsk...

Hun har flere ganger påpekt at hun ikke kan ha noe på veggene fordi det stresser henne, gjør henne overstimulert, hun vil ha det "kliiiiin" osv. Det er rart at det plutselig ikke er overstimulerende å ha DIGRE bilder av seg selv på veggene. 

Det er vel mer at hun ikke vil ha PFs ting på veggen…. Bildene han hadde var for overstimulerende og masete. Det var jo og julepynt han ønsket, men ikke kunne kjøpe fordi Stina ikke likte det.

Mummikopp-samlinga som måtte stues inn på annet rom kan jeg til dels skjønne (særlig nå med lite barn i hus), men inntrykket er gjengs over at Stina er enehersker der i heimen. 

• Liker 2
  • Nyttig 14
Skrevet
Illusen skrev (4 minutter siden):

Det er vel mer at hun ikke vil ha PFs ting på veggen…. Bildene han hadde var for overstimulerende og masete. Det var jo og julepynt han ønsket, men ikke kunne kjøpe fordi Stina ikke likte det.

Mummikopp-samlinga som måtte stues inn på annet rom kan jeg til dels skjønne (særlig nå med lite barn i hus), men inntrykket er gjengs over at Stina er enehersker der i heimen. 

Har hun sagt det? At hun ikke vil ha hans ting i stua? Shit... 

De koppene skjønner jeg godt, det blir støvete og kan gi intrykk av at det er rotet, spesielt når han har så mange. Og til den prisen hadde jeg nok hatt de innelåst, langt vekk fra noe og noen :D

• Liker 2
Skrevet
Palmemor skrev (24 minutter siden):

Jeg var iroinsk...

Da gjelder det jeg skrev først Smak kan endre seg med tiden. 

• Nyttig 1
Skrevet
Klink skrev (2 minutter siden):

Da gjelder det jeg skrev først Smak kan endre seg med tiden. 

Smak, ja. Men hun sier hun blir overstimulert. Det går ikke akkurat over. Hun har jo akkurat jazza om at hun kanskje skal utredes for ADHD, og da nevnte hun det igjen dette med at hun blir overstimulert av "ting". Men gjaldt kanskje ikke når hun fikk digge seg selv

• Liker 1
  • Nyttig 15
Skrevet
Palmemor skrev (2 minutter siden):

Smak, ja. Men hun sier hun blir overstimulert. Det går ikke akkurat over. Hun har jo akkurat jazza om at hun kanskje skal utredes for ADHD, og da nevnte hun det igjen dette med at hun blir overstimulert av "ting". Men gjaldt kanskje ikke når hun fikk digge seg selv

Det kan også endre seg, men er ikke sikkert hun har bitt overstimulert kanskje bare ikke ville ha noe der. Hun har jo i tillegg veldig mye av alt julepynt, klær og så videre så tenker hun bare skulle være minimalistisk når det var «inn» eller noe. 

• Nyttig 1
Skrevet
Klink skrev (23 minutter siden):

Det kan også endre seg, men er ikke sikkert hun har bitt overstimulert kanskje bare ikke ville ha noe der. Hun har jo i tillegg veldig mye av alt julepynt, klær og så videre så tenker hun bare skulle være minimalistisk når det var «inn» eller noe. 

Hvis hun ikke har ville hatt noe der så kunne hun jo bare sagt det. Hun har sagt mer enn en gang at hun blir overstimulert av det. Hun svarte også på hvordan hun "tålte" all julepynten siden hun ikke ville ha pynt til vanlig og da begrunnet hun det med at det var så kort tid, og at hun derfor gleda seg til hun kunne ta det vekk og få det "sterilt" igjen. Hennes ord. Det er hun som har brukt setningen "jeg blir overstimulert". Smak endres, men ikke sensoriske vansker

• Nyttig 10
Skrevet
Klink skrev (23 minutter siden):

Det er ikke noe minimalistisk i hjemmet til Stine. Bare noe hun tror. Det ser bare ut som om de nylig har flyttet inn og ikke rukket å henge opp bilder, legge på tepper osv. Huset ser slitet og helt ufullstendig ut.

Det at huset ser tomt og kaldt ut har selvsagt ikke noe med minimalisme å gjøre.

• Liker 6
  • Nyttig 12
Skrevet
Ina89 skrev (På 16.1.2026 den 19.56):

Det går i store mengder ultraprossesert (overprodusert etter Stinas ordbok) mat og sukkerfritt godteri som skylles ned med brus. Det viktigste er at det er ferdiglaget og kan varmes i mikroen. Hun er også ekstremt allergisk mot hvitløk, om ikke den er fra first price eller når hun er på ferie. 

Spiser ikke hun mye hvitløksbrød da? Synes hun varmer det støtt og stadig 

• Liker 6
Skrevet
Klump skrev (8 minutter siden):

Jo. Men hun tåler bare en type, eller var det tre? Tror det er selektivt

• Liker 7
Skrevet
Klump skrev (16 minutter siden):

Nettopp. Men allergien til Stina er ikke som andre allergier, kroppen hennes kjenner faktisk forskjell på om hvitløken kommer fra first price baguetter - da tåler hun det nemlig. Hun tåler også aioli som er kjøpt på meny, men tror ikke hun tåler den om den er fra REMA 1000. Hun tåler også hvitløk på ferie, for det kjenner kroppen hennes nemlig. Dessuten gjelder ikke allergien om hun spiser det hun ikke tåler, baklengs hver tredje torsdag i uken på en fredag. Hun tåler også alt hun er allergisk mot om hun drikker brus ved siden av. 

• Liker 13
  • Nyttig 1
Skrevet
Ina89 skrev (4 minutter siden):

Nettopp. Men allergien til Stina er ikke som andre allergier, kroppen hennes kjenner faktisk forskjell på om hvitløken kommer fra first price baguetter - da tåler hun det nemlig. Hun tåler også aioli som er kjøpt på meny, men tror ikke hun tåler den om den er fra REMA 1000. Hun tåler også hvitløk på ferie, for det kjenner kroppen hennes nemlig. Dessuten gjelder ikke allergien om hun spiser det hun ikke tåler, baklengs hver tredje torsdag i uken på en fredag. Hun tåler også alt hun er allergisk mot om hun drikker brus ved siden av. 

HVIS Jupiter står i bane med Merkur. 

• Liker 6
Skrevet
Klink skrev (2 timer siden):

Og nå er det stilt 😂

Alle barn går før eller siden uansett.

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...