Gå til innhold

Stina Bakken

Fremhevede innlegg

Skrevet
Cami9 skrev (1 time siden):

Er derfor hun klinker til med undertøysbilde i speilet i dag, et dårlig forsøk på å prøve å øke inntekt

Tenker hun at hun har en følgerskare som gjerne vil se henne i undertøy?

• Liker 13
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hehe. Konstant søvnunderskudd. Hu må klappe igjen og se hvor forbaska privilegert hu er

• Liker 12
  • Nyttig 4
Skrevet

Jeg blir så provosert av det kvinnemennesket der. 

• Liker 15
Skrevet
Pigaloppa skrev (1 time siden):

Han dro ikke ned julepynten fordi dem hadde han i bæresele hele tiden😀enig i at det klages på alt, og det søvnbehvovet dem har er merkelig. 

Ja, ungen sitter jo enten fastspent i en stol eller dingler på foreldrene , eller er i lekegrind. Ikke så rart han ikke river ned ting da 😅

• Liker 5
  • Nyttig 2
Skrevet
Poly skrev (2 minutter siden):

Ja, ungen sitter jo enten fastspent i en stol eller dingler på foreldrene , eller er i lekegrind. Ikke så rart han ikke river ned ting da 😅

Godt poeng! :D Nå er grinda borte da heldigvis! Men bæreselen er fortsatt favoritt, for pappaen :D

• Liker 1
  • Nyttig 3
Skrevet

Hva prøver hun å si med det undertøysbilde? Er det ingen rundt henne som kunne tatt en prat med henne. Dette er jo ikke på noen måte greit. 

• Liker 13
Skrevet
Kønn skrev (14 minutter siden):

Hva prøver hun å si med det undertøysbilde? Er det ingen rundt henne som kunne tatt en prat med henne. Dette er jo ikke på noen måte greit. 

Meg meg meg meg. Se på meg så deilig jeg er.

Jeg er så glad jeg slipper å ha tusen lettkledde bilder på samvittigheten, stakkars barn som må vokse opp og vite at morra har sprada rundt i undertøyet til 150.000 seere

• Liker 17
Skrevet
Isola2 skrev (1 time siden):

Tenker hun at hun har en følgerskare som gjerne vil se henne i undertøy?

Nei, men jeg tenker at hun selv tenker at hun har det😉

• Liker 4
  • Nyttig 2
Skrevet
Gipetto skrev (2 timer siden):

Jeg blir så provosert av det kvinnemennesket der. 

Hvorfor? 

Jeg blir like fascinert hver gang jeg ser mennesker blir provosert av ukjente mennesker? Skal det så lite til eller hva tipper lasset? Og av influensere som provoserer for engasjement i tillegg.

Dette er seriøse spørsmål. 

• Nyttig 3
Skrevet
Palmemor skrev (1 time siden):

Jeg er så glad jeg slipper å ha tusen lettkledde bilder på samvittigheten, stakkars barn som må vokse opp og vite at morra har sprada rundt i undertøyet til 150.000 seere

Jeg spurte Stina en gang om hun ikke var redd for at venner av barnet, eller barnet selv skal se hva som skrives, bilder som tidligere et lagt ut, og postet som screenshots ulike steder på nettet. Hun sa at ingen kommer til å tro på noe av det som står på ulike forumsider o.l. Jeg hadde vært ordentlig bekymret hadde jeg vært Stina eller PelleK. Det er flaut at venner kan lese og se youtube filmer av moren! Det er ikke kult i det hele tatt... og det er ganske lett å finne! 

• Liker 4
  • Nyttig 6
Skrevet
Ellinelli skrev (5 minutter siden):

Jeg spurte Stina en gang om hun ikke var redd for at venner av barnet, eller barnet selv skal se hva som skrives, bilder som tidligere et lagt ut, og postet som screenshots ulike steder på nettet. Hun sa at ingen kommer til å tro på noe av det som står på ulike forumsider o.l. Jeg hadde vært ordentlig bekymret hadde jeg vært Stina eller PelleK. Det er flaut at venner kan lese og se youtube filmer av moren! Det er ikke kult i det hele tatt... og det er ganske lett å finne! 

Alt som legges ut på nettet blir der, selv om man angrer eller prøver å slette det. Når man har mange problematiske utsagn og bilder, med eller uten klær, vil dette dessverre kunne henge ved for alltid.

Selv om mobberne er problemet og man bør leve livet sitt uavhengig av dem, er barn og ungdom grusomme og nådeløsemot hverandre. Dette vil sannsynligvis bli brukt mot sønnen, enten man tror det eller ei.

• Liker 1
  • Nyttig 5
Skrevet
Ellinelli skrev (16 minutter siden):

Da ville jeg vært mer bekymret som Linni Meister sin sønn enn Stina og PK sin sønn. Linni har spilt på pupper og pipestemme i over 20 år nå, sønnen har blit tenåring - og Linni fortsetter….. 

• Liker 8
Skrevet (endret)

Hun mister følgere, nå er det 149,7… hun håper det hjelper å kle av seg, ellers så kjøper hun følgere hvis dette ikke hjelper. Det er så kjedelig innhold på Snapchaten hennes 🥱😴

Endret av Sommer48
  • Liker 5
Skrevet

Hun er jo ikke deilig, men hun må jo synes det selv ref de poseringene. Dette ser jo sykt ut. Får litt vondt av henne samtidig som jeg er fly forbanna på disse tonedøve influenserne. Finnes sikkert unntak. Skal ikke ta alle under en kam, men de jeg har sett litt på har jo problemer med ett eller annet nesten ustanselig. Er det ikke det ene så er det det andre. Jeg tror faktisk en del konstruerer ting for å ha noe å dele og ikke minst provosere med. Det positive med det er at man setter ekstra stor pris på hvor godt man har det selv. 

• Liker 4
  • Nyttig 5
Skrevet
Angel75 skrev (1 time siden):

Hvorfor? 

Jeg blir like fascinert hver gang jeg ser mennesker blir provosert av ukjente mennesker? Skal det så lite til eller hva tipper lasset? Og av influensere som provoserer for engasjement i tillegg.

Dette er seriøse spørsmål. 

Det ligger i ‘yrkestittelen’, påvirker. Jeg fascineres faktisk av at folk synes dette er greit. Det er et sunnhetstegn å reagere på dette. Og nei, jeg personlig blir verken provosert eller sint, mer bekymret for at unge usikre mennesker ser opp til disse. Det er bra å engasjere seg i urett. Det kan føre til forandring. 

• Liker 2
  • Nyttig 8
Skrevet

Jeg har ikke vært inne på snappen til Stina på lenge, fordi hun er så kjedelig. Men så i dag et helfigurbilde i bare undertøyet som lyser mot meg i oversikten på Snapchat. 

Og jeg bare lurer sånn på, hva ønsker hun med dette? Hvem er det hun henvender seg til med slike bilder? På hvilken måte kan dette øke merkevaren hennes? Stina er en voksen dame på rundt 30 år. Hun har familie, en liten sønn og holder på med blomster og strikking. Typisk et innhold for voksne damer. Hvor mange voksne damer er interessert i å se på bilder av hun i undertøyet? 

Altså, hadde Stina vært med i en kampanje for noe undertøy og blitt tatt bilde av, så hadde det vært mer logisk. Men å stå hjemme i undertøy og ta selfies, det er litt sånn.. jeg synes det er litt ubehagelig på et vis. Ukomfortabelt. Jeg er en voksen dame, jeg har et barn som snart blir ett år, jeg liker blomster og hage, så sånn sett er jeg jo ganske i målgruppa til Stina. Men jeg vil ikke se Stina i undertøyet jeg. Jeg er så lei av kropp og pupper i monitor, det er helt uinteressant. Og litt vulgært. 

For all del, kropp er topp, men sånne bilder blir bare så unaturlig og rart. Og veldig sånn, good morning, nå står jeg og smører frokost og babler også plutselig bare BAM!  undertøy og pupper rett i fleisen. Jeg vil ikke ha det. Som er en grunn til at jeg ikke følger, men det dukker jo opp selv om jeg ikke ser på 😆 synes det er litt pinlig også, blir litt pinlig berørt på hennes vegne faktisk. 

• Liker 9
  • Hjerte 1
  • Nyttig 24
Skrevet
Palmemor skrev (6 timer siden):

Nettopp. Hun har ikke gangsyn og klarer ikke å ta til seg at hennes fasit ikke er alles fasit. Nå gossa hu seg sikkert ihjel fordi han ikke dro ned all julepynten i desember, fordi "folk" sa at det kom til å skje. Men hun KLAGER PÅ ALT, hele tiden! For ett tappende vesen

Men han fikk jo ikke mulighet til å dra ned noe. Han var jo i bæresele ......eller i grind 🫣

• Liker 4
Skrevet
Ina89 skrev (1 time siden):

Alt som legges ut på nettet blir der, selv om man angrer eller prøver å slette det. Når man har mange problematiske utsagn og bilder, med eller uten klær, vil dette dessverre kunne henge ved for alltid.

Selv om mobberne er problemet og man bør leve livet sitt uavhengig av dem, er barn og ungdom grusomme og nådeløsemot hverandre. Dette vil sannsynligvis bli brukt mot sønnen, enten man tror det eller ei.

Uff ja! Det er flere i samme selskap 😅

• Liker 1
Skrevet

Hvorfor i alle dager står ei voksen dame i bare underbuksa på en åpen snapkanal uten mål og mening? Jeg bare spør. 

• Liker 15
  • Nyttig 1
Skrevet
panzerpølsa skrev (3 minutter siden):

Hvorfor i alle dager står ei voksen dame i bare underbuksa på en åpen snapkanal uten mål og mening? Jeg bare spør. 

Fordi hu ønsker seg tusen kommentarer på hvor flott hun er, fordi hun er så sinnsykt usikker på seg selv. Ingen, absolutt ingen, som er trygg i seg selv står sånn og viser seg frem. 

• Liker 7
  • Nyttig 11

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...