Palmemor Skrevet 9. januar #19361 Skrevet 9. januar Ellinelli skrev (30 minutter siden): Jeg forstår bare ikke hvordan de klarer å få gulv, og benkeplate til å bli slik? Kan hende jeg husker feil, men har hun fortalt at de la nytt gulv etter at de flyttet inn? Så på det klippet hvor hun støvsuger inni kjøkkenskapet, og gulvet er sprukket opp. Vi har fire barn, og det blir såklart hakk i gulvet og ting skjer 😅, men likevel så ser det ikke så ille ut som gulvet hos henne.. nei det er helt utrolig! Nå er våre gulv og kjøkken bare fra 2018, men ser jo ikke i nærheten ut som det der!! Men de valgte vel billige løsninger da, og da må det skiftes ut raskere. Er jo ingenting de kjøper som er kvalitet, med unntak av bilene kanskje 7 1
FruRosa Skrevet 9. januar #19362 Skrevet 9. januar Det ser ut som det er fuktighet som har skadet både kjøkkenbenk og gulv. 2 5
Pigaloppa Skrevet 9. januar #19363 Skrevet 9. januar Møffins skrev (17 timer siden): Synes hun har blitt veldig tynn, jeg..? Hvis man ser på selfiene hennes i speilet i garasjen idag, kneskålen er jo bredere enn lårene hennes. La merke til dette for noen uker siden, ser også at buksen hun har på idag også ser for stor ut. Jenta har da alltid vært ganske lita, men nå synes jeg hun er blitt ekstrem tynn. Hun er nok tynnere enn hva man ser og, på grunn av de enorme brystene så ser hun større ut enn hun er. Og hvorfor gikk hun på lavkarbo i utgangspunktet? For å bli like tynn som typen.. 5
Pigaloppa Skrevet 9. januar #19364 Skrevet 9. januar AnnaLovise skrev (1 time siden): Våt klut, og tørke opp når man søler fungerer utmerket, og ikke venter til alt har marinert en hel dag sånn at mannen må frem skuresvamp. Håper hun kjører på med folie. Det blir boblete, raskt hullete og jævlig, i kjent sminke grisen stil. Godt grunnlag for saftig bakterievekst under folien.... Bare å glede seg 😂 Han bruker jo svamp uansett om det ikke er noen grunn til det, og derfor blir overflaten preget av det. At det er store stykker som er borte kan være fukt eller slag 6
Himmelen_91 Skrevet 10. januar #19365 Skrevet 10. januar Sånn ærlig talt, dette må være nok det dummeste. Altså de tjener så heftig inn 🥹 hvor mye koster en benkeplate liksom??!! Det er akkurat som om de ikke vil bruke noen ekstra kroner på huset sitt. 7
Palmemor Skrevet 10. januar #19366 Skrevet 10. januar Himmelen_91 skrev (18 minutter siden): Sånn ærlig talt, dette må være nok det dummeste. Altså de tjener så heftig inn 🥹 hvor mye koster en benkeplate liksom??!! Det er akkurat som om de ikke vil bruke noen ekstra kroner på huset sitt. Det ironiske i det hele er at hun har sagt at nå koster huset 2 millioner mer enn de ga. Nei. Det KOSTER det folk er interessert i å betale, og med ett hus i fritt fall så spørs det om verdien har steget så voldsomt 14 9
tausen Skrevet 10. januar #19367 Skrevet 10. januar Det beste var da hun spurte om det gikk å få benkeplate uten skjøter😅😅 sier jo litt når det ikke bare er rett benkeplate 13 1
Palmemor Skrevet 10. januar #19368 Skrevet 10. januar tausen skrev (6 minutter siden): Det beste var da hun spurte om det gikk å få benkeplate uten skjøter😅😅 sier jo litt når det ikke bare er rett benkeplate Har nok ikke det på rusta, så blir nok med skjøter ja 6
Isola2 Skrevet 10. januar #19369 Skrevet 10. januar Himmelen_91 skrev (4 timer siden): Sånn ærlig talt, dette må være nok det dummeste. Altså de tjener så heftig inn 🥹 hvor mye koster en benkeplate liksom??!! Det er akkurat som om de ikke vil bruke noen ekstra kroner på huset sitt. Casher ut en bil, men benkeplate….nope! 16 3
Palmemor Skrevet 10. januar #19370 Skrevet 10. januar Sa hun nettopp at det er veldig få som har mulighet til å ha barnet hjemme etter fylte ett år? Hun der fornekter seg ikke 12
Littelulla Skrevet 10. januar #19372 Skrevet 10. januar Palmemor skrev (4 timer siden): Sa hun nettopp at det er veldig få som har mulighet til å ha barnet hjemme etter fylte ett år? Hun der fornekter seg ikke Er det feil? 1
Palmemor Skrevet 10. januar #19373 Skrevet 10. januar Littelulla skrev (6 minutter siden): Er det feil? Ja, det vil jeg si. «Det er det faktisk veldig få som har mulighet til». Det er feil. Det er mange som ikke velger å bruke mulighetene de kunne hatt. Men igjen, så opphøyer hun seg selv til ett unikum jeg vil tørre påstå at med andre prioriteringer så har mange mulighet. De bare velger ikke å gripe de. Meg selv inkludert, så jeg sitter ikke på noe høy hest før noen påpeker det. 4 2
Littelulla Skrevet 10. januar #19374 Skrevet 10. januar Palmemor skrev (10 minutter siden): Ja, det vil jeg si. «Det er det faktisk veldig få som har mulighet til». Det er feil. Det er mange som ikke velger å bruke mulighetene de kunne hatt. Men igjen, så opphøyer hun seg selv til ett unikum jeg vil tørre påstå at med andre prioriteringer så har mange mulighet. De bare velger ikke å gripe de. Meg selv inkludert, så jeg sitter ikke på noe høy hest før noen påpeker det. Jeg er til dels enig i det. Det vil si, jeg er enig i at mange ville hatt bedre mulighet dersom de gjore store til vesentlige endringer i hverdagen sin. Og jeg skulle nok ønske at vi kunne gått såpass i revers at ikke alt skal være så forbruksbasert og materialistisk at man er avhengig av to inntekter for å holde hodet over vann. Likevel opplever jeg at det blir atter en "heksejakt" etter noe å ta Stina for, og å påstå at hun opphøyer seg selv så fryktelig ved å si at mange ikke har mulighet. Det er uttrykt av "alle" at få hsr den muligheten (uten å gjøre vesentlige endringer og kutt). Det her ligger ikke på Stina, men hvordan ssker blir fremstilt i media og kommentarfelt, bl.a. 2 5
Palmemor Skrevet 10. januar #19375 Skrevet 10. januar Littelulla skrev (9 minutter siden): Jeg er til dels enig i det. Det vil si, jeg er enig i at mange ville hatt bedre mulighet dersom de gjore store til vesentlige endringer i hverdagen sin. Og jeg skulle nok ønske at vi kunne gått såpass i revers at ikke alt skal være så forbruksbasert og materialistisk at man er avhengig av to inntekter for å holde hodet over vann. Likevel opplever jeg at det blir atter en "heksejakt" etter noe å ta Stina for, og å påstå at hun opphøyer seg selv så fryktelig ved å si at mange ikke har mulighet. Det er uttrykt av "alle" at få hsr den muligheten (uten å gjøre vesentlige endringer og kutt). Det her ligger ikke på Stina, men hvordan ssker blir fremstilt i media og kommentarfelt, bl.a. vi lever jo tross alt i ett land hvor vi har mulighet dersom vi bruker de godt nok. Men vi er for godt vant og vil ha ett enkelt liv, med mest mulig materialistiske goder. Så ja, vi biter oss selv i ræva Hun fremstiller seg selv som at hun er best i verden, kan alt, vet alt, at alle er sinnsykt sjalu og misunnelig på henne.. Hun eier ikke selvinnsikt på noen punkt i livet. Det er jo totalen av alt hun sier som gjør det så absurd, ikke den ene kommentaren isolert sett. Alt hun gjør og foretar seg er så voldsomt, så sjukt, så stort, så enestående. Heia for at de ikke sender ungen i barnehagen, men ikke si i samme åndedrag at de går glipp av 10.000 kroner i kontantstøtte når det ikke er penger de trenger. Og ikke si «vi jobber begge hjemmefra så vi kan dele opp dagen» når sannheten er at han faktisk jobber på natta, og hennes jobb består av å filme seg selv mens ett elendig tekstprogram tekster det hun sier. 3 15
Littelulla Skrevet 10. januar #19376 Skrevet 10. januar Palmemor skrev (8 minutter siden): vi lever jo tross alt i ett land hvor vi har mulighet dersom vi bruker de godt nok. Men vi er for godt vant og vil ha ett enkelt liv, med mest mulig materialistiske goder. Så ja, vi biter oss selv i ræva Hun fremstiller seg selv som at hun er best i verden, kan alt, vet alt, at alle er sinnsykt sjalu og misunnelig på henne.. Hun eier ikke selvinnsikt på noen punkt i livet. Det er jo totalen av alt hun sier som gjør det så absurd, ikke den ene kommentaren isolert sett. Alt hun gjør og foretar seg er så voldsomt, så sjukt, så stort, så enestående. Heia for at de ikke sender ungen i barnehagen, men ikke si i samme åndedrag at de går glipp av 10.000 kroner i kontantstøtte når det ikke er penger de trenger. Og ikke si «vi jobber begge hjemmefra så vi kan dele opp dagen» når sannheten er at han faktisk jobber på natta, og hennes jobb består av å filme seg selv mens ett elendig tekstprogram tekster det hun sier. Og så er det mange som faktisk ikke har mulighet. Mange kunne gjort andre prioriteringer, og atter andre har ikke nok å kunne prioritere bort. At totalen blir mye skal jeg ikke si noe på, men her inne letes det jo med lupe etter hver minste ting å håne henne for. Det blir så usaklig og nedrig at jeg virkelig kan fatte hvorfor jeg tenker at det kan snu... 1 7
Palmemor Skrevet 10. januar #19377 Skrevet 10. januar Littelulla skrev (13 minutter siden): Og så er det mange som faktisk ikke har mulighet. Mange kunne gjort andre prioriteringer, og atter andre har ikke nok å kunne prioritere bort. At totalen blir mye skal jeg ikke si noe på, men her inne letes det jo med lupe etter hver minste ting å håne henne for. Det blir så usaklig og nedrig at jeg virkelig kan fatte hvorfor jeg tenker at det kan snu... selvsagt! Mange har faktisk ikke en reell mulighet. Men å påstå så hardnakket som hun gjør (på dette og) blir så dumt. Jeg skulle så ønske hun, med fler, brukte stemmen sin mer fornuftig. Prøver ikke å håne noen, men i det minste så leser hun og vennene hennes her så kanskje noe av det går inn. Det viser seg jo gang på gang at hun plukker informasjon herfra (hvor hun aldri er inne å leser) for så å late som at hun har kommet frem til det på egenhånd. Det snur nok den dagen hun og hennes likesinnede fremstille seg i ett bedre lys. 2
Littelulla Skrevet 10. januar #19378 Skrevet 10. januar Palmemor skrev (1 time siden): selvsagt! Mange har faktisk ikke en reell mulighet. Men å påstå så hardnakket som hun gjør (på dette og) blir så dumt. Jeg skulle så ønske hun, med fler, brukte stemmen sin mer fornuftig. Prøver ikke å håne noen, men i det minste så leser hun og vennene hennes her så kanskje noe av det går inn. Det viser seg jo gang på gang at hun plukker informasjon herfra (hvor hun aldri er inne å leser) for så å late som at hun har kommet frem til det på egenhånd. Det snur nok den dagen hun og hennes likesinnede fremstille seg i ett bedre lys. Det er jeg helt enig med deg i; en tydelig stemme og et standpunkt for noe hadde selvsagt vært fint. Ikke bare kjøre på med overforbruk, men ta et ansvar i å formidle noe. Tonen her inne går mye i å kalle henne dum som et brød, diva, tomhodet og gudene vet hva mer. Det blir så dumt å kritisere noen for å være "tom", mens man ikke kam argumentere eller legge fram sitt syn saklig. Det er mye som kunne vært diskutert saklig rundt Stina, men det druknes i usakligheter, latterliggjøring og hån. Det sagt, så har jeg også merket det du sier om at det er påfalle de likheter mellom det som blir sagt og gjort av henne og hva som skrives her. Jeg er derfor spent på å se hva som skjer nå framover, om hun ønsker å utvikle seg selv som person, og dermed bedriften sin. Noen sa i en tråd om en annen ifluencer at denne "mangler en historie å fortelle". Jeg tenker kanskje det blir litt det samme her. Historien stoppet et sted på veien og går litt i sirkel. Jeg venter på å komme ut av loopen og videre på sporet. Da kommer vi tilbake med det med å bruke stemmen til noe. 2 3
Summerwinter Skrevet 11. januar #19379 Skrevet 11. januar tausen skrev (22 timer siden): Det beste var da hun spurte om det gikk å få benkeplate uten skjøter😅😅 sier jo litt når det ikke bare er rett benkeplate Det går jo å bestille hel benkplate da😅 1
NoaideBiehtar Skrevet 11. januar #19380 Skrevet 11. januar Summerwinter skrev (1 time siden): Det går jo å bestille hel benkplate da😅 Ikke uten skjøter, hvis benkeplaten dekker et hjørne eller er lang. 1 1
Fremhevede innlegg