Spania33 Skrevet 9 timer siden #19461 Skrevet 9 timer siden Ina89 skrev (2 timer siden): Det går i store mengder ultraprossesert (overprodusert etter Stinas ordbok) mat og sukkerfritt godteri som skylles ned med brus. Det viktigste er at det er ferdiglaget og kan varmes i mikroen. Hun er også ekstremt allergisk mot hvitløk, om ikke den er fra first price eller når hun er på ferie. 😂👏👏
Ellinelli Skrevet 9 timer siden #19462 Skrevet 9 timer siden Ina89 skrev (3 timer siden): Det går i store mengder ultraprossesert (overprodusert etter Stinas ordbok) mat og sukkerfritt godteri som skylles ned med brus. Det viktigste er at det er ferdiglaget og kan varmes i mikroen. Hun er også ekstremt allergisk mot hvitløk, om ikke den er fra first price eller når hun er på ferie. Hadde glemt den hvitløksallergien! Men spiser ikke hun hvitløksbrød? Eller blander jeg med noen andre? 3
Vinnanna15 Skrevet 9 timer siden #19463 Skrevet 9 timer siden Ellinelli skrev (11 minutter siden): Hadde glemt den hvitløksallergien! Men spiser ikke hun hvitløksbrød? Eller blander jeg med noen Joda,hun spiser hvitløksbrød. Men tåler bare det hvitløksbrødet på meny🙈 2
Ellinelli Skrevet 8 timer siden #19464 Skrevet 8 timer siden Vinnanna15 skrev (6 minutter siden): Joda,hun spiser hvitløksbrød. Men tåler bare det hvitløksbrødet på meny🙈 Jøss 😅 1
Silverdust Skrevet 7 timer siden #19465 Skrevet 7 timer siden Stina trenger en detox av kunstige søtningsstoffer. Noen som husker når det startet? Det virker så ekstremt med de mengdene at det virker som det sløver henne ned. Husker hun var på ferie med jentene og kunne ikke kjøpe sukkerholdig gelato engang! Dama har ikke diabetes heller. Virker ikke som besøket på legevakta satt noe i perspektiv heller 😂😂 PS: PelleK er ikke noe bedre så ensidig kost han har. 1
Silverdust Skrevet 6 timer siden #19466 Skrevet 6 timer siden DET ER DET VÆRSTE 🤣🤣 *fjerner fettet fra pannen etter å ha stekt kjøttboller* begrunner det med at magen ikke tåler fettet. Presterer så å tilsette aioli fra Eldorado som inneholder masse rapsolje. Jeg orker ikke 😅 1 5
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå