Palmemor Skrevet torsdag kl. 16:01 #19341 Skrevet torsdag kl. 16:01 snurk skrev (2 timer siden): Det er nesten provoserende når hun sier at det "var flere ganger i desember hvor hun bare hadde sovet 5 timer med stod opp allikevel" og det var typisk at lite søvn og sykdom kom når Per Fredrik var på Maskorama. Altså, man snakker 2-3 dager i 6 uker. Snakk om å være et skjørt aspeløv, om du oppriktig selv mener at DET er grunnen for magekatarr 🤣 Hun må jo ha null forståelse for hvordan hverdagen til folk flest er? At man har sovet i 5 timer, at alle mann blir syke på høsten og at man av og til er alene med barn gjør ikke at man får magesår. DET ER NORMAL HVERDAG FOR DE FLESTE. Var hjemme alene med 3 barn under 10, inkludert en ettåring, jobba 100% og studerte 100%, og hadde hjemmeeksamen med omgangssyke og to barn med feber og dårlig form. SAMTIDIG! Fikk da ikke magekatarr av den grunn 😆 hun er svak, tåler ingenting, og har garantert ikke fått det som en diagnose. 14
FruRosa Skrevet torsdag kl. 16:29 #19342 Skrevet torsdag kl. 16:29 Hun handlet peisgitter i dag. Bra! Men… hun vil ikke feste det i veggen fordi det er gips. Så da skal det altså bare stå der løst så ettåringen lett kan velte det. 10
Palmemor Skrevet torsdag kl. 16:36 #19343 Skrevet torsdag kl. 16:36 FruRosa skrev (5 minutter siden): Hun handlet peisgitter i dag. Bra! Men… hun vil ikke feste det i veggen fordi det er gips. Så da skal det altså bare stå der løst så ettåringen lett kan velte det. Det trenger ikke å bli velta av den grunn da. Jeg festa aldri mitt. Holdt i massevis å si nei. Hadde det ikke med mitt første eller andre barn heller 🙈 Men det innebærer jo at man følger opp og med da. Kanskje legge vekk tlf og sånn… 5
elskersommer Skrevet torsdag kl. 16:46 #19344 Skrevet torsdag kl. 16:46 Himmelen_91 skrev (22 timer siden): Takk 🤩 Er det pga stress da? 😂 Magekatarr får man av andre ting også. Mat, drikke som alkohol og brus, stekt mat og sterk mat 1 1
Palmemor Skrevet torsdag kl. 16:53 #19345 Skrevet torsdag kl. 16:53 elskersommer skrev (6 minutter siden): Magekatarr får man av andre ting også. Mat, drikke som alkohol og brus, stekt mat og sterk mat Hun sier jo selv at det er pga stress og sjukt mye sykdom. Bullshit som alltid 5
elskersommer Skrevet torsdag kl. 17:31 #19346 Skrevet torsdag kl. 17:31 Palmemor skrev (36 minutter siden): Hun sier jo selv at det er pga stress og sjukt mye sykdom. Bullshit som alltid Magekatarr har jeg hatt så mye siden jeg gikk gravid med nr 1.. å som lege sier, hold deg unna de tingene jeg skrev over her. Men at det er vondt... Det kan jeg skrive under på.
Palmemor Skrevet torsdag kl. 17:35 #19347 Skrevet torsdag kl. 17:35 elskersommer skrev (2 minutter siden): Magekatarr har jeg hatt så mye siden jeg gikk gravid med nr 1.. å som lege sier, hold deg unna de tingene jeg skrev over her. Men at det er vondt... Det kan jeg skrive under på. Stina sier at det er pga stress. Fordi hun sover mindre enn 5 timer pr natt noen ganger, og har vært alene med ungen opptil 3 dager i uka i 6 uker, og fordi det har vært så sjukt slitsomt 8
tausen Skrevet torsdag kl. 18:46 #19348 Skrevet torsdag kl. 18:46 Ja.....hun er det synd på. Lurer på hvilken verden ho lever i, har ho ingen anelse hva de fleste mennesker gjør og takler........nesten så hun burde vært umyndiggjort ......Noen burde jo ta en skikkelig alvorsprat og forklare hvordan det faktisk er å ha barn. Håper virkelig ikke det blir flere barn så lenge de to er så virklighetsfjerne 3 8
Himmelen_91 Skrevet torsdag kl. 20:32 #19349 Skrevet torsdag kl. 20:32 Palmemor skrev (3 timer siden): Det trenger ikke å bli velta av den grunn da. Jeg festa aldri mitt. Holdt i massevis å si nei. Hadde det ikke med mitt første eller andre barn heller 🙈 Men det innebærer jo at man følger opp og med da. Kanskje legge vekk tlf og sånn… Men så er jo barnet liten og hjernen er ikke ferdig utviklet, selvom man sier nei så kan det gå 5 minutter så har ungen kommet seg nærme peisen for å så ta på den. Jeg synes det er skummelt. Akkurat som at det er så viktig med trappe grind som e festet og ikke bare e løst. Men får håpe han har lært seg etter all den julepyntingen hehe 🤪 2 1
Palmemor Skrevet torsdag kl. 20:52 #19350 Skrevet torsdag kl. 20:52 Himmelen_91 skrev (18 minutter siden): Men så er jo barnet liten og hjernen er ikke ferdig utviklet, selvom man sier nei så kan det gå 5 minutter så har ungen kommet seg nærme peisen for å så ta på den. Jeg synes det er skummelt. Akkurat som at det er så viktig med trappe grind som e festet og ikke bare e løst. Men får håpe han har lært seg etter all den julepyntingen hehe 🤪 Ja selvsagt. Men alle er ikke klåfingra som små 😆 jeg hadde ikke trappegrind heller, så er mulig jeg var heldig med unga 3
anonym23445566 Skrevet torsdag kl. 21:36 #19351 Skrevet torsdag kl. 21:36 Å igjen driver stina med telefonen å filmer seg selv mens hun kjører 🙄🙄🙄 2
Møffins Skrevet torsdag kl. 23:45 #19352 Skrevet torsdag kl. 23:45 Synes hun har blitt veldig tynn, jeg..? Hvis man ser på selfiene hennes i speilet i garasjen idag, kneskålen er jo bredere enn lårene hennes. La merke til dette for noen uker siden, ser også at buksen hun har på idag også ser for stor ut. Jenta har da alltid vært ganske lita, men nå synes jeg hun er blitt ekstrem tynn. Hun er nok tynnere enn hva man ser og, på grunn av de enorme brystene så ser hun større ut enn hun er. Og hvorfor gikk hun på lavkarbo i utgangspunktet? 3
Lillenn Skrevet torsdag kl. 23:49 #19353 Skrevet torsdag kl. 23:49 (endret) Sussih skrev (11 timer siden): Vet om folk som er helt alene med 2 barn 24/7, og vært det i over 10 år, og det går til og med bra!!!! Hun må slutte å være så bortskjemt!! Foreksempel jeg. Eneforsørger for to barn, som nå er tenåringer begge to og begge med spesielle behov utenom normalen og jeg selv ufør som følger av kompleks ptsd. Vil egentlig prøve jobbe noe, men ville likevel endt opp på pleiepenger på barn. Har heldigvis noe avlastning til han ene. Men jeg øver meg også på å klare å forstå andre som har mindre enn meg og likevel blir slittne, vi alle har det slitsomt, men når ei venninne ringt meg når tvillingene mine hadde kolikk og jeg var helt alene og hun begynte å klage til meg at jeg var så heldig for jeg slapp å gå ut med bikkja når den måtte på do midt på natta, det trengte ikke jeg. Hmmm lurer på hvor mange turer ut med både vogn, bil og bæreseler jeg har gått ute midt på natta 🫣. Kjente at da klarte jeg ikke helt å være den gode venninna som selvfølgelig skulle forstå. Endret torsdag kl. 23:58 av Lillenn 1 4
Faina Skrevet fredag kl. 07:54 #19354 Skrevet fredag kl. 07:54 Palmemor skrev (10 timer siden): Ja selvsagt. Men alle er ikke klåfingra som små 😆 jeg hadde ikke trappegrind heller, så er mulig jeg var heldig med unga Her har vi hatt begge deler. Første rørte ingenting. Den ungen åpnet aldri skuffer og skap. Dro i fjernkontroller var det mest drastiske 😅 Nestemann derimot. Endevendte skuffer og skap på 5 sek, klatret på aaaalt og hørte overhodet ikke på et nei. Samme oppdragelse, samme gener, men villt forskjellige individer 😅 Men jeg ville uansett festet den grinda... 3
FruRosa Skrevet fredag kl. 08:42 #19355 Skrevet fredag kl. 08:42 Poenget er jo at om man først går til anskaffelse av peisgrind må man feste den! Farlig når den bare settes opp løst rundt ildstedet! 3 2
Palmemor Skrevet fredag kl. 09:42 #19356 Skrevet fredag kl. 09:42 Lillenn skrev (9 timer siden): Foreksempel jeg. Eneforsørger for to barn, som nå er tenåringer begge to og begge med spesielle behov utenom normalen og jeg selv ufør som følger av kompleks ptsd. Vil egentlig prøve jobbe noe, men ville likevel endt opp på pleiepenger på barn. Har heldigvis noe avlastning til han ene. Men jeg øver meg også på å klare å forstå andre som har mindre enn meg og likevel blir slittne, vi alle har det slitsomt, men når ei venninne ringt meg når tvillingene mine hadde kolikk og jeg var helt alene og hun begynte å klage til meg at jeg var så heldig for jeg slapp å gå ut med bikkja når den måtte på do midt på natta, det trengte ikke jeg. Hmmm lurer på hvor mange turer ut med både vogn, bil og bæreseler jeg har gått ute midt på natta 🫣. Kjente at da klarte jeg ikke helt å være den gode venninna som selvfølgelig skulle forstå. Det er en god egenskap å se at andre også kan bli slitne, det er jeg helt enig med deg i. Men om jeg er lam, så blir det litt dumt om naboen offer og akker seg over en forstua ankel... Og det du sier med venninna di... det er lavmål. Når hun vet hva du står i, så er ikke en hund det man klager på. Det følger med å få hund. Samme som våkenetter følger med å få barn. Noen ting bare er sånn 1
Møffins Skrevet fredag kl. 13:53 #19357 Skrevet fredag kl. 13:53 Altså jeg ORKER IKKE om hun bare skal dekke over den stygge ødelagte benken med sånn plastfilm…😂 KJØP DEG NY BENKEPLATE STINA DET HAR DU RÅD TIL! Jeg vet du leser her inne så hør min bønn, vær så snill. 6 15
Faina Skrevet fredag kl. 14:17 #19358 Skrevet fredag kl. 14:17 Møffins skrev (22 minutter siden): Altså jeg ORKER IKKE om hun bare skal dekke over den stygge ødelagte benken med sånn plastfilm…😂 KJØP DEG NY BENKEPLATE STINA DET HAR DU RÅD TIL! Jeg vet du leser her inne så hør min bønn, vær så snill. Ja, folie funker for de som ikke raserer kjøkkenet sitt 😅 Vet flere som har lagt det og det holder seg fint noen år, men dette er folk som i utgangspunktet behandler kjøkkenet fint. Og det hadde kanskje vært lettere å vaske benken om kluten var våt 🙈 3
AnnaLovise Skrevet fredag kl. 15:15 #19359 Skrevet fredag kl. 15:15 Faina skrev (48 minutter siden): Ja, folie funker for de som ikke raserer kjøkkenet sitt 😅 Vet flere som har lagt det og det holder seg fint noen år, men dette er folk som i utgangspunktet behandler kjøkkenet fint. Og det hadde kanskje vært lettere å vaske benken om kluten var våt 🙈 Våt klut, og tørke opp når man søler fungerer utmerket, og ikke venter til alt har marinert en hel dag sånn at mannen må frem skuresvamp. Håper hun kjører på med folie. Det blir boblete, raskt hullete og jævlig, i kjent sminke grisen stil. Godt grunnlag for saftig bakterievekst under folien.... Bare å glede seg 😂 5 7
Ellinelli Skrevet fredag kl. 15:55 #19360 Skrevet fredag kl. 15:55 Jeg forstår bare ikke hvordan de klarer å få gulv, og benkeplate til å bli slik? Kan hende jeg husker feil, men har hun fortalt at de la nytt gulv etter at de flyttet inn? Så på det klippet hvor hun støvsuger inni kjøkkenskapet, og gulvet er sprukket opp. Vi har fire barn, og det blir såklart hakk i gulvet og ting skjer 😅, men likevel så ser det ikke så ille ut som gulvet hos henne.. 8
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå