Cami9 Skrevet 15. januar #19441 Skrevet 15. januar panzerpølsa skrev (1 time siden): Hvorfor i alle dager står ei voksen dame i bare underbuksa på en åpen snapkanal uten mål og mening? Jeg bare spør. Spør Stina? 4 1
Love2017juni Skrevet 15. januar #19442 Skrevet 15. januar (endret) Hun kunne aldri amme utendørs, eller blant folk fordi hun ikke ville blottlegge seg.. Men og stå i kun undertøyet og knipse selfier helt utav det blå, en torsdag midt på vinteren; DET er ingen problem😅😂 Endret 18. januar av Love2017juni 16 24
Poly Skrevet 15. januar #19443 Skrevet 15. januar Hun ser forøvrig helt normal ut for og ha født bare ett barn. Men fint hun er stolt over seg selv. Ikke så mye annet og være stolt over kanskje.. 8 1
Ina89 Skrevet 15. januar #19444 Skrevet 15. januar Love2017juni skrev (1 time siden): Hun kunne aldri amme utendørs, eller blant folk fordi hun ikke ville blottlegge seg.. Men og stå i kun undertøyet og knipse selfier helt utav det bli, en torsdag midt på vinteren; DET er ingen problem😅😂 Når hun legger ut bilder av seg selv får hun dekket et behov hun har (oppmerksomhet). Amming ga henne ingenting, for det handlet om å dekke behovet til sønnen. Stina gjør aldri noe for andre, om ikke hun får noe igjen for det selv. 5 20
Palmemor Skrevet 15. januar #19445 Skrevet 15. januar Ina89 skrev (3 minutter siden): Når hun legger ut bilder av seg selv får hun dekket et behov hun har (oppmerksomhet). Amming ga henne ingenting, for det handlet om å dekke behovet til sønnen. Stina gjør aldri noe for andre, om ikke hun får noe igjen for det selv. Var vel derfor hun trengte alenetid på familierommet på sykehuset og, hu hadde vel gjort nok 2 14
Vaiana Skrevet 16. januar #19446 Skrevet 16. januar Hvor mange ganger skal man si «I dont know»?! Og «not big of a deal» og «anyways»… 17 2
Mønsterstrikk Skrevet 16. januar #19447 Skrevet 16. januar (endret) Vaiana skrev (42 minutter siden): Hvor mange ganger skal man si «I dont know»?! Og «not big of a deal» og «anyways»… Ja, det kan du si. Men hun lider jo av søvnmangel kan du vite.. Stakkars. Hun har jo en frisk sønn å ta seg av, sammen med mannen sin, så da er det ikke rart at ordforrådet er litt dårlig mens hun står der og sier "I don't know" for tyvende gang mens hun blunker med de altfor voldsomme øyevippene sine. Ja, det drister jeg meg til å si for de er ikke en del av hennes kropp så da bodyshamer jeg henne faktisk ikke. Håper hun ser tilbake på seg selv en dag og innser hvor utrolig blåst hun oppleves utad. Hun skulle hatt minst en uke i et vanlig liv så hadde pipen kanskje fått en annen lyd? Eller, etter to dager hadde hun helt sikkert fått nok. Hun gir jo opp ganske fort når ikke hun får til ting.. Da er det ikke vits å gidde. I don't know. Endret 16. januar av Mønsterstrikk 6 24
Palmemor Skrevet 16. januar #19448 Skrevet 16. januar Mønsterstrikk skrev (1 time siden): Ja, det kan du si. Men hun lider jo av søvnmangel kan du vite.. Stakkars. Hun har jo en frisk sønn å ta seg av, sammen med mannen sin, så da er det ikke rart at ordforrådet er litt dårlig mens hun står der og sier "I don't know" for tyvende gang mens hun blunker med de altfor voldsomme øyevippene sine. Ja, det drister jeg meg til å si for de er ikke en del av hennes kropp så da bodyshamer jeg henne faktisk ikke. Håper hun ser tilbake på seg selv en dag og innser hvor utrolig blåst hun oppleves utad. Hun skulle hatt minst en uke i et vanlig liv så hadde pipen kanskje fått en annen lyd? Eller, etter to dager hadde hun helt sikkert fått nok. Hun gir jo opp ganske fort når ikke hun får til ting.. Da er det ikke vits å gidde. I don't know. Det er jo fordi hun ser så mye engelske serier at hun blander sammen ord hele tiden... 5
Spiralhefte01 Skrevet 16. januar #19449 Skrevet 16. januar «I don’t know, det var ikke så veldig dypt. It’s not a big deal» altså, kjære Stina, du vet hvorfor du la ut dette bildet, og du vet at du tjente penger på at flere klikket seg inn. Det er ikke noen galt med kroppen din, den er flott den, men stå for det du gjør. Jeg blir litt matt av hennes «svar på kritikken». Den er overhode ikke «dyp». Er det det vi kaller for dagens «influensere»? Hallo? 6 8
Maia3 Skrevet 16. januar #19450 Skrevet 16. januar Palmemor skrev (1 time siden): Det er jo fordi hun ser så mye engelske serier at hun blander sammen ord hele tiden... Hun aper nok etter andre influensere som snakker like mye engelsk som norsk, fordi det er en trend kanskje? Nesten alle folk ser jo på program med engelsk tale, men vi vanlige dødelige snakker da ikke sånn fordi om ? Tåpelig 13
Nussepus Skrevet 16. januar #19451 Skrevet 16. januar Lilleiskaffe skrev (22 timer siden): Jeg har ikke vært inne på snappen til Stina på lenge, fordi hun er så kjedelig. Men så i dag et helfigurbilde i bare undertøyet som lyser mot meg i oversikten på Snapchat. Og jeg bare lurer sånn på, hva ønsker hun med dette? Hvem er det hun henvender seg til med slike bilder? På hvilken måte kan dette øke merkevaren hennes? Stina er en voksen dame på rundt 30 år. Hun har familie, en liten sønn og holder på med blomster og strikking. Typisk et innhold for voksne damer. Hvor mange voksne damer er interessert i å se på bilder av hun i undertøyet? Altså, hadde Stina vært med i en kampanje for noe undertøy og blitt tatt bilde av, så hadde det vært mer logisk. Men å stå hjemme i undertøy og ta selfies, det er litt sånn.. jeg synes det er litt ubehagelig på et vis. Ukomfortabelt. Jeg er en voksen dame, jeg har et barn som snart blir ett år, jeg liker blomster og hage, så sånn sett er jeg jo ganske i målgruppa til Stina. Men jeg vil ikke se Stina i undertøyet jeg. Jeg er så lei av kropp og pupper i monitor, det er helt uinteressant. Og litt vulgært. For all del, kropp er topp, men sånne bilder blir bare så unaturlig og rart. Og veldig sånn, good morning, nå står jeg og smører frokost og babler også plutselig bare BAM! undertøy og pupper rett i fleisen. Jeg vil ikke ha det. Som er en grunn til at jeg ikke følger, men det dukker jo opp selv om jeg ikke ser på 😆 synes det er litt pinlig også, blir litt pinlig berørt på hennes vegne faktisk. Hun ønsker vel at halvgamle gubber skal sitte og omanere til bildene av henne da. 8 3
Mønsterstrikk Skrevet 16. januar #19452 Skrevet 16. januar "Tok det jeg hadde i kjøleskapet", my ass. 🤣🤣 12
Palmemor Skrevet 16. januar #19453 Skrevet 16. januar Maia3 skrev (42 minutter siden): Hun aper nok etter andre influensere som snakker like mye engelsk som norsk, fordi det er en trend kanskje? Nesten alle folk ser jo på program med engelsk tale, men vi vanlige dødelige snakker da ikke sånn fordi om ? Tåpelig Nei, for vi andre snakker også med andre voksne mennesker og tilpasser oss omgivelsene 😁 2 1
Lilleiskaffe Skrevet 16. januar #19454 Skrevet 16. januar Nussepus skrev (1 time siden): Hun ønsker vel at halvgamle gubber skal sitte og omanere til bildene av henne da. Gidder halvgamle gubber å gå gjennom alt pjatt for å se på hu i undertøy? Lettere å glane på jenter på insta, uten all prating først 😂 5 7
Cami9 Skrevet 16. januar #19456 Skrevet 16. januar Guido skrev (1 time siden): Hva spiser egentlig Stina i løpet av en dag? Stort sett det samme hver dag i hvert fall 7
Manana321 Skrevet 16. januar #19457 Skrevet 16. januar Guido skrev (2 timer siden): Hva spiser egentlig Stina i løpet av en dag? Ingenting sunt. 5
Ina89 Skrevet 16. januar #19458 Skrevet 16. januar Guido skrev (2 timer siden): Hva spiser egentlig Stina i løpet av en dag? Det går i store mengder ultraprossesert (overprodusert etter Stinas ordbok) mat og sukkerfritt godteri som skylles ned med brus. Det viktigste er at det er ferdiglaget og kan varmes i mikroen. Hun er også ekstremt allergisk mot hvitløk, om ikke den er fra first price eller når hun er på ferie. 11
MajaKristin Skrevet 16. januar #19459 Skrevet 16. januar Benkeplate til 40 tusen er for mye, men å handle Ræl på Rusta for flere tusen det er greit? Det handler om å ta vare på tingene sine og det er fanden ikke bare den benke plata som er problemet, men spisebordet også. De må jo la vannet ligge igjen for det svulmer jo opp. Vi har laminert spon og jeg er super fornøyd, men nå vanner ikke jeg benkeplata mi heller 😅 9 3
Marlenene Skrevet 16. januar #19460 Skrevet 16. januar Fy søren så u t R o l i g teit hun er der hun «svarer på kritikken» 🥴😭 13
Fremhevede innlegg