Gå til innhold

Stina Bakken

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg syns alltid det er litt festlig at hun hardnakket påstår at hun ikke leser om seg selv, men alltid gjør korreksjoner utfra hva som blir postet her og på jodel :)

• Liker 11
  • Nyttig 5
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hun kan ikke dra på Vixen fordi ungen blir gira av å se faren. Hun kan ikke drikke fordi hun må kjøre hjem, og skal samsove. Man kan ikke drikke når man samsover fordi man kan rulle over ungen…. Så Stina 16 år mener at drikking er lik grisefyll, og de har ikke lært ungen at pappa og kan legge 👌 Godt hun ikke deler noe om barnet i det minste 

• Liker 19
  • Nyttig 5
Skrevet
Palmemor skrev (6 timer siden):

Hun kan ikke dra på Vixen fordi ungen blir gira av å se faren. Hun kan ikke drikke fordi hun må kjøre hjem, og skal samsove. Man kan ikke drikke når man samsover fordi man kan rulle over ungen…. Så Stina 16 år mener at drikking er lik grisefyll, og de har ikke lært ungen at pappa og kan legge 👌 Godt hun ikke deler noe om barnet i det minste 

Tror nok den egentlige grunnen er at hun ikke er nominert 😅 I år heller.. 😂

• Liker 13
  • Nyttig 8
Skrevet
Guttemamma2023 skrev (9 timer siden):

Ja selvsagt er det det. Hun hadde jo elska å bli nominert, så mye hun klager nå på å bare være nominert én gang på 16 år 

• Liker 5
  • Nyttig 2
Skrevet

Orker ikke gå inn og se det jabbet hennes, men klart hun ikke orker å reise sååå langt for noe hun ikke kan tjene noe på.

• Liker 4
  • Nyttig 1
Skrevet

Henrik Troy har laget et innlegg på Instagram der han kommenterer Stina sitt utsagn, der hun har vært 16 år som influenser og kun nominert en gang 😂

• Liker 7
Skrevet
Alvea skrev (14 minutter siden):

Henrik Troy har laget et innlegg på Instagram der han kommenterer Stina sitt utsagn, der hun har vært 16 år som influenser og kun nominert en gang 😂

Troy for president! 

Hva tenker hun at hun skal bli nominert for, egentlig? 

Ser på google at bloggen hennes ble i 2013 nominert til årets skjønnhetsblogg. Men det er så mange år siden at "alle" drev jo ikke med dette, så kan tenke meg hun var litt i toppen akkurat da... Men nå? Nominert til årets appelsinskjærer?

• Liker 6
  • Nyttig 3
Skrevet
Palmemor skrev (20 minutter siden):

Troy for president! 

Ser på google at bloggen hennes ble i 2013 nominert til årets skjønnhetsblogg. Men det er så mange år siden at "alle" drev jo ikke med dette, så kan tenke meg hun var litt i toppen akkurat da... Men nå? Nominert til årets appelsinskjærer?

Årets mest oppblåste lepper

• Liker 5
Skrevet
Cami9 skrev (Akkurat nå):

Årets mest oppblåste lepper

Ja for de er fylt på igjen? Eller hovna de opp i kulda når hun skulle ut å ta vipper?

• Liker 6
  • Nyttig 1
Skrevet
Guttemamma2023 skrev (11 timer siden):

Jeg drikker ikke, men jeg hadde heller ikke hiddet å dra på Vixen edru, for å i det sånn. 😄 Det er vel ingen grunn til å dra dit hvis man ikke er nominert, sånn egentlig? 

• Liker 6
Skrevet
Palmemor skrev (13 minutter siden):

Ja for de er fylt på igjen? Eller hovna de opp i kulda når hun skulle ut å ta vipper?

😂 Hun fyller de med jevne mellomrom

• Liker 1
Skrevet
Cami9 skrev (1 minutt siden):

😂 Hun fyller de med jevne mellomrom

Merkelig at det er så innmari hemmelig, mens hun gladelig deler vipper og negler og extensions hver gang det fylles på...

• Liker 2
  • Nyttig 5
Skrevet
Palmemor skrev (4 timer siden):

Finnes det én dag der du ikke har posta eller kommentert i denne tråden? 😅Bare fortsett med det! God underholdning 🤗

• Nyttig 1
Skrevet
Vinnanna15 skrev (34 minutter siden):

Jada, mange 👌 men godt det kan underholde deg da 

• Liker 1
Skrevet
Palmemor skrev (6 timer siden):

Troy for president! 

Så enig med Troy sitt utsagn. Avfølg influensarar som ikkje gir deg noko.

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet
Palmemor skrev (7 timer siden):

Merkelig at det er så innmari hemmelig, mens hun gladelig deler vipper og negler og extensions hver gang det fylles på...

Jeg støtter at hun ikke skriver om det. Trenger ikke reklamere mer for de greiene der enn nødvendig. 

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...