Sannhetsøkende Skrevet 25. februar 2024 #1941 Skrevet 25. februar 2024 Svartfugl skrev (4 minutter siden): "Dere"? 😄 Jeg har vel bare kommentert på det jeg synes er urimelig. Ikke har jeg skrevet at noen er fæle heller, jeg er bare uenig. Det hender det at voksne folk er. Det må vi tåle. Det har jeg sagt flere ganger her, men fått tyn for det. Og hvorfor siterer du meg når jeg ikke nevnte deg i første omgang? Bare til å overse da.
Svartfugl Skrevet 25. februar 2024 #1942 Skrevet 25. februar 2024 Sannhetsøkende skrev (1 minutt siden): Det har jeg sagt flere ganger her, men fått tyn for det. Og hvorfor siterer du meg når jeg ikke nevnte deg i første omgang? Bare til å overse da. Ro-ro-ro. 🙂 4
Katinkalille Skrevet 25. februar 2024 #1943 Skrevet 25. februar 2024 Også kommer jeg da,og kan ikke fatte og begripe at 2 voksne mennesker kan ha det så vanvittig rotete både ute og inne🙈 5
Sannhetsøkende Skrevet 25. februar 2024 #1944 Skrevet 25. februar 2024 Svartfugl skrev (Akkurat nå): Ro-ro-ro. 🙂 Forklar🤡 1
Svartfugl Skrevet 25. februar 2024 #1945 Skrevet 25. februar 2024 Sannhetsøkende skrev (Akkurat nå): Forklar🤡 Nei. 1
Sannhetsøkende Skrevet 25. februar 2024 #1946 Skrevet 25. februar 2024 Svartfugl skrev (1 minutt siden): Nei. Nei nettopp. 1
Birdo Skrevet 25. februar 2024 #1947 Skrevet 25. februar 2024 Katinkalille skrev (7 minutter siden): Også kommer jeg da,og kan ikke fatte og begripe at 2 voksne mennesker kan ha det så vanvittig rotete både ute og inne🙈 Hvor inne er det vanvittig rotete?😅 Ikke er det spesielt rotete ute heller, tar ikke lange stunden å shine opp etter den enorme mengden snø de har hatt😅 3 1
Måne Rampelyset Skrevet 25. februar 2024 #1948 Skrevet 25. februar 2024 Tråden er ryddet for krenkelser. Måne, admin.
MariaIsabel Skrevet 25. februar 2024 #1949 Skrevet 25. februar 2024 Sannhetsøkende skrev (6 timer siden): Himla mye hat? At folk reagerer på det som blir delt er himla mye hat? Kanskje noen skal ta en lang pause fra blogging hvis en mener at noen meninger fra andre er himla mye hat. Her inne har jeg ikke sett hat, men sett flere som er lei bloggere som bruker masse filter og eksponerer livet sitt daglig. Det er ikke himla mye hat. Hva de sier på andre forum skal jeg ikke uttale meg om. Men ikke overdriv her. Det er ikke kommentarer på filter og sånne ting jeg snakker om. Hatet jeg refererer til handler om diskusjonene rundt at de mistet, og IVF, og hennes reaksjoner på disse tingene. Selv om man er en offentlig person, så skal man ikke måtte forvente å bli tråkket på slik som enkelte holdt på når det gjelder såpass såre temaer. Det går en grense. 2 1
Sannhetsøkende Skrevet 25. februar 2024 #1950 Skrevet 25. februar 2024 MariaIsabel skrev (2 minutter siden): Det er ikke kommentarer på filter og sånne ting jeg snakker om. Hatet jeg refererer til handler om diskusjonene rundt at de mistet, og IVF, og hennes reaksjoner på disse tingene. Selv om man er en offentlig person, så skal man ikke måtte forvente å bli tråkket på slik som enkelte holdt på når det gjelder såpass såre temaer. Det går en grense. At noen har en mening om dette er ikke lik himla mye hat altså. Hvis de slenger usaklig dritt til henne så er det noe annet. Da går de for langt. Men det er lov å ha en mening om det hun legger ut angående ivf. 5
Klink Skrevet 25. februar 2024 #1951 Skrevet 25. februar 2024 Svartfugl skrev (1 time siden): Det er ikke Kabul vi snakker om her, men Gran Canaria. Det er nok helsehjelp å få. Det er det sikkert, men det ville vel føltes mer trygt om det skulle skjedd i Norge likevel. 5
MariaIsabel Skrevet 25. februar 2024 #1952 Skrevet 25. februar 2024 meretekristin skrev (4 timer siden): Jeg lufter kun mine tanker fordi jeg gjorde ett dumt valg for 20 år siden og det endte i spontanabort. Og jeg var glad for at jeg var i norge når det skjedde. Jeg måtte da gjennom utskraping i narkose. Jeg har også reist på ferier i alle mine 3 svangerskap (naturlige) men alltid etter uke 12 og også helt til uke 35 uten problemer. Det jeg tenker på er at hun har fått beskjed om å ta det med ro og derfor er min egen mening at jeg synes det er egoistisk å reise allerede nå. Og ja jeg kjenner Stina, bor i samme by og ennå nærmere enn det også og aldri i verden at jeg vil Stina noe vondt eller stygt. Jeg lufter kun min egen mening. Du mistet nok ikke fordi du dro på ferie, med mindre det dumme valget du snakker om, handler om et eller annet dumt du gjorde på ferien. Man får beskjed om å ta det med ro med en gang ja, men ikke sååå med ro. Mange har bare sykemelding et par dager etter uttak, før de er tilbake i full jobb, selv om det er fysiske jobber. En avslappende ferie er nok ikke noe verre enn det. Det at du kjenner henne, og likevel skriver på en dømmende måte her inne, er ganske kvalmt. Lzzy skrev (2 timer siden): Sånn jeg tolker det, så er vel tanken at hun kanskje synes det er tryggere for Stinas del å være hjemme hvis det skulle bli en komplikasjon rundt en evt. spontanabort? Det jo kan skje, enten man er her eller der. Noenganger så kan det innebære store blødninger så man må legges inn akutt for en utskrapning. Og ja, da føler man seg vel tryggest hjemme på et norsk sykehus. Noen garantier har man jo aldri for akutt sykdom uansett, enten man er gravid eller ei. Men tanken forstår jeg.. Det er i uke 4 til uke 5, så en spontanabort i det tidsrommet ville vært en kjemisk graviditet, som ikke innebærer risiko for komplikasjoner. Utskraping er aldri nødvendig såpass tidlig. Det blir ikke engang tatt UL ved SA såpass tidlig, for man kan ikke se noe ennå. Katinkalille skrev (1 time siden): Også kommer jeg da,og kan ikke fatte og begripe at 2 voksne mennesker kan ha det så vanvittig rotete både ute og inne🙈 Hæ? Joda, det var litt greier som var glemt å ordne med før snøen kom - det skjer jo hos mange det. Har aldri sett noe voldsomt rot inne der? Synes de har det ganske ryddig hele tida jeg. Har du såpass mangel på ting å kritisere, og samtidig såpass stort behov for å kritisere at du begynner å finne opp ting, eller hva er greia? 6 5
MariaIsabel Skrevet 25. februar 2024 #1953 Skrevet 25. februar 2024 Sannhetsøkende skrev (10 minutter siden): At noen har en mening om dette er ikke lik himla mye hat altså. Hvis de slenger usaklig dritt til henne så er det noe annet. Da går de for langt. Men det er lov å ha en mening om det hun legger ut angående ivf. Noen av kommentarene her har helt klart vært over grensa. 1 4
Svetta96 Skrevet 25. februar 2024 #1954 Skrevet 25. februar 2024 Leste at Stina har mistet babyen sin 💔 er det noen som vet om hun har kontakt med LUB? Følger henne ikke på Snapchat, men hadde vært en fin måte for henne å rette oppmerksomhet på det vonde som dessverre kan skje.. LUB er jo helt fantastisk når man mister det kjæreste man har. (følger henne ikke fordi hver gang hun kommer opp lager hun seg mat, og det er ikke såå interresant😅) 2
Sannhetsøkende Skrevet 25. februar 2024 #1955 Skrevet 25. februar 2024 MariaIsabel skrev (6 minutter siden): Noen av kommentarene her har helt klart vært over grensa. Men det er helt greit at flere av dere skal ta en som sa noe dere syns var dumt. Og i beste mening. 1
Klink Skrevet 25. februar 2024 #1956 Skrevet 25. februar 2024 Svetta96 skrev (Akkurat nå): Leste at Stina har mistet babyen sin 💔 er det noen som vet om hun har kontakt med LUB? Følger henne ikke på Snapchat, men hadde vært en fin måte for henne å rette oppmerksomhet på det vonde som dessverre kan skje.. LUB er jo helt fantastisk når man mister det kjæreste man har. (følger henne ikke fordi hver gang hun kommer opp lager hun seg mat, og det er ikke såå interresant😅) Hun har ikke mistet babyen sin, men mistet et embryo som så vidt rakk å bli 4 uker gammelt. Altså vil veldig mange ikke en gang ha testet positivt med en test enda. 😊 14 2
Svetta96 Skrevet 25. februar 2024 #1957 Skrevet 25. februar 2024 Klink skrev (5 minutter siden): Hun har ikke mistet babyen sin, men mistet et embryo som så vidt rakk å bli 4 uker gammelt. Altså vil veldig mange ikke en gang ha testet positivt med en test enda. 😊 Aah. Det stiller seg litt annerledes. Leste i vg (?) at hun hadde mistet en baby. Jeg trodde hun hadde mistet et levendefødt barn..
Klink Skrevet 25. februar 2024 #1958 Skrevet 25. februar 2024 Svetta96 skrev (Akkurat nå): Aah. Det stiller seg litt annerledes. Leste i vg (?) at hun hadde mistet en baby. Jeg trodde hun hadde mistet et levendefødt barn.. Ja, det har hun ikke. Det var bare svært blåst opp overskrift av vg for å få klikk. 11 1
Citha Skrevet 25. februar 2024 #1959 Skrevet 25. februar 2024 1 minutt siden, Svetta96 said: Aah. Det stiller seg litt annerledes. Leste i vg (?) at hun hadde mistet en baby. Jeg trodde hun hadde mistet et levendefødt barn.. https://www.vg.no/rampelys/i/zEaMj1/stina-bakken-ikke-gravid-lenger her? Det står at hun var tre uker på vei, og termin i oktober.
MariaIsabel Skrevet 25. februar 2024 #1960 Skrevet 25. februar 2024 Sannhetsøkende skrev (1 time siden): Men det er helt greit at flere av dere skal ta en som sa noe dere syns var dumt. Og i beste mening. Uenigheter er jo greit. Vi er på et diskusjonsforum. Likevel må man sette en grense en plass, og jeg mener det er over den grensa når man slenger dritt om folk fordi de er lei seg etter å ha spontanabortert, og når man kommer med kunnskapsløse, dømmende kommentarer om et menneskes reaksjon på IVF, som er en fysisk og psykisk krevende prosess som de fleste heldigvis slipper. Det kan da ikke sammenlignes med å diskutere om det er farlig å reise når man er gravid, og å reagere på at noen sier det, når legen sier noe annet. 2 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå