meretekristin Skrevet 25. februar 2024 #1921 Skrevet 25. februar 2024 Busstopp skrev (9 minutter siden): Du kjenner Stina og er innom her for å si din mening? 😆 Som egentlig er helt utrolig dømmende might I add. Ja, og du virker å ha mye imot det? Det sier jo litt om deg😉 Jeg ytrer mine tanker som jeg må få lov til å gjøre uansett om man kjenner noen eller ikke? 3 3
Svartfugl Skrevet 25. februar 2024 #1922 Skrevet 25. februar 2024 meretekristin skrev (25 minutter siden): Jeg lufter kun mine tanker fordi jeg gjorde ett dumt valg for 20 år siden og det endte i spontanabort. Og jeg var glad for at jeg var i norge når det skjedde. Jeg måtte da gjennom utskraping i narkose. Jeg har også reist på ferier i alle mine 3 svangerskap (naturlige) men alltid etter uke 12 og også helt til uke 35 uten problemer. Det jeg tenker på er at hun har fått beskjed om å ta det med ro og derfor er min egen mening at jeg synes det er egoistisk å reise allerede nå. Og ja jeg kjenner Stina, bor i samme by og ennå nærmere enn det også og aldri i verden at jeg vil Stina noe vondt eller stygt. Jeg lufter kun min egen mening. Man spontanaborterer ikke av å ta fly eller reise på sydenferie. Jeg forstår ikke hva du mener er "egoistisk " her, med mindre du skal tviholde på tullpratet om at å ta fly kan føre til spontanabort. 12 3
meretekristin Skrevet 25. februar 2024 #1923 Skrevet 25. februar 2024 Svartfugl skrev (Akkurat nå): Man spontanaborterer ikke av å ta fly eller reise på sydenferie. Jeg forstår ikke hva du mener er "egoistisk " her, med mindre du skal tviholde på tullpratet om at å ta fly kan føre til spontanabort. Jeg har aldri påstått at man spontanaborterer ved å ta fly? Jeg viste bare til hva denne flyvertinnen hadde sagt. Så ikke vri på ordene er du snill. 1 3
Busstopp Skrevet 25. februar 2024 #1924 Skrevet 25. februar 2024 meretekristin skrev (3 minutter siden): Ja, og du virker å ha mye imot det? Det sier jo litt om deg😉 Jeg ytrer mine tanker som jeg må få lov til å gjøre uansett om man kjenner noen eller ikke? Hva sier det om meg? Nå er jeg sykt nysgjerrig 🤣 1
meretekristin Skrevet 25. februar 2024 #1925 Skrevet 25. februar 2024 Busstopp skrev (5 minutter siden): Hva sier det om meg? Nå er jeg sykt nysgjerrig 🤣 😂👍 1
Sannhetsøkende Skrevet 25. februar 2024 #1926 Skrevet 25. februar 2024 meretekristin skrev (1 minutt siden): 😂👍 Så mye mas for en mening. Stinas vitner er ute etter å kneble alle som lufter en mening eller tanke. For alt går under radaren som hat her. Men hvordan de svarer deg er visst helt greit🙄 5 2
Tinkerbellee Skrevet 25. februar 2024 #1927 Skrevet 25. februar 2024 meretekristin skrev (11 minutter siden): Jeg har aldri påstått at man spontanaborterer ved å ta fly? Jeg viste bare til hva denne flyvertinnen hadde sagt. Så ikke vri på ordene er du snill. Så du stoler mer på en flyvertinne enn helsepersonell? Måten du ordla deg på i et av dine forrige innlegg tolkes lett som at du mener at å reise på ferie øker sjansen for spontanabort. Og det er bullshit. 8 7
Svartfugl Skrevet 25. februar 2024 #1928 Skrevet 25. februar 2024 meretekristin skrev (21 minutter siden): Jeg har aldri påstått at man spontanaborterer ved å ta fly? Jeg viste bare til hva denne flyvertinnen hadde sagt. Så ikke vri på ordene er du snill. Hva mener du konkret er problemet med å ta fly da? Hvis det ikke er farlig, hva er problemet? 2 3
Svartfugl Skrevet 25. februar 2024 #1929 Skrevet 25. februar 2024 Sannhetsøkende skrev (10 minutter siden): Så mye mas for en mening. Stinas vitner er ute etter å kneble alle som lufter en mening eller tanke. For alt går under radaren som hat her. Men hvordan de svarer deg er visst helt greit🙄 Spar meg. Jeg er ikke en ukritisk Stina-fan. Men dette blir for dumt. Hvis man deler en mening må man tåle motbør. 7
Birdo Skrevet 25. februar 2024 #1930 Skrevet 25. februar 2024 meretekristin skrev (59 minutter siden): Jeg lufter kun mine tanker fordi jeg gjorde ett dumt valg for 20 år siden og det endte i spontanabort. Og jeg var glad for at jeg var i norge når det skjedde. Jeg måtte da gjennom utskraping i narkose. Jeg har også reist på ferier i alle mine 3 svangerskap (naturlige) men alltid etter uke 12 og også helt til uke 35 uten problemer. Det jeg tenker på er at hun har fått beskjed om å ta det med ro og derfor er min egen mening at jeg synes det er egoistisk å reise allerede nå. Og ja jeg kjenner Stina, bor i samme by og ennå nærmere enn det også og aldri i verden at jeg vil Stina noe vondt eller stygt. Jeg lufter kun min egen mening. Du endte i spontanabort fordi det er dessverre det som skjer noen ganger i svangerskap - ikke fordi du satt deg på et fly. Ja, hun har, som alle andre som har egginnsett, fått beskjed om å ta det med ro helt i starten. Hun gikk såvidt ut av sofaen de første tre dagene og om en uke så skal de kose seg og slappe av på stranda/ved bassenget i varmen i en uke. Hvor i dette er det hun ikke tar det med ro? Og det at du liksom kjenner Stina og kommer inn her for å skrive slike ting - det er faktisk ganske kvalmt. 10 4
Busstopp Skrevet 25. februar 2024 #1931 Skrevet 25. februar 2024 meretekristin skrev (32 minutter siden): 😂👍 Good comeback 🤌🏼🤣 3
Lzzy Skrevet 25. februar 2024 #1932 Skrevet 25. februar 2024 Svartfugl skrev (14 minutter siden): Hva mener du konkret er problemet med å ta fly da? Hvis det ikke er farlig, hva er problemet? Sånn jeg tolker det, så er vel tanken at hun kanskje synes det er tryggere for Stinas del å være hjemme hvis det skulle bli en komplikasjon rundt en evt. spontanabort? Det jo kan skje, enten man er her eller der. Noenganger så kan det innebære store blødninger så man må legges inn akutt for en utskrapning. Og ja, da føler man seg vel tryggest hjemme på et norsk sykehus. Noen garantier har man jo aldri for akutt sykdom uansett, enten man er gravid eller ei. Men tanken forstår jeg.. 2 3
Wenda Skrevet 25. februar 2024 #1933 Skrevet 25. februar 2024 Men herregud da folkens. Hu har fått klarsignal fra legene. De nærmest oppfordrer henne til å dra nå enn senere. Og forkastelig å sitte å skrive på den måten når man liksom skal kjenne henne i tillegg 🙄 5 8
Aintnofun Skrevet 25. februar 2024 #1934 Skrevet 25. februar 2024 Herregud. Det er jo ikke sånn at man spontanaborterer fordi man reiser på ferie.. Kroppen vår er ikke så skjør. 5 2
Klink Skrevet 25. februar 2024 #1935 Skrevet 25. februar 2024 (endret) Aintnofun skrev (6 minutter siden): Herregud. Det er jo ikke sånn at man spontanaborterer fordi man reiser på ferie.. Kroppen vår er ikke så skjør. Nei absolutt ikke. Slik jeg forstår brukeren så er det mest at det er kjipt om det skjer komplikasjoner i et annet land. Feks som Stina som måtte fjerne en eggleder og det kan ikke bare vente til man kommer hjem til Norge. Endret 25. februar 2024 av Klink 5
Aintnofun Skrevet 25. februar 2024 #1936 Skrevet 25. februar 2024 Klink skrev (3 minutter siden): Nei absolutt ikke. Slik jeg forstår brukeren så er det mest at det er kjipt om det skjer komplikasjoner i et annet land. Feks som Stina som måtte fjerne en eggleder og det kan ikke bare vente til man kommer hjem til Norge. Ja, men det kan jo skje med "alle" kvinner. Men må jo kunne leve. 3 1
Klink Skrevet 25. februar 2024 #1937 Skrevet 25. februar 2024 Aintnofun skrev (5 minutter siden): Ja, men det kan jo skje med "alle" kvinner. Men må jo kunne leve. Joda jeg er enig i det. Jeg bare forklarer hva jeg tror brukeren egentlig mente. Var bare litt klønete skrevet. 3
Sannhetsøkende Skrevet 25. februar 2024 #1938 Skrevet 25. februar 2024 Svartfugl skrev (41 minutter siden): Spar meg. Jeg er ikke en ukritisk Stina-fan. Men dette blir for dumt. Hvis man deler en mening må man tåle motbør. Det som blir for dumt er hvordan dere forsvarer stina i alt og alt som blir sagt er fælt, men dere er ikke akkurat så mye bedre selv. 3
Svartfugl Skrevet 25. februar 2024 #1939 Skrevet 25. februar 2024 Sannhetsøkende skrev (37 minutter siden): Det som blir for dumt er hvordan dere forsvarer stina i alt og alt som blir sagt er fælt, men dere er ikke akkurat så mye bedre selv. "Dere"? 😄 Jeg har vel bare kommentert på det jeg synes er urimelig. Ikke har jeg skrevet at noen er fæle heller, jeg er bare uenig. Det hender det at voksne folk er. Det må vi tåle. 1
Svartfugl Skrevet 25. februar 2024 #1940 Skrevet 25. februar 2024 Klink skrev (51 minutter siden): Nei absolutt ikke. Slik jeg forstår brukeren så er det mest at det er kjipt om det skjer komplikasjoner i et annet land. Feks som Stina som måtte fjerne en eggleder og det kan ikke bare vente til man kommer hjem til Norge. Det er ikke Kabul vi snakker om her, men Gran Canaria. Det er nok helsehjelp å få. 4 3
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå