Gå til innhold

Stina Bakken

Fremhevede innlegg

Skrevet
Faina skrev (8 minutter siden):

Det var bare hennes del som var 15000. Så til henne selv og halvparten til ungen. Så totalen på meny må jo da bli det dobbelte...🙈

ah, DET gir mening 🤣 

• Liker 3
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Kleppmelk skrev (14 minutter siden):

Jeg kan ikke forstå at de bare bruker 15 på matbutikken. I vår familie bruker vi 12 og jeg handler aldri på Meny og føler jeg er forholdsvis bevisst, men kjøper også en del kjøtt/kvalitetsmat. Føler jo hennes handlevogn er 2000 per gang 😅 De bruker jo 500 kr i uken bare på BURRATA! Og alltid forskjellige middager. Så matten der går ikke opp for meg

Nei ikke de 😆 hennes. Også betaler hun halvparten til ungen. Nå tømte hu halve kjøleskapet i går og kjøpte to svære poser i dag, pluss ørten brett boksbrus. Vi andre dødelige bruker jo ikke så mye selv om vi er 4 over 18 og én under 🤣

• Liker 2
Skrevet

Tråden er ryddet for persondebatt. 

Sol, admin. 

Skrevet

Stina kunne umulig ha fungert i et "vanlig" liv🤡 så puslete og skjør!!! 

IMG_5785.png

• Liker 5
  • Nyttig 7
Skrevet

Det er nesten en gang i mnd opp til 6mnd, neste er 8mnd så 10 mnd derfra. Har en på 6mnd 😅 men synes det er veldig rart hun ikke bruker søsteren mer, hun var på med på fødselen? Den dama gjør jo mye jeg ikke skjønner da 🙈

Skrevet
tausen skrev (3 timer siden):

Uff ja stakkars jente......mannen trenger vel og litt søvn, han som jobber om natten. Skulle bare mangle at ho tok P da. PF gjør jo så mye hjemme og virker til at han er veldig omsorgsfull ovenfor både mor og barn. 

Tenk å kunne sove en «dupp» i flere timer midt på dagen, fordi du har hatt en litt kort natt. Hvilke foreldre kan det? I et vanlig liv skulle hun ha vært på jobb fra 07-08 tiden og resten av dagen. Så bortskjemt!

• Liker 9
  • Nyttig 6
Skrevet
Zooli skrev (19 minutter siden):

Tenk å kunne sove en «dupp» i flere timer midt på dagen, fordi du har hatt en litt kort natt. Hvilke foreldre kan det? I et vanlig liv skulle hun ha vært på jobb fra 07-08 tiden og resten av dagen. Så bortskjemt!

Hu velger jo helt selv å sove så lite. Skylder alltid på ungen, men hu er jo aldri i seng før midnatt. Han legger seg vel 19:30 om jeg ikke husker feil. Så hun har jo 4.5-5 timer for seg selv på kvelden, i tillegg til alle timene pappaen tar han. Sånn sett er hun jo «borte» fra han like mye som om han skulle gått i barnehage 

• Liker 7
  • Nyttig 7
Skrevet
Katinkalille skrev (6 timer siden):

Stina kunne umulig ha fungert i et "vanlig" liv🤡 så puslete og skjør!!! 

IMG_5785.png

Ja er ganske normalt og måtte opp på jobb selvom man har en 1 åring, uansett hvor dårlig man har sovet, så er det fullt kjør med middagslaging og gjerne andre barn når man kommer hjem og sånn går nå dagene… Hun er patetisk. 

• Liker 15
Skrevet

Tråden er ryddet for persondebatt og spekulasjoner. 

Sol, admin. 

• Nyttig 1
Skrevet

"nå skal jeg sitte og nyte at han jobber" seriøst?? Dette var ikke snilt sagt.. Respektløst også.. Skjønner ikke at man kan uttale seg slik til publikum og folk man ikke kjenner om noen man elsker.. Blir helt ordløs.. 

• Liker 6
  • Nyttig 4
Skrevet
Sussih skrev (På 8.1.2026 den 12.59):

Vet om folk som er helt alene med  2 barn 24/7, og vært det i over 10 år, og det går til og med bra!!!! Hun må slutte å være så bortskjemt!!

Er dette en konkurranse i å være lengst mulig alene med et barn? Skjerpings..

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet
Trulsa skrev (1 time siden):

Er dette en konkurranse i å være lengst mulig alene med et barn? Skjerpings..

På ingen måte, men kanskje hun leser og plukker opp at hennes tilværelse er «sykt chill» istedenfor å starte hver eneste dag med å klage over lite søvn. Lite søvn som hun selv velger. Men det adresserer hun aldri. Kun at P har våknet så og så mye, og «ja sånn er det å samsove» og telle timer til mannen står opp. Evt ringe han (?!?!) for å be han ta ungen fordi hun har sovet lite… når PF har sovet mindre, og i forkant hatt ungen hele dagen, måkt snø, rydda kjøkken /stue, trent og jobba

• Liker 1
  • Nyttig 8
Skrevet

Wooo!! Hun ska strikke til PK 🥳🥳

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...