Palmemor Skrevet lørdag kl. 13:40 #19561 Skrevet lørdag kl. 13:40 refill skrev (1 time siden): Er det riktig eller en overdrivelse? At PF ikke kan legge ungen? Det er jo litt.. uheldig? Hun sa at han blir gira av å se PF og hvis han går inn til han på kvelden tror han at det «skal skje noe» han har jo lagt ungen før uten henne, og hun sa at hvis hun skulle dra bort på kvelden og ødelegge søvnen hans så måtte det være verdt det 1 2
Marlenene Skrevet lørdag kl. 21:05 #19562 Skrevet lørdag kl. 21:05 Mennesker med ADHD blir ofte omtalt som mennesker som har mye omsorg for andre, så jeg kjenner ikke igjen påstandene at det er «klassisk» å være egoistisk, og ikke kunne sette seg inn i andres situasjon. Det blir fryktelig generaliserende. Det er nok like mye av begge deler. Som en som har levd med diagnosen i 20 år, og har mange rundt meg med ADHD og på autismespekteret, så kan jeg med hånden på hjertet si at disse menneskene er noen av de varmeste jeg vet om. Som virkelig bryr seg om andre, og kanskje tar litt for lite hensyn til seg selv. Meg selv inkludert. Så at noen har denne oppfatningen som nevnt over av folk som har ADHD er bare trist. Godt mulig Stina er på spekteret, men her tror jeg det er personligheten hennes som er uengasjert i andre, og selvopptatt. Ikke pga en eventuell diagnose. 9 3 4
Manana321 Skrevet lørdag kl. 22:19 #19563 Skrevet lørdag kl. 22:19 Palmemor skrev (8 timer siden): Hun sa at han blir gira av å se PF og hvis han går inn til han på kvelden tror han at det «skal skje noe» han har jo lagt ungen før uten henne, og hun sa at hvis hun skulle dra bort på kvelden og ødelegge søvnen hans så måtte det være verdt det Tror nok hun er bare bitter. Ingen lykke til til nominerte eller gratulasjoner til de som vant heller. Så selvsentrert tror ikke det går ann å være.. Frøken "jeg jeg jeg" klarer ikke å være der for andre med mindre det gjelder hun selv. 4 2
Sommer48 Skrevet i går, 15:26 #19565 Skrevet i går, 15:26 (endret) tausen skrev (1 time siden): Har ho tatt ferie.....eller er jeg blokkert🤭 Hun skulle være alene med sønnen en en el to dager nå i helgen, så hun har nok mye søvn og ta igjen 🥱😴 Endret i går, 15:27 av Sommer48 6 2
tausen Skrevet 22 timer siden #19566 Skrevet 22 timer siden Sommer48 skrev (1 time siden): Hun skulle være alene med sønnen en en el to dager nå i helgen, så hun har nok mye søvn og ta igjen 🥱😴 Hjelpes....ja da er ho nok sliten😅😅 9
Sol Rampelyset Skrevet 22 timer siden #19567 Skrevet 22 timer siden Tråden er ryddet for ryktespredning. Sol, admin.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå